Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Interjú egy valódi férfival

Rosszlányok blog 2019.03.27. 04:23

Judit a Mackó cukrászdában várt, egy zserbót evett. Rövid szőke hajú csaj, piros felsőben, azért választotta a piros színt mert valahol olvasta, hogy a piros szín erőt ad, legalábbis valaki ezt mesélte, persze nem kell mindent elhinni. Egy világos zöld öltönyös férfi lépett az asztalához, barna rövid haja volt, keskeny ajkak, mosolygott.
- Szia Judit, én vagyok a férfi akivel az interjút szeretnél készíteni. Leülhetek?-
A nő érezte, hogy jó illata van az interjú alanyának.
Egymás szemébe néztek.
Szia, ülj le kérlek, és köszönöm, hogy pontos voltál.- válaszolt a nő.
-Nagy Judit újságíró vagyok.
-Kovács Bála a nevem, kutató vagyok a Harvard egyetemen az őssejtek biológiájával foglalkozom, jelenleg nyaralok Magyarországon.
.
- Akkor vágjunk bele. - mondta Judit és bekapcsolta a magnóját az asztalon. - Nem gond a magnó?
- Egyáltalán nem.
- Hogy szólíthatlak? - kérdezte Judit.
- Bélának.

Béla rendelt magának egy zserbót, Judit kiment a mosdóba, megállapította , hogy délután kozmetikushoz kell menni, a tükörbe nézve úgy érezte, hogy szörnyen néz ki. A nő visszament az asztalhoz és leült. Béla némán várta.
- Akkor kérdezek. - mondta Judit.
- Az elején tisztázzuk, hogy bármit kérdezhetsz Judit. - jelentette ki Béla.
- Szerinted ,hogy lehetséges, hogy én Nagy Judit interjút készíthetek egy kutatóval?
- Egyik este álmodban találkoztunk és szimpatikus voltál nekem, reggel egy cetlit találtál az ágyad mellet, rajta egy rövid üzenet. Egy valódi férfi fog várni rád a Mackó cukrászdában 2018 , 08, 13 . Békével jövök, nyugi.
- Hogy voltál képes belépni az álmomba?
- Úgy ahogy beléptem ebbe a cukrászdába. Van egy ajtó ami a te álmaidhoz vezet, én ismerem ezt az ajtót és tudom, hogy kell kinyitni.
-Hol van ez az ajtó.?
- Mikor alszol közvetlen a fejed felett.
- A szobámban voltál mikor aludtam?
- Igen, nagyon szép virágmintás hálóinged van. Láttalak, mindent láttam, és beléptem az álmaidba.
-Ez felháborító.- mondta Judit.
-Szerintem ez természetes. - válaszolt Béla.
- Kérlek áruld el nekem a rák gyógyításának a lehetőségét.
- Kérek egy papírt.
-Szalvéta jó lesz?
A férfi felírta a szalvétára, hogy hogyan kell meggyógyítani az összes rák típusú betegséget.
- Köszönöm. - mondta Judit és elrakta a zsebébe a szalvétát.
-Csak a hálóingem tetszett, vagy más is?
- Kimehetek a mosdóba? - kérdezte a férfi.
- Igen. - válaszolt Judit.
A nő egyedül maradt az asztalnál.
Pár perc múlva visszajött a férfi.
-Megnéztem magam a tükörben. - mondta
- És tetszettél magadnak?
- Igen.
- Mikor a szobámban voltál a hálóingemen kívül, mást is néztél rajtam? Újra megkérdezem.
-Igen. A tested is néztem a formás körte alakú melleid.
Judit elpirult. és hirtelen félni kezdet ,rájött, hogy a vele szemben ülő alak, bármit megtehet, ez azért nagyon tré dolog.

- A következő kérdésem arról szól, hogy te milyen társadalmi berendezkedésben szeretnél élni?
- Diktatúrában.
- Komolyan?
- Csak viccelek.
- Akkor?
- Egyedül szeretek élni.
- Most is viccelsz?
Igen, De mondok egy komolyat is, nekünk szeretkeznünk kell.
- Én nem akarok veled szeretkezni.
- Van egy általam kifejlesztet spray a zsebembe. Ha azzal befújom magam, akkor akarsz.
- Ez felháborító. - mondta Judit és határozott dühöt érzet.
-Ez teljesen természetes dolog. - mondta a férfi és a tekintette a nő nem túl mély, dekoltázsára tévedt. Judit észre vette a pillantást, majd látta, hogy a férfiegy sprayt vesz elő a zsebéből és befújja magát.

A sparynek jó illata van. -állapította meg Judit. örömmel tapasztalta, hogy semmiféle vonzódást nem érez a vele szemben ülő alak irányába.
-Szeretkezünk tudok egy jó panziót. - mondta Béla.
- Hülye vagy?- kérdezte a nő
A férfi nem válaszolt , csak nézte a vele szemben ülő nőt és elképzelte, hogy Judit lovagol rajta miközben a panzió ablakán besüt a telihold fénye. Judit nézte a vele szembe ülő alakot és elképzelte, hogy lovagol a férfin miközben besüt az ablakon a telihold fénye.
Béla elképzelte ahogy a nő forró, érzéki ajkai hozzá érnek az ajkaihoz. Judit elképzelte, hogy a férfi forró , érzéki ajkai hozzáérnek az ajkaihoz. Csókolóztak képzeletben. Béla elméjében megjelent egy kép, hogy sétálnak a panziószoba felé és kellemes zene szól. Judit is ugyanerre gondolt, felálltak asz asztaltól. Béla fizetett és elindultak a panzióhoz. Veszprém sétáló utcájában végig kísérte őket a zene.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2614690526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása