Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Legjobb barát

Rosszlányok blog 2019.03.30. 01:57

Egy nyári délután megbeszéltük a legjobb barátommal, és a legjobb lány barátommal(a fiút hívjuk Janinak, a lányt pedig Zsófinak) , hogy este megyünk egy házibuliba. Este 8 óra volt amikor indulni készültünk, Zsófival Jani még nem volt ott velünk hozzá indultunk, hogy együtt menjünk a buliba. Ekkor bejelentette, hogy megbetegedett. Így ketten mentünk hát a házibuliba. Már jó volt a hangulat mikor megérkeztünk. Hát belekezdtünk mi is a szórakozásba. Már olyan 3 óra lehetett amikor már én is teljesen K. O. voltam. Ekkor jött egy nem az előző számokhoz hasonló lassú szám. Mindenki felkérte a párját. Én hát ott álltam egyedül, úgy döntöttem, hogy felkérem Zsófit, aki egy gyönyörű lenge nyári ruhában volt.Igen-t mondott és hát elkezdtünk táncolni,, rám borúlva lassúztunk. Nagyon csinos lány volt.Segge mint Yanet Garcia-é... Igazából már rég tetszett nekem.. és megcsókoltam nagyon jó volt még sosem volt ilyen jó. Elkapott és a szobába magával rántott. Ellökött az ágyra levette az egyberuháját és gyönyörű látvány volt. Elkezdte a nadrágom levenni a farkam már nem kell mondani állt. Levettem a pólóm és a boxerem elkezdett szopni és nagyon jó érzés volt, már majdnem a csúcspontja értem és akkor abbahagyta. Hát én jöttem és a puncijára vetettem a számat.Kinyaltam. Már a farkam kívánta a pináját rávetettem magam, és belehatoltam. Dugtam, és dugtam. Minimum 5X elélveztünk szuper volt vele a szex. Összebújva aludtunk anyaszült meztelen. Reggel 10 óra lehetett mikor a házigazda keltett minket, hogy lassan menni kéne felöltöztünk, és kézen fogva elmentünk. Azóta is együtt vagyunk. Már 10 hónapja.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5114699232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása