Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A lerobbant autó

Rosszlányok blog 2019.04.06. 04:01

Munkámból adódóan rengeteget autózok, így elkerülhetetlen, hogy bele ne botoljak olykor-olykor egy segítségre szoruló sofőrbe. Az esetek nagy részében a női vezetők szorulnak segítségre, amit (ha úgy adódik) nem is átallok kihasználni.
Egy napon a tervezettnél korábban végeztem, így hazafelé tartva az autópályán már azon járt az eszem, mit is fogok csinálni a megnyert szabadidőmmel? A távolban egy, a leállósávban álló kocsi körvonalai kezdtek kirajzolódni, mellette egy álló nőalak. -Na, megint egy... -gondoltam magamban, és lassítva figyeltem, közeledve az autóhoz. A mellette álló, harmincas éveiben járó nő éppen telefonált, de a közeledtemre a telefont mellkasához fogta, és integetni kezdett másik kezével. Lassítottam, benyomtam a vészvillogót és mellette elgurulva kiálltam én is a leállósávba. Akkor vettem észre hogy az autó román rendszámos, és a kipufogója alatt már elég nagy koromfolt van. Visszasétáltam a kocsi felé, miközben a nő kinyomta a telefont és felém indult. Románul szólalt meg, én kértem hogy próbáljuk meg angolul. Nagyon kevés szót ismert, de amit megértettem, abból arra lehetett következtetni, hogy az autóban elszállt valami és most több olajat eszik mint benzint, valószínűleg motorhibás lett útközben. Kérdeztem hogy hívjak-e neki autómentőt, de azt mondta hogy próbálta, de nem tudja kifizetni mert, nagyon drága, 90EUR lenne, ami olyan 30.000Ft. De elvontathatnám a legközelebbi benzinkútra, hogy ott majd meg tudja néznetni valakivel.
-Rendben, -mondtam- de az sem lesz ingyen! (Nem kedvelem a románokat...)
-O.K! Megadom, amit kérsz! -válaszolta.
Időközben alkalmam volt alaposabban szemügyre venni a testét. Nagyjából 165cm magas volt, elég vékony testalkatú, legfeljebb 50kg lehetett, picike cicikkel. Sötét haja, szeme, szemöldöke, kreolos bőre nem is engedte volna letagadni a származását. Nem volt egy szépség, de csúnya sem. A formásabb nőket sokkal jobban szeretem, de valahogy mégis felizgatott a látványa. Arra a lányokra emlékeztetett a múltamból, akikben volt egy vonórántás. Mivel tapasztalatból mondhatom, hogy a cigánypina forróbb és megkapni is könnyebb, már szilárd elhatározásommá formálódott, hogy így vagy úgy, de megtöltöm ezt a lányt!
Kötélre vettem a szakadt, régi Passatot és elindultam vele a legközelebbi kútra, ami jó 40 kilométerre volt. Ott a parkoló legtávolabbi részébe húztam, mert már tudtam, hogy jól meg fogom szopatni a kis román lotyót! Levettem a vontató kötelet, bedobtam a csomagtartóba és odamentem a csajhoz. Betessékeltem az anyósülésre én meg beültem mellé. Megkérdeztem tőle, hogy tudja-e mit szeretnék? Azt mondta: 30 Eurót tud adni. Közben ahogy előrehajolva a pénztárcáját nézegette, a blúza gombjai között kinyílt anyagon keresztül a melleit kezdtem vizslatni. Eddig nem is vettem észre hogy nincsen rajta melltartó. A farkam egyből elkezdett ébredezni a látványtól, és púposra nyomta a nadrágomat. Lehorgasztott fejjel oldalra nézett és bambult a nadrágomban tolakodó farkamra. Mondtam neki hogy tegye el a pénzt, nincs rá szükségem. Valószínűleg itt már megértette hogy mit szeretnék, így a pénztárcáját félre téve, lassan a nadrágom gombjait kezdte kigombolni. Mire kiszabadította a farkam, az már kőkeményen állt. Nem játszott vele túl sokáig, egyből bekapta és nagy átéléssel szopni kezdte. Éreztem ahogy a nyelvével dörzsöli a makkom alsó felét, szájpadlása recéi pedig a felsőt. Majd mélyre nyelte, és mandulái szorították össze az egész makkomat. Nagyon értette a dolgát, egyre jobban felizgatott. Pumpálta, szívta az eres kéjdorongot. Néha a tövénél fogva kivette a szájából, mintha meg akarná alaposan nézni, vagy csak a méreteit nem hitte el... Kezeim lassan a mellei irányába indultak és a blúzát kigombolva befogadták a formás kis almácskákat, amin a sötét mellbimbók keményre össze húzódva várták, hogy ingereljem őket. Szájában a faszommal fújtatott a ribi, mint egy ideges ló, biztos voltam benne, hogy a pinája már csupa lucsok. Jobb kezemmel a derekánál nyúltam a farmerja alá, és mit sem törődve a tangájával, a segglukát és a pináját kezdtem ujjazni. Reakcióként ő erre hüvelyk- és mutatóujját gyűrűre formázva fejte a farkamat, miközben szája a makkomon cuppogott, másik keze pedig a heréimet morzsolgatta, miközben néha-néha az ánuszom alá nyúlt, és azt izgatta. Egyre jobban éreztem, hogy közel a vég, így bal kezemet a tarkójára helyeztem, finoman jelezve, hogy nincs pocsékolás, mindent le kell majd szépen nyelni! Így is lett, miközben én hörögve élveztem egy hatalmasat, ő nyöszörögve nyelte a spermát, és szorította a hüvelyével a középső ujjamat. Nem is engedett ki a szájából mindaddig, amíg az utolsó cseppet is ki nem szívta belőlem. Lassan felemelte a fejét, és habozva a blúzai gombjaival kezdett bajlódni, hogy elrejtse ismét a nőiességét. Én eközben kiszálltam a nadrágjából, és felrántottam a sajátomat, ami időközben a bokáimra vándorolt. Visszagombolkoztam, és egy várakozó sóhajtással jeleztem, hogy ideje lenne tipliznie már, megtette, amit kellett. Értett a célzásból, és egy lesütött szemmel elsuttogott Thanks! mellett kiszállt a kocsimból.
A heréim még akkor is bizseregtek a vákuumtól, amikor otthon beléptem az ajtón. Pont a megszokott időben értem haza...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3014715913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása