Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Meg dugattam a feleségem

Rosszlányok blog 2019.04.07. 05:03

Úgy alakult,hogy már rég motoszkált a fejemben egy hármas sex,na nem két nő egy pasi hanem két pasi egy nő felállás :-).
Feleségem elég szolid nő,hogy tidnám rá venni erre,a válasz,sehogy :-(.
Sebaj kitaláltam keresek én valakit,aztán ki találom,hogy legyen.
Hosszas keresés után találtam egy szimpatikus férfit.
Úgy alakúlt,hogy szilveszterezni be mentünk a városba,csavarogni,inni.Oda szerveztem a talit.
Találkoztunk,be mutattam mint régi havert,elmentünk egyet inni,aztán mikor párom elment az illemhelyre,meg beszéltük,hogy folytassuk nála,csak jobb ott,meleg van na meg ott alkalmas ha rá tudjuk venni párom.
Felmentünk hozzá,iszogattunk,beszélgettünk,meg vallom már rendesen izgatott a helyzet engem és a havert is.
Kint cigiztünk az erkélyen,aztán be mentünk párom még kint maradt.
Tanakodtunk,hogy vezessük ezt fel,hogy mit akarunk,én kitaláltam,hogy állítsuk kész tények elé.
Gyorsan levetkőztünk,csak egy póló volt rajtunk,párom be jött és keresett minket.
Szoltam neki,hogy itt vagyunk a szobában bent,odajött és nagyon meg lepődött,elsőnek el sem akarta hinni amit lát.
Két pasi kivont kardal :-).
Aztán próbáltam győzködni,nem sok sikerrel,de egy pillanatban meg fogtam a kezét és be húztam a szobába.
Ott mindketten megfogtuk ,elkezdtük simogatni,csókolni,a bugyiját gyorsan le vettük és már bent is voltunk a gyönyör kapujában :-p.
Folytattuk tovább töretlenűl az ostromot,kicsit ellenkezett,de aztán meg adta magát a két erős férfinek.
Az ágyba húztuk a párom négykézláb elöttem,a barátom ő elötte térdelt és már a szájaba is adta a farkát,meg lepődtem milyen élvezettel szopta neki.
Nekem sem kellett több a kemény farkam a puncijához tettem és gyorsan rá húztam,nagyon izgató volt látni ahogy a másik férfit kényezteti elöttem.
Alig bírtam magammal közben ,úgy ált a farkam benne mint a cövek,nem is bírtam sokáig,rengeteg spermát spricceltem bele.
Aztán át adtam a feleségem punciját a barátomnak,ő gumit húzott és úgy húzta magára lassan,párom kéjesen nyögött alatta.
Én mellete feküdtem a még meredező farkammal és néztem ahogy egyre hevesebben élvezkedik a páromban.
Neki sem kellet sok,mindketten hatalmasat élveztek,a barátom is telespriccelte az óvszert rendesen ,meg is lepődött.
Aztán egymás mellet pihegtünk,majd renbe raktuk magunkat és lassan elindultunk haza,így esett meg,hogy átsexeltünk az uj évbe.
Annyira izgató volt a helyzet,mire haza értünk megint rá húztam a párom a farkamra és rendesen megdugtam.
Azóta is próbálok lehetőséget keresni,hogy meg ismételjük,most már hosszaban ezt a hármast.Ez volt az első ilyenünk,de nem az utolsó :-).Egy 40-es pár :-)


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8414715927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása