Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Legjobb partner

Rosszlányok blog 2019.04.15. 03:31

Volt már dolgom pasikkal korábban is. Persze annyira még nem voltam tapasztalt, hiszen egyik kapcsolatom sem volt hosszú. De X-szel más volt a helyzet. A szex isteni volt vele. Még kapcsolatunk elején azt mondta, hogy olyan gyönyörben részesít majd, hogy kaparni fogom a falat. Nos, nem hazudott. Ő a nyalás mestere.
Pár együttlétünk során nagyon kitapasztalta, hogy mi jó nekem.
A legjobban azt szerettem, amikor nyalt. Finoman csókolóztunk, közben simogatta a melleimet, a hasam. Ezt követően elkezdett levetkőztetni, majd a nyakam csókolta. Aztán egyre lejjebb ment, a mellbimbóimat nyalogatta, játszott vele a nyelvével finoman. Már ez hihetetlen érzés volt. Aztán levette a nadrágomat is. Csókolgatta a combomat, egyre közelített a puncimhoz. Majd a bugyimat is levette.
Ezután finoman játszott nyelvével a szeméremdombomon. Mikor már érezte, hogy hogy nagyon kész vagyok, nyalogatni kezdte a kis- és nagyajkaimat. Hihetetlenül lányan, finoman, puhán. Fantasztikus volt. Hihetetlenül felizgultam. Tudta, hogy eljött az idő a csikló kényeztetésére. Gyengéden érintette nyelvét a csiklómhoz. Igen! Ezt vártam, ezt az érzést. Kicsit, de ezt is óvatosan, széjjelhúzta az ajkaimat, hogy könyebben a csiklómhoz férjen. Lassan kezdett el nyalni. Már csak a csiklómra helyezte a hangsúlyt. Óvatosan nyalt, olykor felnézett rám, hogy lássa a reakciómat. Nagyon tetszett. Izgató volt látni, ahogy nyal. Felizgatott a látvány, hogy mennyire élvezi azt, hogy kényeztet engem.
Finoman játszott nyelvével a csiklómon. Egy bizonyos ütemet felvett, így egyre közelebb kerültem az orgazmushoz. Ekkor érezte, itt az idő. Benedvesítette nyálával a jobb középső ujját. Óvatosan behelyezte ujját a puncimba, közbe mélyen a szemembe nézett, miközben a nyelve hegyével a csiklómon játszott. Szinte megvesztem a gyönyörtől. Óvatosan ki-be húzogatta ujját gyengéden, miközben ütemesen nyalt. Eleinte nagyon lassan, majd picit emelt a tempón, de nem durván. Olykor felnézett, és a látvány, ahogy élvezem, amit csinál, még inkább felpezsdítette. Tudta minden porcikájával, hogy mire vágyom. Nyalt, miközben ujjazott. A legjobb kombináció volt a számomra. Mindezt finoman, nézve a reakciómat.
Felvett egy bizonyos tempót az ujjával és a nyelvével, és élvezésig így tett. A gyönyörtől hangos sóhajok hagyták el hangszalagjaimat, fejét erősebben szorítottam magamhoz. Nagyszerű érzés volt, orgazmust élhettem át, mint sokszor már vele.
Aztán énis kényeztettem őt orálisan.
Mára már nem alkotunk egy párt, de őszintén mondhatom, hogy a szex vele volt a legjobb, legalább is, ami az orális szexet illeti.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1814732801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása