Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kettonk titka

Rosszlányok blog 2019.04.16. 03:18

Sikerult osszeszednem egy nalam par evvel fiatalabb leanyzot eleg hamar szerelmesek lettunk
alacsony barna haj kozepes mell nagy kemeny.popsi jezus ereje mar amikor hozzam ert merevedesem lett
nagyon vad allat volt az agyban de ezt majd egy masik tortenetbe osztom meg veletek

Az anyosom 45 eves dogos
180magas vekony bomba segg pici korte cicik gyonyoru volt
kapcsolatom legelejen eleg sok idot toltottunk egyutt beszelgetesek vacsi neha hulyeskedtunk is volt amikor a csajom lenge szultan nadragjat vettem fel hogy megtudjam.oket nevetettni es amikor felhuztam a nyakamig kidudorodott a faszom nagyon surges forgasba eszre vettem hogy az anyos a faszomat nezi
zavarba jottem gyors abba is hagytam es vettem fel valami lazabbat amibe nem.latszik
a baratnom mindent megosztott az anyjaval de szo szerint mindent
egyszer epp kiehezve erkeztem hozzajuk felszaladtam az emeletre es neki estem a baratnomnek leteptem rola minden ruhat vadul elkezdtemnyalni te geci lada ezert meg megfizetsz felterdelt es elkezdet szopni izombol huztam a faszomra mikor mar konnyezett abba hagyta es beugrott az agyba mert jon valaki szoba kozepen allo faszal alltam es nyilt az ajto az anyosom volt hebeget habogot kozbe a faszomat nezte es egyszer csak becsapta az ajtot es elviharzott mi folytattuk picit zavarban voltam megis kellemetlen volt
masnap mikor mentem haza nem talalkoztam vele
elso talalkozas ez utan mosolygott megkerdezte hogy vagyok ugy gondoltam hogy tultette magat ezen a dolgon
ra par hetre mondta hogy bekene kiserni a korhazba mert vervetel es valakinek haza kell kisernie megkerdezte hogy milenne ha en lennek az mondom persze segitek miert is ne(ekkor meg leseeett mit hagytam volna ki) reggel jott felkelteni simogatta az arcomat nagynehez felkeltem elment oltozni en a csajomat puszilgattam.van meg felorank valamit csinaljunk vegul csak felhuzta az agyamat o nem jott velunk vissza aludt en meg.allo fasszal elindultam a kocsi fele
menetkozben sikerult megnyugodni beszelgettem az anyosommal egyszer csak megfogta a combomat mit ne mondjak megremultem mosolygott en is racsaptam az overe vegul beertunk a korhazba
bementunk es leultunk hosszu folyoso velunk szemben egy egyszemelyes oltozo
uldogeltunk rohadt faradt voltam probaltam tulelni
fantazialtam hogy fogom megbaszni Agit mikor hazaerek ekozben felallt a faszom ugy helyezkedtem hogy a boxer mellet csuszon ki es a combomhoz simuljon igy nem veszelyez az hogy agaskodjon es barki eszre vegye mikor mar kello allapotban fantazialtam
anyos ramarkolt a combomra a uto megallt bennem majdnem megfogtam
-mi a baj?
-semmi semmi
es akkor rafogot megegyszer ram nezett kikerekedve megfogta a kezemet es berantott az oltozobe nem tudtam mitortenik hallom kattan a zar az ajton
es terdel le es kapja ki a faszomat
-erre vartam mar miota meglattalak mesztelenul
es elkezdett szopni meg mindig ledermedve alltam ott
picit sikerult oldodnom felhuztam es megcsokoltam elkezdtem.letepni rola a ruhat rafektettem a padra es elkezdtem nyalni finom puha nedves volt nagyon huzta ra a fejemet a pinajara majdnem belefulladtam par perc utan -dugj meg mindjart elelvezek
Felterdeltem es beraktam szepen lassan ki be kezdtem.gyorsitani kozben karmolta a hatamat ettol izgaloba jottem es meg vadabbul basztam vegul a csucsra jutott elfolytott sikitas kozben vadul basztam
ellokott magatol majdnem hatra este leultetett a padra es elkezdett szopni addig szopott amig elnem elveztem bele a szajaba -de finom
gecis nyelvevel megnyalta a szajat es nyelt egy nagyot
oda dobta a ruhat gyors feloltoztunk
es vissza ultunk a padra
-ugye ez a ketton titka marad?
-termeszetesen bar olyan gyorsan tortent hogy meg mindig nem.tudom elhinni hogy megtortent
-pedig igen szeretned kesobb is
-ooo aha
-agi meselte milyen vagy direkt nyitottam be anno a szobaba hogy harmasban csinaljuk
-erre nem.gondoltam.volna
-pszt majd meg folytatjuk
-oksi
Egesz uton haza fele beszelgettunk de nem errol a ketton titka
volt ennek meg folytatasa de az mar egy masik tortenet


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5614735031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása