Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Lányom pasijával 2.felvonás

Rosszlányok blog 2019.04.21. 05:13

Egyik reggel együtt reggeliztünk
Zoli Ági Judit Én
judit nagy elvolt ajulva egy sráctol az ő neve Tamás
Tomi igy rendes Tomi ugy rendes Tomi milyen helyes
vártam mikor robban a bomba féltékenység vagy valami
Z-este nem megyünk el valahova?
J-nem érek rá
Z-jolvan semmi baj akkor megyek a hverokkal motorozni
mit fogsz este csinálni?
J-megyek találkozok Tomival
Z-jolvan menj találkozni tomikáddal
(Kezdtem kellemetlenül érezni magam ez3rt én és ági is otthagytuk öket
de azert hallgatoztunk)
j-talán féltékeny vagy??
Z-nem
j-persze
Z-tudom hogy lefeküdtél Tomival
J-soha nem csalnálak meg
Z-Judit ne nézz hülyének kérlek
J-nem csaltalak meg
Z-nem??? Tudod mikor felhivtál hogy otthon hagytad a bérleted és nem tudsz hazajönni
elmentem érted de nem értettem hogy jutottál ide mikor hazaértünk egymásnak estünk mikor elkezdtelek nyalni éreztem az óvszer izét és fej fajasra hivatkozva hagytuk abba
tudom hogy nem egyszee feküdtél össze tomcsival hidd el én nem haragszom
picit utána jártam Tomcsinak és majdnem a házuk elé hivtál ez nagyon rosszul esett
de nem baj most elmegyek este menj tomcsidhoz én meg jövök a cuccaimért ja még valami egyszer ne add oda magad kifog akadni és egy büdös ribancnak fog nevezni
szép napot
(Felállt és illedelmesen elköszönt és elment)
Ágival egymásra néztünk
-menjünk le hozzá
-lene menj
-anyu ott sir szegény
-ő baszta el
-igazad van Zoli rendes srác
-menjunk majd kibeszéljük öket
pár óra múlva látom Judit nagyon készülödik
-judit hát te??
-megyek Tomihoz
-te megörültél??
-nem
elmegyek hozza jol felhuzom és közlöm vele hogy megvan a haviutána akár kedves lesz akár nem kibaszom utána talizok szandival és megvitatjuk hogy szerzem vissza
-te tudod
-tudom mi a gyengéje
(Egy kis segitseg a ma estéhez)
- a pánt nélküli felső melltartó nélkül
ettöl begerjed
-ettől még nem biztos hogy visszaszerzed
-nem de megprobalom
hupsz itt ez a faszfej megyek is puszi Mami

Kislányom elment egyböl beindult a fantáziám gyors elmentem zuhizni megborotváltam a pinámat kicsit még ujjaztam is magam hogy táguljak egy kicsit
felmenzem ágihoz
-ez durva amit a hugod csinált
-igen de én nem is értem a dolgot
-én sem Zoli jo gyerek
- hmm nem rossz pasi nemAnya?
-helyes fiu te mész este valahova?
-igen megyek Emihez maradjak sokáig vagy jöhetek bármikor?
-amigre te hazaérsz már rég aludni fogok
-csak nem szeretnék zavarni vagy olyat látni
-hulye vagy
-nagyon kicsipted magad
-szarul néztem ki kellet már
-aha persze :)
Megyek is szia Anyu
-szia
ajtobol vissza kiabálva
-az éjjeli szekrényembe van sikosito és ovszer
erre nem válaszoltam de azért ránéztem
tobb féle óvszer köztük extra méretre is ekkor kezdem hogy Agi és Zoli? Neem ez nem lehet

Elkezdtem felöltözni egyrészes hófehér ruha lányom ötletére pánt nélküli
alatta semmi fölösleges ruha nem kell
elkezdtem izgatni a mellbimboimat sikerült megkeményiteni
telefon
-szia
-szia Judir otthon van??
-nem nincsen gyere nyugodtan

Pár perc múlva megérkezett
-sziii.....
(Pirulás meglepödés)
-szia hogy vagy?
-ooo hát megvagyok
-gyere menjünk fel
én mentem elöl a lépcsön minden lepcső foknal csuszott fel a szoknya tetején már nem takarta csak a fele fenekemet
felértem és megfordultam
-na megint lehuzod a szoknyat???
Oda lépett megfogta és vissza huzta hogy mindent takarjon
-ági otthon van
-ágo nincs otthon
ekkor elkezdett csokolni
keze mar a pinámba járt
letéptem a felsöt rola és a nadrágot
hatalmas farka ott volt a szemem elott
elkezdtem verni neki huztam minél jobban fellegyen izgulva
elkezdtem lassan szopni gyorsan megprobáltam kivegezni eleghamar a csucsrajutott telilotte a számat a forró gecivel közben nyögdécselt
utolsó cseppig kiszivtam
felálltam megcsókóltam liheget
lehuztam a szoknyat és a melleimre is visszahuztam
-koszi jol esett (és elindultam a szoba fele)
-most tudod mi következik?
-micsoda ?? Megfizetek érte? Milesz megbaszol?
Utánam jott ekkor már az agyon pucsitva vártam elkezdet nyalni minnel jobban nyomta be a nyelvet kozben ujjazott
feltérdelt és elkezdte behelyezni mostmár egy kicsit jobban fogaddtam nem fájt anyira
szépen lassan ütemesen addig amig benefért az egész farka aztan vadul kezdett baszni üvöltöttem anyira élveztem poz csere meglovagoltam markolászta a melleimet csokolt
-gyere baaz meg hátulról
elkezdett baszni
már a sokadik élvezésemnél tartottam
hallom nyilik a bejárati ajtó
ő mrg csak baszott befogta a számat ne kiabáljak
ekkor kinyilt a szoba ajto
Ági volt az
-ti mi a faszt csináltok???(kozben mosolygott)
Z-gyere
Á-hármasban?
Z-persze jut még neked is a jobol
agi ledobott magárol mindent zoli mar az egyszelen ulve
elkezdtuk ketten szopni
utáns mondta hogy pucsitsunk mind ketten
felváltva baszott minket Áginak nem volt gáz ez a hatalmas fasz
nagyokat élveztünk tőbb orán keresztül tartott
végén szoptuk és a arcunkra élvezett nyaltam azt a finom gecit hmm
Á-ez nagyszerű volt
-ez az volt

Ági te meg a Zoli
Á-igen
-az extra gumi méret?
Á-igen azt erre a faszra vettem
-ez miota tart?
Z-pár alkalom miota tudom hogy megcsalnak
-lesz ennek még folytatása?
Z-sok dologtol fugg kibekulunk judital
vagy tustok titkot tartani
-én tudok és te kislányom?
A-én is tudok
Z-nagyszeru de most megyek pakolni
Sietek mert barmikor hazaerhet

Elkezdett pakolni lanyommal fekudtunk az agyon
-judit hülye hogy elbaszta ezt a srácot
Á-nem baj összeszedem én magamnak
-naaa és velem milesz???
-Á-néha megkapod
Megyek beszélgetni vele
-jo menj csak ági?
Á-igen?
-ezt titokban tartjuk
Á-megbeszéltük

Lesz még folytatás :P


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9714744607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása