Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Körbe dugtuk a házat

Rosszlányok blog 2019.04.23. 03:35

Szeretnék veletek megosztani egy történetet. Van egy srác az osztályban akivel régóta nagyon jóba vagyok, minden megbeszélünk egymással. Ő már többször bepróbálkozott nálam de én sose akartam ennél többet. A múlt héten együtt akartunk menni bulizni és megkérdeztem tőle, hogy alhatok-e nála. Erre ő azt mondta, hogy ha megdughat párszor a délután folyamán és úgy ahogy ó szeretné akkor igen. Az elmúlt időben elkezdtem én is többet érezni iránta így hát belementem, de mondtam neki hogy ez kettőnk között marad. Így hát suli után el is mentünk hozzájuk. Nem voltak otthon a szülei szóval nem kellett félni hogy lebukunk. Amikor beértünk a házba azt mondta nekem hogy minden szobába meg fog dugni legalább egyszer. A házba kb 10 szoba volt szóval tudtam hogy hosszú napom lesz és nagyon fárasztó. Most nem írom le nektek mindet, de lehet lesz következő rész. Először elmentünk zuhanyozni mert közbe akart megbaszni. Nekem tetszett az ötlet. Ez előtt egyszer voltam fiúval úgyhogy féltem hogy fájni fog. Letérdeltem elé a zuhanyzóban és elkezdtem szopni a farkát. Ő összfogta a hajam és diktálta a tempót néha fulladoztam olyan melyre nyomta a számban a kb 20 centis fark *224 t, közbe sokszor az arcomra folyatta a vizet. Majd felállított és elkezdte ujjazni a szűk puncimat. Az elejen kicsit fájt ahogy felnyomja két újját és hangosakat nyögtem, ekkor ő adott egy két pofont és csinálta tovább h *224 rom újjal. Éreztem hogy nemsokára elélvezek de ő nem hagyta abba csak újjazott. Aztán mondta hogy szeretné kipróbalni a fenekemet, én nemet mondtam de nem érdekelte. Bekente a farkár síkosítóval és belémhatolt. Úgy éreztem mindjárt szétrepedek, ordítottam a fájdalomtól, de ő befogta a szám és baszott tovább. Ezt kb 10 percig csinálta majd a seggembe élevzett. A fülembe súgta hogy nagyon jó voltam ezért kapok negyed óra szünetet mert ez még csak a bemelegítes volt, majd otthagyott a zuhany alatt. Ekkor tudtam hogy nagyon kemény napom lesz. Ez után felmentünk a szobájába ahol kikötözött az ágyhoz és a punciba rakott egy távvezérős vibrátort. Az elején lassan, gyengéden rezgett bennem, nagyon benedvesedtem és éleztem. Ahogy telt az idő már 2 orgazmuson túl voltam a legnagyobb fokozatra kapcsolta bennem a vibrátort. Nem bírtam magammal össze-vissza rángatóztam és üvöltöttem, könyörögtem hogy kapcsolja le mert m *224 r nem bírom. De ő csak folytatta majd egyszer éreztem hogy újra behatol a fenekembe. Felordítottam a fájdalomtól es rángatóztam tovább, ő pedig tövig nyomta belem a farkát kb 5 perc után remegve, könnyek között elélveztem. Ő pedig az arcomra élvezett, adott egy csókot és elkezdte nyalni a lucskos puncimat. Ez után en megegyszer elélveztem és összebújtunk pihenni egy kicsit. Alapvetően nagyon élveztem, óriási orgazmusaim voltak csak néha nagyon fájt. Remélem tetszett a történetem ha szeretnétek hallani a folytatást lájkoljátok.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1914751793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása