Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szeretkezés szerelemből életem nőjével

Rosszlányok blog 2019.04.28. 04:52

Sziasztok,a történet valós esemény.

Már egy hónapja jártunk párommal,amikor elhatároztuk hogy a tettek mezejére lépünk,nem voltunk már gyerekek,közelebbről is fel akartuk egymást fedezni.
Kollégisták voltunk,más választás nem lévén kerestünk egészen olcsó kis hotelt. Meg is találtuk,és az időpont is megvolt.Este érte mentem,és kibuszoztunk a hotelig.Mindketten izgatottak voltunk.Készültünk pezsgővel,kis rágcsával stb. Mind a ketten dohányozunk,így előtte elszívtunk egy cigit,majd elkezdtük a felfedést.Lassan kerültek le rólunk a ruha darabok,és közben vadul csókoltuk egymást. Rajta egy fehér melltartó-tanga együttes volt,a cickónál és a puncinál egy love you felirattal.lefektettem az ágyra,csókolni kezdtem a nyakát,a fülei mögött,amire nagyon beindult.Ő markolta seggem,karmolta a hátam.fokozatosan haladtam lefelé,először melltartón keresztül keresztül simogattam,puszilgattam a melleit,majd két ujjal kicsatoltam a ruhadarabot amin meglepődött hogy ilyen rutinnal tettem ezt. Szép formás mellei vannak,igazi körte alakú.Játszottam velük,elég sokat ott időztem,imádok cicizni. De ami azután jött arra én sem gondoltam. Haladtam lefelé, a kéjbarlangjáig.Elsőnek a combok belső oldalát puszilgattam,majd adtam egy puszit a puncijára. Ha láttatok már ilyen szép női terültet,akkor az az volt. Illatos,és édes.1000%-ig működött a kémia közöttünk.Halkan felsóhajtott,mikor el kezdtem tevékenységemet.finom nyelvjátékba kezdtem,és éreztem hogy lassan szivárog a nedü kéjbarlangjából.Az ujjaimat is bevetettem,és így repítettem a csúcs felé.Markolta,szorította a fejem a puncijához,közben fel fel néztem,hogy lássam az arcát.Izgató látvány volt ahogy élvezi,hangosan sóhajtozott,hullámzott a csípője,mikor élvezett egy nagyot.ekkor eltolta fejem,mert ez után a nőknél egy jó akció után kellemetlenül érzékennyé válik a terület.Felé kerültem,majd megcsókoltam,ő magához húzott és átölelt.Azt mondta hogy még az exével sem volt ilyen élménye.picit pihegett,majd hanyatt fektetett,csak ő gyorsabban le került. Kézbe vette,nézegette az ablakon át beszűrődő fényben. Végig nyalta,majd a szájába vette.Kérte hogy szóljak ha jövök. Rutinosan bánt velem,amit nagyon élveztem,simogattam a gyönyörű hosszú barna haját,majd megfogtam az arcát és felhúztam magamra,megcsókoltam. Akkor még gumival védekeztünk,így a lövedékállóba bújtattam a harcost és készen álltunk arra amit régóta szerettünk volna hogy beteljesüljön. Misszionáriusba fordultunk,és szépen lassan hatoltam befelé.Mikor bent voltam felszisszent. Kérdeztem,hogy fájt e,erre azt válaszolta selymes izgató hangon hogy csak picit,de már elmúlt. Pedig átlagos mérettel rendelkezem. Lassan mozogni kezdünk,érzékien,nekem remegett a lábam az izgalomtól,maximálisan odafigyeltem Szerelmemre,hogy neki jó legyen. Majd baanng,bevadult a kis drágám és vadul hullámzott alattam,én eközben csókoltam a nyakát,melleit,simogattam a vállát,néztem az arcát,ahogy becsukott szemmel élvezte amit csinálunk.Éreztem rajta hogy közel van,így picit határozottabban mozogtam kéjrudamat benne.és eljött az egyik leg csodálatosabb pillanat,ami egy pár életében szex közben eljöhet és az első alkalommal,egyszerre mentünk el,olyan intenzitással,ahogy eddig még sosem.Még nem szálltam ki belőle,élveztük a pillanatot,hangosan pihegett két szerelmes vágytól felfokozott test egymáson. ezután elvégeztük a higiéniai dolgokat és aludni tértünk.Hanyatt feküdtem,ő mellém-rám feküdt és átölelt. Így pihenünk egy kicsit a második fordulóig ami már egy másik történet lesz...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9614758833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása