Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Terka néni és a második felvonás

Rosszlányok blog 2019.05.06. 04:42

Miután Terka nénit megbasztam a céges zuhanyzóban egy teljesen új világ nyílt meg előttem, új lehetőségekkel. Mint ahogy az előző történetben említettem, Terka néni beajánlotta a legidősebb lány unokáját nekem, tanítani. Ezzel ugyan nem éltem, de Terka nénit továbbra sem hanyagoltam. A recepción lévő kis telefonos füzetből kikerestem a telefonszámát és felhívtam hogy meg beszélhessünk egy találkozót. Aznap délelőtt a készülődés közben fel idéztem a pénteki eseményeket, hogy mi és hogyan történt a zuhanyzóban. Eddigre a negatívumok gyakorlatilag szertefoszlottak és csak jó emlékekkel gondoltam vissza arra a délutánra.
Izgatottan nyomtam meg a kapucsengőt, a kattanás jelezte hogy valaki felvette. Én csak annyit mondtam: Péter vagyok! és már zúgott is a zár. Felmentem a harmadik emeletre, ahol egy résnyire nyitott ajtó már jelezte, hogy merre kell mennem. Terka néni ismét meglepetéssel szolgált! Jókedvű beszélgetés hangjait hallottam a nappaliból. Lerúgtam a cipőmet az előszobában és beléptem a nappaliba, ahol Terka néni és egy barátnője vígan beszélgettek. Pont annál a résznél csatlakoztam be, ami az előző hét péntekén történt eseménynek a végéről szólt. Terka néni rám nézett és közéjük invitált. Leültem a kanapéra kettejük közé. Alig tudtam leplezni hogy mennyire zavarban vagyok, igyekeztem úgy tenni mintha nem is hallottam volna, hogy az előbb még rólam beszélgettek. Ez nem tartott sajnos sokáig, mert Ica néni -Terka néni barátnője- egyből a tárgyra tért.
-Hallottam, Fiatalember, hogy milyen jó, kőkemény fasza van! -majdnem belefulladtam abba az egy korty narancslébe, ami éppen a számban volt! -Ugye nem lesz rest majd engem is alaposan megdolgozni vele?
Ekkor kezdtem Ica nénit részletesen szemügyre venni. Korban nagyjából ott volt ahol Terka néni, de testileg teljesen más adottságokkal bírt. Ica néni vékony volt, mondhatni majdnem sportos alkatú, látszott hogy egész életében fizikai munkát végzett: alkarja szálkás, inas volt, lábszára vékony, izmos. Vállig érő, szőke haját lófarokban fogta össze, és fiatalos fru-frut viselt szép kék szemei felett. Ajkai vékonyak voltak, de csábítóan csücsörített velük, puszit küldve nekem. Fedetlenül csak ennyit láthattam még a testéből.
-Megteszek minden tőlem telhetőt! -válaszoltam neki.
-Helyes! -mondta, majd felállt és kiment a szobából. Terka néni kajánul vigyorgott rám:
-Azt tudod ugye, hogy az oroszlán barlangjába sétáltál be?
-Igen, már rájöttem... -ezzel mellém ült, felsőtestét felém fordítva óriási melleit, mint egy játékként felkínálva nekem. Éreztem, hogy a nadrágomban máris történik valami. Hímtagomat elönti a vér, és az alsónadrág igencsak kezd picinek bizonyulni. Terka néni kigombolta a nadrágomat, miközben hogylétem felől érdeklődött, és hogy kipihentem-e magamat a hétvégén, és elkezdett játszadozni a már merevedő farkammal. Csak csendben bólogattam. Simogatta, cirógatta, húzogatta rajta fel le a fitymát. Én eközben kigomboltam a blúzát, segítettem neki kibújni belőle, majd kikapcsoltam a melltartóját is és attól is megszabadítottam. A hatalmas mellek súlyosan zuhantak az ölembe, eltemetve a már kőkemény férfiasságomat. Egy kicsit szétnyitotta őket, hogy a makkom középen kikandikálhasson. Terka néni lehajolt és eltüntette máris a szájában. Ismét csak azt tudom mondani, hogy állítólagos tapasztalatlansága ellenére nagyon jól szopott! Amikor egy picit kiengedte a szájából a nyálas faszomat, össze nyomtam a melleit és azokkal kezdtem dolgozni rajta. Ez nagyon tetszett neki, mert a bimbói elkezdtek keményedni. Ica néni ekkor jött vissza. Egy pillanatig sem volt zavarban, sőt mintha előre tudta volna, hogy mi fogja várni, már csak fehérneműben tért vissza közénk!
-Látom, Ti már jól mulattok, de engem se hagyjatok ki ha lehet! -ezzel leült a másik oldalamra és így közelről már alaposabban megnézhettem őt is. Ahogy sejtettem, Ica néni nagyon jó karban volt. Ha a megereszkedett bőrét és a korosodó arcát nem vesszük figyelembe, még jó nőnek is mondható volt! Szépen ívelt csípője, lapos hasa és a melltartójából duzzadó melle rögtön lekötötte a figyelmemet. Egy csipkés melltartó és bugyi volt rajta, alóla némi őszes szőrzet kandikált kifelé. Ahogy mellém ült, a háttámla felőli lábát feltette, térdét felhúzta így kínálva fel nekem a punciját. Míg bal kezem Terka néni mellbimbójával játszott, addig jobb kezem Ica néni punciját indult felfedezni. Ő félrehúzta a csipkés bugyit, én meg két ujjal szét húztam a nagy ajkait. Ekkora csiklót még nem láttam, ami Ica néni kis ajkai közül nézett szembe velem! Mutató- és hüvelykujjam közé fogva elkezdtem morzsolni, mire Ica néni hátradőlt hogy jobban hozzáférhessek. Csiklója minden érintésre erősen reagált. Ica néni teste pedig vonaglani kezdett. Középső ujjamat fel toltam a hüvelyébe majd kihúzva egy kis nedvet kentem a csiklóra, és újra bedugtam az ujjamat. Ica néni puncija nagyon szűk volt, még az ujjamon is szorosnak éreztem. A gondolat, hogy milyen jó lenne megbaszni, annyira felizgatott, hogy már negyed óra játék után bele élveztem Terka néni szájába. A történtektől Ica néni is felizgulhatott, mert hatalmas nyögések között élvezett el, miközben hüvelykujjam a csiklóján körözött, és mutató ujjam a hüvelyében járt ki-be. Terka néni nyelt egy nagyot és így szólt a barátnőjéhez:
-Ugye mondtam, hogy ügyes ez az édes fiú?
-Az, határozottan az. -válaszolta, majd felállt és egy mozdulattal a bokájára tolta a csipkés bugyit, kilépett belőle és a melltartóját is lekapta magáról. Ica néninek gyönyörű mellei voltak a kor ugyan meglátszott rajtuk, de méretre és formára kifejezetten tetszetősek voltak. Terka néni is felállt és megszabadult minden ruhadarabjától. A puncija megint csak frissen borotváltnak tűnt.
-Neked csupaszítottam le, mert a múltkor ígértél nekem valamit!
-Igen! -vágtam rá, és már téptem is le magamról a pólót és rúgtam le a nadrágot. Terka néni elfeküdt a kanapén, fejét a karfára támasztotta, a fal felőli lábát feldobta a támla tetejére, a másikat pedig térdhajlatban fogva felhúzta. Nedvektől csillogó rózsája így szépen kinyílt. Mivel a kanapé elég rövid volt, így közvetlenül a másik karfa mellé kellett le ülnöm, hogy lehajolva pont elérjem szájjal Terka néni punciját. Hogy ne rontsak ajtóstul a házba, elkezdtem szépen körbe puszilgatni az üdvösséget jelentő kis barlangot. Körbe-körbe haladva, egyre közelebb puszilgattam és végül számat a csiklójára tapasztottam, miközben két ujjam a hüvelyébe csúszott. A csiklója egy pillanat alatt keménnyé vált, így elkezdtem a nyelvem hegyével körözni körülötte. Az ujjaimat lassan járattam a tocsogó hüvelyében. Ica néni sem akart kimaradni a munkából ő a farkamat vette kezelésbe! Nála már nem jelentett semmiféle lelki problémát a szopás, egyből keményre varázsolta a faszomat és tövig benyelte! Éreztem, hogy rutinosan dolgozik rajta. Egy darabig ebben a pózban kényeztettük egymást, majd Ica néni javaslatára be vonultunk a hálószobába. Én a hátamra feküdtem, Terka néni a fejem fölé kutyapózban, hogy a punciját kényelmesen elérjem a számmal, Ica néni pedig ott folytatta a szopást, ahol az előbb félbehagyta. Terka néni hüvelye lassan egyre nedvesebb lett, majd egyszer csak a már ismert hullámzás futott végig rajta. Elélvezett, de nem akart szabadulni, hagyta hogy tovább nyaljam csak annyit mondott, hogy egy kicsit finomabban csináljam, mert most egy darabig borzasztóan érzékeny. Annyira lekötött a nyalás, hogy csak most vettem észre, hogy Ica néni már nem szopja a faszomat, hanem azon munkálkodik, hogy a szűk kis pinájába bele erőszakolja az abba igencsak vastag dorongomat. Végül bele tudott ülni, de olyan szűknek éreztem, mint egy szűz lányt. Ica néni már szolgált is a magyarázattal:
-Nagyon jó a faszod! Imádom ahogy kitölti a pinámat! Évek óta nem dugtam senkivel, nem is gondoltam, hogy még az életben ilyen jó lesz valakivel! Ha Terka nem mesél rólad lehet, hogy már baszatlanul halok meg!
Egyre keményebben és egyre gyorsabb tempóval kezdett lovagolni a farkamon, így a hatás sem maradt el, egyszer csak mélyen beleült és piciket, de gyorsan előre-hátra mozogva dörzsölte a csiklóját hozzám és egy hatalmasat élvezett, keménnyé zsugododott mellbimbóit ujjai közé csípve húzta, csavarta. Majd hátradőlt és a matracon tenyerével a bokája mellett támaszkodott meg. Amikor magához tért, lefordult rólam és elnyúlt mellettünk az ágyon. Én kihasználtam az alkalmat, kicsúsztam Terka néni alól és mögé fordulva már nyomtam is a szőrtelen pinájába a faszomat.
-Nagyon jó, Petikém, csináld csak! A nyalás sem volt rossz, de így sokkal jobban szeretem!
Majd jobb kezével hátra nyúlt a combjai közé, és a csiklóján kezdett el körözni. Az alapos előjátéknak köszönhetően gyorsan el is élvezett ismét, így a hüvelye szorítása nekem sem kegyelmezett. Kezdett elönteni a forró mámor, és hirtelen eszembe jutott a múltkori dugásunk! Kikaptam hüvelyéből a farkamat, beleköptem a fenekébe, és ahogy a makkom éppen behatolt az ánuszába, már el is élveztem.
-Jól van, Angyalom! Látom, nem felejtetted el amit kértem! Icának ez még kimaradt az életéből, úgyhogy legközelebbi alkalommal őt kiadósan seggbe kell dugnod! De ha képes vagy rá, akár most is beavathatnád!
-Szerintem menni fog, csak támasszuk fel a cimborájukat!
-Hát hogyne! De előtte megisszuk a pertut, mert már az agyamra mész hogy magázol minket, miközben nagyban kefélünk! -mondta Ica néni. Terka néni egy üveg kólával és három pohárral már meg is fordult a konyhából.
-Tudom, nem alkalomhoz illő, de ez a gyerek mindig mindenhová kocsival megy, úgyhogy nem szabad leitatnunk!
Ezzel megittuk a pertut, és mivel Terka még nem kapott a szájába elég faszt, elkezdett rajtam finoman dolgozni gyorsan merev lettem ismét de nem hagyta abba, tovább nyalta falta a faszomat, míg Ica rá nem szólt.
-Terkám, ne csináld már ki a fiút! Mi lesz így velem?
-Na jó hagylak titeket érvényesülni! Én már úgyis kétszer megvoltam ma, nekem ennyi elég is! -ezzel ki is ment a hálóból. Ica négykézláb bemászott az ágy közepére, és kipucsította a fenekét. Mögé térdeltem és bedugtam a farkam a szűk punciba. Meglepetten nézett hátra.
-Bízd csak rám magadat! -nyugtattam meg, hogy nem felejtettem el a dolgomat. Amikor már ellazulva élvezte, ahogy a faszom dolgozik benne, megnyálaztam a hüvelykujjamat, és az ánuszához nyomtam. Picit megijedt, és rászorított reflexből, de megnyugtattam, és mondtam, hogy csináljon úgy, mintha enyhén tolna kifele valamit belőle. Így a gyűrűi ellazultak, és az ujjam becsúszott a végbelébe. A gáton keresztül éreztem, ahogy a farkam ki-be jár a hüvelyében, Ica pedig kicsit nagyobb terpeszre váltott, és a fején támaszkodva két kézzel hátranyúlt, hogy a fenekét foghassa. Ez nyilván nyugtatólag hatott rá, mert egyre könnyebben mozgattam benne az ujjamat, így a másik hüvelykujjamat is mellédugtam, hogy még jobban táguljon, mert a farkam vastagsága még mindig meghaladta a lehetőségeket. Lassan megnyílt Ica popsija, így a pinájából kihúztam a faszomat, és a fenekébe kezdtem benyomni. Egy kicsit felszisszent, de azonnal hozzátette, hogy semmi baj, folytassam, tetszik neki. Picit benyomtam, majd kijjebb, aztán megint beljebb és kijjebb. Lassan, finoman dugni kezdtem Ica seggét, végül befogadta az egész farkamat. A fenekét elengedte, és belemarkolt a lepedőbe, úgy nyögött. Majdnem kitépte a lepedőt, úgy húzta-tolta magát rajtam, nagyon belejött az análszexbe! Olyannyira hogy előbb csak halkan, majd egyre hangosabban hajtogatta, hogy:
-Basszál! Keményebben! Azt a kurva! Mélyebben basszál! Ez kurvajó!
Majd végül hátranyúlt, és ujjait a pinájába dugva visítva élvezett el. Sok nekem sem kellett, beleélveztem a fenekébe. Amire valamennyire összeszedtük magunkat, Terka megjelent egy tálcányi szendviccsel, amit az éjjeliszekrényre tett, de hogy elférjen, az ott lévő fényképet felvette. Ránézett, elmosolyodott, és szeretetteljes hangon mondta:
-Ő az unokám, akit említettem Neked... -majd a képet a kezembe nyomta mosolyogva. Majdnem leesett az állam! Egy csodaszép lány ballagási fényképe volt...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9814773676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása