Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy igazi milf

Rosszlányok blog 2019.05.11. 04:43

Sziasztok,nem tudom ki olvasta az elöző történeteket,de fokozódik a sztori.
Nos azért nem írtam mert a kedves milfem aki amugy is bomba volt meg csináltatta a melleit,nem lettek sokkal nagyobbak de feszesebb,érzékenyebbek,mint egy 20évesnek a mellei.Csak 95b vagy c azt nem tudom.szoval az összkép most:175 magas vörös hosszúhaj csoda szép nagy szemek, laps has, hatalmas mellekel,kihívó öltözködés.Szoval azért nem találkoztunk hetekig mert gyolgyulgatott a Milfem.csodaszép komolyan,meg sem ismertem miko találkoztunk,mivel levehette a kötést és itt a jóidő kirakta amilye van,hát van is mit...
Kicsit beszélgettünk hamar le is rázott kicsit lekezelöen mondván(már nem az vagyok aki voltam).Távozást közben(sietet a tattoo-t készittetni) a kocsibol kiszolt...
-majd kiprobálhatod az ujjakat is!
Azonnal be indult a fantáziám és ágaskadtam.
És nem tudtam kivárni mig vali uton modon találkozunk.
Haza siettem és mint egy veszett bika rátámadtam az asszonyra,közben Milfem képe lebegett elöttem.Gyors szex kissé csilapizotta a vágyaim,de nekem ö kellet.
Mikor ugy gondoltam hogy megjöhetett kocsiba ültem és elmentem hozá.Nagyon egy hullám hosszon vagyunk mert mikor oda értem nyilt is a kapú.beáltam a szokot helyre majd besiettem.
Aki nem ugy várt mint eddig.
-Szia,kezdjük az elején én Era vagyok
-szia én Áron vagyok.
Tudtam mitakart
-ülj le légyszives,töltött egy italt és elkezxtünk beszélgetni.
-Tudod én lassan 40 leszek,mostmár igy (mutatta a testét) teljesen nönek érzem magam.
-gyönyörű vagy!
-köszi drága... nos nekem egy komoly kapcsolatra van most szükségem,te fiatal vagy hozzám nagyon jo veled dugni,bár elsö szexünk inkább szeretkezés volt mint dugás,ez is fogott meg benned.
Ezért ugy gondolom hogy amig én nem jövössze valakivel.Addig dughatod a puncim,de ha lesz valakim sajnos meg kel szakitanunk ezt a kapcsolatot.
Mit szolsz,jó ez igy?!
-persze,teljesen megértem.
-most hogy megbeszéltük,meg nézed az új testem?!
-alig vártam már...
Levette a felsöjét és meglepödtem hogy melltartó nem volt rajta,csodásan áltak.
-megfoghatod,csak ovatosan még.
Ahh... isteni volt egybol el kezdtem nedvesedni,lassan simogattam dörzsöltem a bimbot,átkaroltam és a nykába csókoltam.
-ahh igen...várj ne itt menjünk a szobába
Vadul csokoloztunk,elkezte ler *224 ngatni a pollom majd a legugolt és az övem kezte kibontani majd egy mozdulattal lehuzta a nadrágom és a boxert.Mint egy éhes malac ahogy kibukkant a farkam rákapot (több hete nem dugot mint kiderült).
Szégyen ide vagy oda 1 perc és bele élveztem a szájába.Miután tisztára szopta,szemeivel és arckifejezésével nyugtatott hogy nincs semmi baj,sött azt láttam inkább hogy volt eredménye a plasztikának és büszkerá.
Jelzet hogy nekem is meg kell dolgoznom a punciért igyhát nyalnom kel!!!
Persze szivesen,örömmel tettem és akkor vettem észre hogy a pinája fölé tetováltatott feliratott (ÉLVEZD AZ ÉLETETT,ÉLVED AMIT KAPTÁL,CSAK ÜGYESEN)felirattal,az agyam eldobtam.
Mohon nyalni kezdtem minden tudásommal,ömlött a nedve nem gyöztem nyelni,inni a kéjnedvét imádom. Fejemet a pinájába húzta és az arcomra élvezett.
De anyira hogy elkellet mennem megmosni.
Mire vissza mentem kics lankad voltam igy gyors keményre szopot,hanyat feküdt és jelezte hogy az enyém.
Oda illesztettem a frissen borotvált puncihozz és lassan tövig nyomtam.kb 2 percig csak ebben a pozban voltonk és csokolóztunk,melleit szopkodtam és llyan érzékeny volt hogy nem sokra rá elélvezett,megfeszült a teste é hidba vágta magát.mivel nyomtam a tattooját ezért hátulrol dugtam 10 perc ufán szolt hogy igy meg a melle fájnak,mardt a lovaglópóz a kedvencem.Fél ülő pozicioba voltam igy kényelmesebb volt szopkodni a melleit,közben fenekét markolásztam,olyan csipő teknikája van hogy alig birtam betelni vele,viszont ö is anyira sikoltozott vonaglás közben,aza a kép mikor markolássza melleit,tépi a haját anyira élvezi az eggyüt létet soka nem megy ki a fejemböl nagyon szexi volt.szoval olyan hangos volt hogy kislánya felébret rá kb.10 perc múlva ami nekem 1 óra volt,vissza jött ugyan abba a pózba csak lankadt voltam addig vonaglott rajtam és kevert az ölembe mig be nem durrantam,és akkor becsuszott forró puncijába.vaddul lovaholni kezdett göndör vörös haját dobálva majd mikor fejét a párnába nyomta tudtam hogy közeledik neki,igy elkezdtem én baszni hogy egyszerre durranyunk én a nyakával tömtem be a szám ö a párnával.imádtam ahogy melle feszültek köztünk,el vesztettük az eszméletünk csak feküdtünk,mikor a pinájába lankadt a farkam,lecsuszott rolam mint egy hulla.15 perc után tisztára szopta a farkam es elmenfem zuhanyozni.csodáltam ahogy huzta a tangát és köntösét,nagyon szexi egy Milf és az enyém.
Bucsú csok és indultam.
Utánam szolt hogy mit szeretnék jobban fiut v lányt (mert megint belé durrantam) csókot küldtem és beszáltam az autoba.
Márcsak othon kell megmagyaráznom hogy jol boltam eddig.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3114784944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása