Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A buszon szoptam és ujjaztak is

Rosszlányok blog 2019.05.16. 05:40

A történet, amit leírok tavaly ősszel esett meg. Kezdeném onnan, hogy Sopronból utaztunk Győrön át Zalaegerszegre tömegközlekedéssel. Egy áruház alkalmazottai vagyunk, és idegen áruházban kellett a két napos leltárban részt vennünk.

Magamról annyit, hogy 21 éves, picit húsos, de nem kövér lány vagyok, alkatomhoz képest nagy mellekkel. Ő testes, 24 éves, rövid felnyírt hajú srác. Hívjuk most Attilának.

Előzménye a dolognak, hogy volt már 3-4 alkalom, mikor közös buliban voltunk, utána Attila nálam aludt, és alvás előtt és ébredés után is megkaptam tőle, ami nekem járt, de ennél komolyabb sosem volt köztünk, és utána nem is beszéltünk róla.

Az ominózus reggelen Sopronból Győrig vonattal mentünk, ahol pár mondatot váltottunk, és Ő szinte el is aludt. Mikor már közel voltunk Győrhöz felkeltettem, és összeszedtük a csomagokat, majd a kijárathoz sétáltunk. A kabin végén eléggé feltorlódtak az emberek, mindenki igyekezett leszállni. Attila illedelmesen maga elé engedett, és mintha a tömegnyomor miatt nem férne el szorosan mögém állt és farkát ruhán keresztül a fenekemhez nyomta. Nekem sem kellett több azonnal rápucsítottam és hátra nyomtam magam. Farmereinken keresztül is éreztem, hogy merevedni kezdett, de elfogytak előlünk az emberek, és leszálltunk.

Egy aluljárón sétáltunk át a buszpályaudvarra, ahol az információhoz mentünk, és érdeklődtem honnan indul a Zalaegerszegi busz. Az ablakhoz hajoltam, és miközben kérdeztem ezúttal popsimat simogatni, markolászni kezdte. Egyszer csak középső ujját a lábaim közé tolta, és a puncimat kezdte izgatni. Farmeren keresztül nem sokat éreztem, de mégis olyan izgalomba jöttem, hogy figyelni is alig tudtam a kapott infókra, és azon járt a fejem, hogy miért nem szoknyába jöttem. Hátrafordultam, rámosolyogtam, és a buszhoz ballagtunk.

A buszra én szálltam fel először, és a sofőrtől én kértem mind a két jegyet, egyszerűbb volt így, a cég úgyis kifizeti. Vártam, hogy hátulról megint hozzám nyúl, de ezúttal csak elsétált mögöttem, és hátul leült az ablak mellé. A busz szinte üres volt, csak egy bácsi foglalt helyet középtájon. Indulás után beszélgettünk, hogy mi vár ránk, milyen lesz a leltár, hogyan bánnak majd velünk. A beszélgetés közben egyszer csak a combomra tette a kezét, simogatni kezdte. Én a kezemet a kezére helyeztem és felé fordulva mosolyogtam. Ő lassan felém hajolt és megcsókolt. Először szép finoman táncoltak nyelveink, majd egyre vadabb tempóba kezdtünk. Kilométereken át csókoltuk egymást megállás nélkül, majd hírtelen kivette nyelvét a számból, amire adott két puszit és levette a pulcsiját. Amint kibújt belőle ismét visszahajolt, és újra csókolózni kezdtünk. Ezalatt én észre sem vettem, hogy az ölében lévő pulóver alatt kigombolta nadrágját és kivette kb 15 cm-es férfiasságát. Kezemet megfogta és a pulcsi alá vezette és rátette a félkemény farkára. Kissé meglepett, de reflex szerűen megmarkoltam, és finoman húzogatni kezdtem. Nem kellett így sokat játszanom vele, hogy kőkeménnyé váljon. Ekkor gyorsabb tempóra kapcsoltam, ami tetszett Attilának, legalább is a számba lihegéséből erre következtettem. Majd ismét lassítottam és a bőrt hátrahúzva a hüvelykujjammal a makkját kezdtem dörzsölni, amire hírtelen fejét hátrahúzta és felszisszent. Utána a fülemhez hajolt vissza és belesúgta, hogy:
-Szopjad egy picit!
-Itt nem lehet! válaszoltam.
-Dehogynem, nem lát senki! jött a válasz.
És én már az ölébe is hajoltam. Vadul bólogatni kezdtem re és néhány erős cummantás után tövig kaptam be és erősen szívva húztam le róla a fejemet, a végén vigyázva, nehogy hangosat cuppanjon. Attila a hátamat simogatta közben. Ismét erős szopásba kezdtem, majd a kezemmel a bőrt lehúzva a makkjának peremét nyalogattam, majd csak a makkját vettem a számba, amin a nyelvem táncolt bejárva az egész felületet. Ó közben már a melleimet markolászta. Ezután elkezdtem kínozni a váltakozó ütemű cumizással. Kezei már a blúzomban jártak, és a mellbimbóimat izgatták. Ismét erős fokozatra kapcsoltam, és a kezemmel és a számmal egyszerre kényeztettem, mire ő hirtelen kihúzta kezét a blúzomból, a tarkómat pedig erősen a férfiasságára tolta és telilőtte a számat. Én életemben először lenyeltem. Eddig is minden együttlétünkkor a számba ment el, de még sosem ettem meg. Ezután sem szálltam le róla, hanem számmal makulátlanra tisztítottam. Mire kezdett a farka elernyedni a busz épp lassított és egy faluban egy vendéglátóhely előtt állt meg, és 5 perc pihenő volt.

Én bementem kiöblítettem a számat, Attila pedig elszívott egy szál cigarettát. Amikor a sofőr szólt, hogy vége a pihenőnek, indulunk tovább, akkor Attila a fülembe súgta, hogy most én ülök belül. Sejtettem, hogy viszonozni akarja a cselekedetemet, izgatottan indultam vissza a busz hátuljába.

Ahogy leült mellém vad csókolózásba kezdtünk ismét, és keze már is a lábam közt matatott, igaz még csak nadrágon keresztül. Egyből szétnyitottam a combjaim, hogy rendesen alám tudjon nyúlni. Nyelve szinte a torkomban járt, mikor keze gombolta a farmeromat, és húzta le a zipzárt. Elég szűk volt a nadrágom nem tudott belenyúlni, ezért csípőmet megemelve picit lejjebb húztam a nadrágomat. Keze elkezdett a dombocskák között járni, középső ujja végig simította a vágatomat. Finoman a hüvelyembe nyúlt, és közben a hüvelykujjával a csiklómat dörzsölte. Nagyon nedves voltam, egy ágyban is az lettem volna, de így még inkább izgatott a dolog, hogy ilyen helyen történik ez velem. Majd hírtelen váltott, és két ujját tolta belém, és nagyon durván ujjazott. Közben számat úgy toltam az övére, ahogy csak tudtam, hátha így nem tudok hangot kiadni. Közben ujjai tövig bennem voltak, és megtalálta a G pontomat, amit rendesen megdolgozott. Ekkor éreztem, hogy közeleg a mennyország, ez pár másodpercen belül meg is érkezett. Testem megfeszült, csípőmet feltoltam, de Attila ekkor sem hagyta abba, csuklóját erősen megragadtam, és úgy toltam ki magamból a kezét. Még csókolóztunk egy picit, visszahúztam a nadrágomat, és csendben utaztunk a végállomásig.

Mikor megérkeztünk megkerestük a szállodát, elfoglaltuk a szobát, és már indulnunk is kellett dolgozni, Este mikor visszaértünk én mentem el először zuhanyozni, egy perc sem telt el, és már jött is utánam a kabinba ő is. De ez egy másik történet.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8014794322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása