Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megbasztam a feleségem hugát

Rosszlányok blog 2019.05.17. 06:41

Feleségem unoka húgának az esküvőjén voltunk, a lakodalomba jobb oldalon ül a feleségem és a fiam baloldalt a feleségem húga ő több mint egy éve özvegy azóta nem volt férfivel. Ahogy telt az idő meg volt a vacsora egyre többet ittunk táncoltam a feleségemmel leültünk megint öntöttem italt mindenkinek a sógornőm is kezdett feloldódni. Kezdett fejébe szállni az ital kiment levegőzni én megint a feleségemmel táncoltam közbe vissza jött mi is leültünk megint öntöttem mindenkinek italt,elhívtam táncolni a sógornőmet a második szám után kettő lassú számot játszottak,tánc közbe úgy fordultam vele,hogy ne lásson senki a kezemet lecsúsztattam a seggére ő nem szólt semmit inkább éreztem,hogy neki nyomja a pináját a farkamnak közbe szorítja a vállam a másik kezével meg a kezemet magamhoz szorítottam és éreztem ahogy közbe meg meg remeg és izzadt a tenyere nekem ettől már állt a farkam ezt ő is érezte mondta nevetve,hogy így. hogyan ülünk le,a tánc után ő leült én meg el mentem a mosdóba.Le higgadt a faszom és én is le ültem,és megint ittunk egyet a feleségem el ment táncolni a fiammal a sógornőm meg ki ment rágyújtani már tizenegy óra volt én is kimentem utána mert már rá voltam izgulva háttal állt mögé mentem és meg fogtam a fenekét megijedt felsikított hátra nézett annyit mondott te bolond meg ijedtem és át fogta a nyakam és szájon csókolt a fülembe súgta,hogy nagyon kívánlak mondtam én is nagyon már régóta de most menjünk vissza nehogy feltűnő legyen majd később kijövünk. Ittunk még táncoltam a feleségemmel kb háromnegyed tizenkettő lehetett mikor megint ki tudtunk menni észrevétlenül oda mentünk az autóhoz ami egy liget szerű parkolóba volt a bejárattól kb 50-méterre orral a bejárat felé fel nyitottam a csomagtartót és heves csókolózásba kezdtünk közbe felhúztam a szoknyáját meg lepetésemre combfix es harisnya volt rajt ami még jobban felizgatott az egyik kezével a faszomat simogatta még nadrágon keresztül én meg a bugyiját félre húztam és elkezdtem ujjazni az akkor már teljesen neves pináját nyaltam a nyakát a fülét ő kigombolta a nadrágom elő vette a kőkemény faszomat és elkezdte verni,az egyik lábát feltette a csomagtartó szélére én leguggoltam és elkezdtem nyalni a pináját ő a melleit dörzsölte közbe nagyokat sóhajtott mondta,hogy basszál meg kérlek basszál meg a faszodat akarom érezni a pinámba én csak nyaltam tovább éreztem,hogy remeg a gyönyörű harisnyás lába és csak mondja,hogy hallod basszál meg abba hagytam a nyalást szét tette a lábát lehajolt kezével támaszkodott a hátsó lökhárítón én meg hátulról kúrtam a ki éhezett pináját,pár lökés után mondta ez az basszál még erősebben mindjárt elélvezek rá akarok élvezni a faszodra éreztem ahogy össze rándul és remegnek a lábai fogtam a csípőjét és rajt tartottam a faszomon a mi már majdnem el sült vártam pár percet amíg ki élvezte magát kivettem a lucskos pinájából a faszom a mi majd szét durrant oda húztam a fejét és tele élveztem a száját ő meg csak nyelte a gecit. Gyorsan rendbe szedtük magunkat és vissza mentünk ő a mosdóba én meg felkértem egy rokont táncolni,hogy a feleségem észre ne vegyen rajtam semmit két szám után leültünk az asztalhoz és kezdődött a menyasszony tánc,ami eltartott 40-50 percig, még ettünk ittunk párat táncoltam vele is meg a feleségemmel is kb két óra volt mikor elindultunk haza haza érve meg fürödtünk lefeküdtünk a már megvetett ágyba a fiam hamar elaludt az ő szobájába mi meg még egy jót keféltünk a feleségemmel.Ha még megbaszom a sógornőmet azt is megírom .

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3114794324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása