Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Véletlen társ

Rosszlányok blog 2019.05.29. 05:16

Zsófinak hívnak. Párhetes történetet mondanék el nektek. Pénteki nap volt: Gyermekem és nővérem gyermeke nálam volt, mert szombaton vittem őket a nagyihoz nyaralni. Szomszédom és családja is nyaralni voltak. Krisztián a nagyobbik gyermek itthon marad. Nem kamasz volt, már hanem inkább fiatal srác. Minden nap jött ebédelni, vacsorázni hozzánk. Sokat segítet, mert a füvet ő nyírta nálam. Délután átjött Krisztián hogy nincs jól. Estért tényleg be is lázasodott. Mondtam neki, hogy így nem mehet haza, mert ha rosszabb lenne, akkor tudjak figyelni rá. Estére be is lázasodott. Gyerekek lefeküdtek aludni. Krisztiánnak mondtam, hogy ne a nappaliban feküdjön le, mert figyelni akarok rá hanem nálam a szobámban. Este még ránéztem szerencsére nem lett nagyobb a láza. Reggel, mikor ébredtem nagyon közel volt hozzám és kezét átrakta rajtam. Csípőmnél és a fenekemnél viszont éreztem a farkát, ami igen csak meg volt keményedve. Izgalomtól kisebb foltot is hagyót a bugyimon. Nem tudtam mit is csináljak! Ő aludt! Lassan kimentem a fürdőbe és csal pilledtem és nem értettem semmit. Átöltöztem és a bugyimat nem a kosárba dobtam csak a tetejére. Ez betudható annak, hogy mindenre gondoltam csak erre nem. Ki írtam Krisztiánnak hogy elvittem a gyerekeket és kb. 3 óra múlva jövök. Hazafelé sokat gondolkodtam az autóban hogy lázas volt álmodott nem ébredt fel stb. Ez még nem akkora katasztrófa, hiszen csak véletlen ért hozzám egy srác farka. Hazaérve megnéztem Krisztiánt jobban volt. Elmentem átöltözni a fürdőben. Bikinit vettem fel és egy trikót felülre. Viszont a bugyim nem ott volt ahol hagytam és mintha eléggé gyűrött lenne . Bementem a szobába és határozottam annyit mondtam, hogy most kell beszélnünk az estéről, és ami utána volt! Amúgy ezt most már el kell hogy mondjam magamról 39 éves vagyok 168 magas 54 kg fekete rövidhaj pici cicim van .

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5514825156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása