Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anális szex a második randin, vibrátorral

Rosszlányok blog 2019.06.12. 07:50

Most már vártam a találkozót Takkerrel.
Csak rágondoltam és benedvesedtem.
Megérkezett, nem sok időt fordítottunk beszélgetésre, rögtön a nappaliban felhúzta a ruhám és isteneset a popsimra csapott majd az ülőgarnitúra háttámlájára döntött, keményedő farkát nekem nyomta.ó
Alig vártam belém tegye vastag farkát.
Hálószobába folytattuk hátulról rendesen dugni kezdte csupa nedv puncim.

Pozició váltás utánn ujjai a popomba kalandoztak közben puncimat keményen dugta huuu úgy éreztem szétrobbanok a kétfelől érkező kéjtől, ez már fokozhatatlan tünt!

Majd a már kissé kitágitott popsi lukam kezdte ostromolni farkával, első félig meddig behatolásnál enyhe fájdalom, majd kivette és ujjra be, ekkor már ki voltam tágulva és tövig belémnyomta.
- Van vibrid?
Hopp váratlanul ért a kérdés, de ma már minden rendes háztartásban van .
- Van.
- Hol??
- Szekrény mélyén, naná nem is vitrinben!
-Vedd elő!
- Jó az ott a szekrényben!
Azt akartam, hogy ő okozon örömet - ha már ott van- hús vér faszt akartam, vibrizni tudok egyedűl is.Na és az igazhághoz tartozik még soha nem vibriztem pasival!
Addig erőltette csak elővettem, utólag be kell ismernem jó döntés volt!
Ami ezután következett hajszál hiján az az élmény volt mint amikor két pasival voltam.
Jól kitágult seggem keményen dugta farkával,puncimba becsúsztatta a beüzemelt vibrátort, ami könnyedén belém csusszant totál lucsok voltam.
Kis idő múlva cserélni akart, vibrit a popsimba akarta dugni jajj ...
- Ne tedd be teljesen, nem fog beférni- vibrátorom méretét ismerve aggódtam!
Puncimat kezdte kefélni farkával, közben éreztem, hogy a vibrátor feszití popsi lukam, azt nem éreztem meddig is van bennem.
-Na ugye bement teljesen!
- Ooooo tényleg teljesen bent van?
Meglepődtem, ahogy puncim kefélte közben a hasával egyre beljebb tolta a popomba a vibrit...
-Érzed a farkaddal a popsimban lévő vibrálást?
-Aham...
Folytattuk durván megdolgozta mindkét lukam.A sorozatos orgazmusoktól már fájt a puncim és a hasam is , de semmi gond az ilyen jellegű fájdalommal tovább korbácsolja az élvezetet.
Végén telespriccelte a szám ..hmmmmm.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5414863372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása