Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szeretem, ha belém élveznek

Rosszlányok blog 2019.06.27. 05:59

45 éves vagyok. Nem vagyok nimfomániás, de szeretek dugni. Főleg azóta, mióta a pasim megmutatta, milyen jót élvezhetek akkor, ha már bennem van a finom fehér anyaga...
Úgy kezdődött, hogy vagy öt éve a férjemnek nem állt fel a farka. Kipróbáltunk mindent, aztán a dokinál kiderült, hogy cukorbeteg, és ez az egyik szövődménye. Az én drágám mindent megtett, hogy jó legyen nekem, istenien tud nyalni, átváltottunk arra - de azért egy igazi kőkemény farok egy idő után igencsak hiányzott. Megpróbált ő megdugni, de hát van az a régi mondás, hogy aki fiatalon nem tanul meg puha pöccsel dugni, az öreg korára bajban lesz. És ő akkor már túl volt az ötvenen.
Én hat évvel vagyok fiatalabb nála, és éppen abban a korban voltam, hogy nagyon kívántam már egy kemény farkat magamban érezni.
Így jöttem össze Gáborral. Egy cégnél dolgozunk, már régóta tetszett a pasi, és kiderült, hogy én is neki.
Egy céges bulin aztán ezt közöltük is egymással, persze kissé piás állapotban. Sokat beszélgettünk, aztán később táncoltunk is, én hozzásimultam, éreztem a nadrágon keresztül, hogy jó kemény farka van. Úgy éreztem, neki se lenne ellenére, ha közelebbről megismernénk egymást. Akkor nem történt semmi, hacsak azt nem számítjuk, hogy késő este, amikor hazaértem, az alvó párom mellett az ágyban Gáborra és a farkára gondolva masztiztam egy istenit.
Másnap ő jelentkezett be. Kiderült, neki is én jártam a fejében.
- Mit csinálsz ma délután?
- Mert...? - kérdeztem vissza.
- Ha akarod a tegnapit folytatni, akkor mit szólnál, ha lelépnénk hamarabb? Tudok egy jó kis helyet itt a közelben...
- Jó kis helyet? Milyen helyet?
- Egy panziót... ahol egy órára is ki lehet venni szobát... - volt a válasz
Elgondolkoztam. Nem akartam rögtön válaszolni, nehogy azt higgye, hogy egy ribanc vagyok - de előző este óta semmi másra nem vágytam, csak arra, hogy azt a farkat magamban érezzem.
- És ha azt mondom, hogy igen? - kérdeztem
- Akkor a világ legboldogabb embere leszek... és ígérem, hogy boldoggá teszlek téged is.
Erre a válaszra nem számítottam.
- Ilyen nincs - gondoltam magamban. Ez a férfi nem csak meg akar dugni, ez szerelmes belém.
Azonnal igent mondtam.
Szóltam a főnökömnek, hogy el kell mennem hamarabb, ő elengedett - nem szokott ebből vita lenni.
Gábor a következő utcasarkon állt a kocsijával, két perc alatt ott voltunk egy háznál, ami valóban panzióként üzemelt. Számtalanszor jártam arra, de ezt nem tudtam róla.
A második emeletre mentünk fel egy voltunk egy szobába. Amikor beléptünk az ajtón, úgy a számra tapadt, azt hittem, azonnal elélvezek.
- Várj - mondta - hoztam magammal óvszert.
- Nem kell - válaszoltam. - Nekem már nem kell védekeznem.
Erre felcsillant a szeme. Fél percen belül meztelenül ölelkeztünk az ágyon, éreztem, láttam és megfoghattam irtózatosan kemény farkát. Nem volt nagy, pont jó méretű volt... de olyan kemény, amilyet még életemben nem érintettem. Hanyatt fekve széttártam a combjaimat, ő merev farkával közéjük térdelt, de még nem ért hozzám. Nézte, nézte a testemet, és megszólalt:
- Gyönyörű vagy. Gyönyörű a pinád...
És elkezdte a combjaimat, a melleimet simogatni, csókolgatni.
Nem sokat teketóriáztam. Megfogtam a farkát és a pinámhoz helyeztem.
- Akarom - suttogtam.
Nem kellett kétszer mondani. Finoman, valami hihetetlen érzékiséggel betolta a testembe a kemény rudat. Átöleltem, éreztem, ahogyan a hüvelyem kitágul, körbeöleli a kemény farkat, és szinte magába szippantja.
- Basszál meg - kértem.
És ő megtette. Finoman, lassan mozgott ki be, közben figyelt engem. Én pedig szinte az ájulás határán voltam, hiszen legalább 4-5 éve nem volt bennem ilyen kemény farok. Ő pedig csak tömött, tömött. Átkaroltam a lábaimmal és szorítottam magamba.
Nem tudom, meddig folytatta így a baszást, amikor éreztem, hogy kezd kiesni az ütemből. Egyszer csak a teste megfeszült, az arca eltorzult, elkezdett hörögni, majd mint egy motolla, a csípője rázkódni kezdett. Ebben a pillanatban elélvezett. Éreztem, hogy a hüvelyemet elönt a forró ondó és csak tölti, tölti belém. Közben hörgött, a teste vonaglott, minden lövésnél tövig belém nyomta a farkát. Ilyen szép férfi orgazmust még nem láttam.
Percekig tartott, mire lenyugodott a teste.
Nagyon jó volt, de én még messze voltam attól, hogy elmenjek. És ekkor jött a varázslat...
Már éppen arra gondoltam, hogy jó volt, jó volt, de mi lesz velem, én is el akarok élvezni - amikor Gábor újra mozogni kezdett. És amit más pasinál még sose tapasztaltam: azután, hogy elsült a farka, nem lohadt le, nem puhult meg, ugyanolyan kemény maradt, mint előtte.
Nem vette ki belőlem, hanem újra elkezdett baszni. Csodálatos volt: a pinámban lévő ondójától a hüvelyem is és a farka is olyan síkos lett, hogy mint egy jól olajozott dugattyú járt ki-be a testemből az az édes, kőkemény farok.
Ez a menet már sokkal tovább tartott. Most ő figyelt engem, láthatta, érezhette, hogy egyre közelebb kerülök a csúcshoz.
- Finom? - kérdezte
- Iiigen, nagyon - próbáltam válaszolni, de egyre erősebben jöttek rám az orgazmushoz vezető hullámok.
- Akkor gyere, élvezz el, élvezd a faszomat.
Éreztem, ahogy a pumpálástól ki-kicsordul a hüvelyemben lévő ondó, de valami akkora mennyiséget töltött belém, hogy még mindig tele volt vele a pinám.
Nem is bírtam sokáig. Ahogy az altestemben elindul a gyönyör, ő egyre keményebben és keményebben baszott - és eljött a pillanat. Megfeszült a testem, és sikítottam egy hatalmasat, ahogy elért az orgazmus. Először a pinám, aztán a csípőm, végül az egész testem rángatózni kezdett, nem tudtam már kontrollálni magam, de ő nem engedett el: megszorított, még beljebb nyomta a farkát, és ütemesen újabb és újabb lökéseket tett. Úgy éreztem, szétrobbanok...
Ilyet még nem éltem át soha. Azt hiszem, elveszthettem az eszméletemet, perceken át rázkódott a testem. A hüvelyem a farkára szorult, és éreztem, hogy újra elsül a pinámban. Újabb nagy adagot kaptam...
Életem legnagyobb orgazmusa volt.
Amikor lenyugodtunk, kihúzta a még mindig, a második ejakuláció után is kemény farkát. A pinámból vastag sugárban jött ki utána a gecije. Valami csodálatos volt. Rájöttem, hogy nincs annál jobb, mint amikor belém élveznek.
Onnantól kezdve hetente, kéthetente megismételtük. Csináltuk egy csomó helyen és pózban. Nagyon szeretek beleülni az égnek meredő farkába és addig lovagolni rajta, amíg csak el nem sül. Olyankor összeszorítom a hüvelyemet, kipréselek belőle mindent. És amikor már jól megtöltött, előrehajolok, anélkül, hogy leszállnék róla, nézem a farkát és tovább folytatom a lovaglást. Ilyenkor látom, ahogy lecsorog az ondója, de még mindig annyi marad bennem, hogy a hüvelyem valami elmondhatatlanul finoman csúszkál le fel a farkán. Ettől, meg a bennem mereven álló fallosz látványától fél perc se kell, hogy elélvezzek.
De legjobban azt szeretem, amikor hátulról kefél meg. Van, hogy állva, van, hogy kutyapózban kínálom fel magam. Ilyenkor ő hátulról tövig húz a farkára, beteszi, és csak bassza, bassza a pinámat. Érzem, mikor élvez el: olyankor megragadja a csípőmet, tövig benyomja, úgy, hogy a makkja a méhszájamat éri - és így tölt tele. Közben hörög, nyög, de volt már, hogy hangosan felkiáltott.
És azután jön az ajándék: nem veszi ki a farkát, hanem folyamatosan tovább hágja a gecijétől lucskos pinámat. Addig bassza, amíg sikítva elélvezek én is. Közben érzem, hogy a rengeteg anyag csorog le a combomon - ami még izgatóbbá teszi a közösülésünket.
És hála istennek, ez még tart ma is, ő is, én is nagyon akarjuk.
Mi lett a férjemmel?
Az otthoni szexben is segített a dolog. A páromnak még mindig nem igazán áll fel, de kitaláltam valami jót.
Egyik dugásunk után, amikor a kedves, de közepesen kemény farka elsült bennem, szóltam neki:
- Most pedig nyaljál ki!
- Hogy? - kérdezett vissza - most élveztem beléd.
- Na és? Volt már, hogy megkóstoltad a spermádat... amikor leszoptalak, és utána csókolóztunk...
Egy másodpercre elgondolkozott.
- Igaz...
És azzal már oda is hajolt a pinámhoz.
Éreztem, hogy csorog ki a gecije, de ő becsülettel ráhajolt a csikómra és elkezdte nyalni.
Gondoltam egyet.
- Dugd be az ujjadat...
És ő így is tett. A spermától nedves hüvelyemben ez simán ment. Elkezdte ki-be mozgatni, miközben nyalt, csak nyalt.
Hatalmas élvezés lett a vége. Attól, hogy a csiklómat és a gecijétől síkos hüvelyemet egyszerre izgatta, csodás orgazmus éltem át.
És azóta ilyen szuper a szexuális életem. Gábor rendszeresen megbasz, a párom pedig becsülettel kinyal. Mind a kettő sokkal finomabb, amióta rájöttem, milyen jó, ha meg van töltve a pinám a finom meleg anyaggal...
A férjem persze nem tud arról, hogyan jöttem rá erre - de hát minek is kellene tudnia.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9814894612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása