Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Homoerotikus történetünk

Rosszlányok blog 2019.07.04. 03:05

33 éves heteroszexuális fiú vagyok. Vagyis eddig annak tartottam magam. Most már nem igazán tudom hová is soroljam magam. Az elmúlt hétvégén ugyanis történt valami, ami gyökeresen megváltoztatta az életemet. Már évek óta fantáziáltam arról, hogy milyen is lehet egy férfivel szeretkezni. Sokat gondolkodtam ezen, de ezt a vágyamat elfojtottam magamban. Hétvégén viszont kicsit többet ittam a kelleténél és hazafelé menet bementem egy köztudottan homokos bárba. Nagyon jól éreztem magam az ott lévő fiúk társaságában. Táncoltam, beszélgettem velük. Egyszer csak odajött hozzám egy nagyon jóképű fiú és megcsókolt.

Húzd fel az óvszert és dugj meg a faszoddal!
Először tiltakozni akartam, de olyan jó érzés volt, hogy nem bírtam visszautasítani a csókját. Nem tudom milyen sokáig csókolózhattunk, de én óráknak éreztem. Teljesen elolvadtam a karjaiban. Megkért, hogy menjek fel a lakására én pedig nem utasítottam vissza. Nem tudom, hogy a tudatalattim, vagy pedig az alkohol hatására mentem vele, de úgy követtem, mint egy hűséges kiskutya. A lakására érve tovább folytattuk a félbehagyott csókokat és közben mindkettőnkről lekerült a ruha. Az ágyra feküdtünk és ott folytattuk a játszadozást. Megfogtuk egymás kő kemény falloszát és játszadozni kezdtünk. Nagyon jó érzés volt, hogy a meleg kezébe vette és fel-le húzogatta rajta a bőrt. Mikor pedig a szájával folytatta az élvezettől majdnem elszálltam. Szinte őrjöngtem a kéjtől, de elmondtam neki, hogy arról fantáziálok, hogy valaki hátulról megmásszon.
-semmi akadálya ,
mondta a srác mosolyogva és síkosítóért nyúlt. Rutinos mozdulatokkal kente be az ánuszomat a hideg zselével, majd pedig az ujjával játszadozott vele. Finoman belecsúsztatta, aztán kihúzta.

Dugjál, dugjál, ne hagyd abba!

Éreztem, hogy egyre jobban kitágulok. Ekkor már nagyon vártam, hogy a magáévá tegyen és ezt szóvá is tettem!
- Te kis kéjenc!
mondta kedvesen és óvatosan belém csúsztatta az óvszerrel felszerelt fegyverét. Lassan dugta egyre beljebb, míg el nem tűnt bennem. Először nagyon óvatosan mozgott de ahogy mindkettőnk élvezete fokozódott, a tempót is változtatta. Egyre erősebben dugta belém a kemény dákót. Hirtelen forróság futott végig a gerincemen, a testem megremegett és elélveztem. Olyan különleges volt, amilyet még sohasem éreztem. Alkalmi partnerem sem bírta tovább, követve engem ő is élvezni kezdett. Még az óvszeren keresztül is éreztem, ahogy a forró spermáját a fenekembe lövellte. Még ez is nagyon jó érés volt. Azóta nem vágyom másra, csak arra, hogy vele lehessek. Talán most jöttem rá, hogy valójában meleg vagyok?


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4914903732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása