Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Felelsz vagy mersz

Rosszlányok blog 2019.07.10. 04:18

Egy nap barátokkal összeültünk egy délutánra beszélgetni, az egyik barátunk házában . Négy lány és három fiú kettő rajtam kívül én is fiú vagyok. Beszélgettünk ittunk Royal vodkát és leültünk a szobába üvegezni. Én a csajokat bámultam és a zoknis lábukat, mivel lábfetisiszta vagyok. Nagyon gyönyörűek voltak a lányok. Az üveg egy kólás üveg volt . Atilla barátom megpörgette és pörgött az üveg , egy pár forgás után rám jött az üveg szája. - Felelsz vagy mersz??? kérdezte Niki a vöröshajú orr piercienges csaj , aki rózsaszín zokniban ült előttem. Nekem ő nagyon bejött. Rég óta tetszett ő nekem. Felelek! válaszoltam. - Tetszem neked? kérdezte Niki. - Igen!!! válaszoltam. Elmosolyodott majd tovább pörgettem az üveget. Egy tíz perc múlva megint rám jött az üveg. -Felelsz vagy mersz??a kérdést ezúttal Szilvi a szőke bombázó kérdezte tette fel. -Merek ! válaszoltam . -Vetkőzz le pucérra ! mondta a lány.-Oké!mondtam és már kezdtem is levetni a ruháim. A lányok elmosolyodtak kuncogni kezdtek. Szilvi Niki Brigitta és Hajni. Közben folyamatosan csak a lábukat figyeltem és éreztem hogy meredezik a farkam és megindul a nyáltermelődés a számban, mire végeztem álló fasszal török ülésben ültem a barátaim előtt. Niki láttam csak a farkam bámulta. Ment tovább a játék . Niki jó húsz perc múlva pörgetett, és rám nézett megint az üveg. Felelsz vagy mersz??kérdezte . -Merek!mondtam . Niki elgondolkodott. Vajon mit forgathat a fejébenM?? Néztem őt. -Kapd be Atilla farkát!!!mondta. - Na azt nem! mondtam határozottan. Atilla kezdte kigombolni a nadrágját majd letolta a boxerét és szembe nézett velem a borotvált fasz. -Örömmel leszoptatlak, már régóta tetszel!!!mondta ezt Atilla. - De én nem akarom nem vagyok meleg!!!mondtam . Nem telt el fél másodperc Szilvi felállt és megpofozott . -Szopjál te köcsög!!!mondta megragadta a hajamat és hajamnál fogva vonszolt Atilla elé. - Nyisd ki a szád!!!!mondta Szilvi. Kapálóztam. Mindenki nevetett. Atillának sikerült a számba raknia a faszát. Szilvi fogta a fejemet. Atilla keményen szoptatta a számat. Betuszkoltam a számba a faszt . Minenki röhögött rajtam Atilla elsült és a geci a számban landolt. Utána le kelett nyalogatnom a fiúk lábát . Niki sajnos nem lett az enyém, de akkor jöttem össze Atillával akivel azóta is boldogan élünk , szeretjük egymást.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6414909860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása