Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csodás szex egy fiatal fiúval

Rosszlányok blog 2019.07.13. 04:38

Az első két csodás szexuális élményem után úgy alakult, hogy ritkábban tudtam csajos lenni, persze közben mindig irtóra vágytam rá, de nagyon óvatosnak kellett lennem, nehogy a külvilág tudomást szerezzen erről.
Viszont mindennnél erősebb vágy munkálkodott bennem, hogy végre egyszer igazán jó nőnek nézzek ki és legyen is fiúpartnerem.
Ezért aztán úgy döntöttem, keresek egy hölgyet, aki nagyon ért a sminkeléshez, a fiúk csajszivá alakításához.
A neten végre rábukkantattam Mártira, felhívtam és mindent lebeszéltünk.
Az egyeztetett időpont előtt 1 jó órával elkezdtem itthon készülődni.
A farmernadrág alá falatnyi bugyit, fekete fényes harisnyanadrágot, a pulcsi alá pedig melltartót vettem fel. A kis motyómban ott volt a parókám, a piros szexi magassarkú körömcipőm, a miniszoknyám és a csini felsőm.
Megérkeztem Mártihoz, közben már a torkomban dobogott a szívem.
A hölgy megértően, mosolyogva fogadott, megkínált egy konyakkal, közben levettem a farmeromat, meg a pólómat, azt akartam, hogy semmi fiús ne legyen rajtam, semmi más vágyam nincs, mint hogy teljesen nő legyek.
Kitömtem a cicimet, belebújtam a csini felsőbe, a szoknyácskába és a körömcipőbe. Leültem és a lány elkészítette a sminkemet, felvettem a parókát és belenéztem a tükörbe.
Örültem, hogy egy csajt látok, akire a hölgy azt mondja: - Nagyon szép és csinos vagy Drágám!
Nem hiszek neki, szeretnék egy komolyabb tesztet.
Ezért megkérem, hogy hívja át a másik szobából a 22 éves unokaöccsét. Amikor meglátom ezt a fiút, gyakorlatilag dobok egy hátast, olyan helyes.
Ő köszön, oda lép hozzám és azt mondja: Nagyon csinos vagy!
A sminkes lány pedig azt: Na akkor kettesben hagylak titeket
Nándi leül mellém és finoman hozzáér a harisnyás lábamhoz. Gyakorlatilag tüzelek, mint egy szuka!
Nem bírok magammal, elkezdem kigombolni a farmernadrágján a sliccet és előkapom a pompás faszt. Először csak simogatom, aztán puszilgatom, majd bekapom, szopom, szívom neki, amennyire csak lehet.
- Isteni vagy Giulia, így még sosem bánt velem egy lány sem - mondja.
- Igen? Akkor gyere és basszál meg keményen, ahogy egy ringyót szokás! - suttogom a fülébe.
Előtte persze még smárolunk egy óriásit, közben ujjaz, egy majd két és három ujjal. Úgy érzem felrobbanok a kéjtől.
Négykézlábra ereszkedem és ő csak felhúzza a szoknyámat és letolja a harisnyanadrágomat. Ezután belém nyolmja, először finoman. Sikoltozok.
- Tövig nyomd belém a faszt kérlek Nándi, isteni pasika vagy - mondom és nem is kéreti magát.
Két perc nem kell hozzá, hogy elélvezzünk mindketten, gyakorlatilag a mennyekbe repítjük egymást ezzel a fiatal sráccal.
Utána akkor még konyakoztunk, cigiztünk egy kicsit, majd elköszöntünk, de szerencsére azóta is taliztunk párszor és minden alkalommal fantasztikus volt vele a sex!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4714913402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása