Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Futár srác és a szexgép

Rosszlányok blog 2019.07.14. 04:41

MEGTÖRTÉNT ESET!!!!

Már jó ideje flörtölgettünk mindig mikor csomagot hozott.
Magas barna, szép mosolyú kb harmincas srác.
Legutóbbi maszturbációim közben úgy dugtam a puncim, hogy rá gondoltam.
Szexoldalról rendeltem egy óriás spriccelős dongot meg egy szexgépet. Tudtam hogy ő hozza ki. Kicsi miniszoknya, csöcsök kitesz, friss punci, popsi borotva. Srác jött is, végigmért rendesen.
Én: Jajj már nagyon vártam ezt a boldogság csomagot!
És már kezdtem is feltépni.
Ő: Ennyire? Mi ez?
Én: Szexgép
Nézett egy nagyot.
Ő: Neeee. Muti.
Én: Mennyi időd van? Segíthetnél összerakni.
Ő: Nem sok, max 15 perc.
Én: Gyere.
Ajtón belülre léptünk, kezébe nyomtam a csomagot, értette a célzást, tépte fel mintha az élete múlna rajta. A szexgépen gyakorlatilag nem kellett semmit összerakni, csak a hozzá való farkat ráhúzni. Nem szólt csak nézte hogy tényleg ez van benne. Amíg térdelt előttem és a nejlonból bontogatott, felültem az asztalra vele szemben. Feszes, nagy, csöcsöket a topomon kívülre raktam és összecsukott lábaim közt puncimat kezdtem simogatni.
Én: Ugye nem baj ha ráízzítom magam?
Felnézett a csomagolásból ekkor szétnyitottam a lábam és kéjesen nyögtem, bal kézzel cicit markolászva, jobb kezem 3 ujja punciba tolva.
Srác szólni sem tudott. Felállt velem szemben a székre tette a szexgépet, rajta a műfarokkal. Nacin keresztül láttam hogy áll a farka.
Ő: Itt jó lesz?
Széthúztam a nagyajkakat két kézzel, punci lukba teljesen belelátott, éreztem ahogy folyik ki a puncilé.
Én: Dugd be ide.
Odairányította a gépi faszt én meg elindítottam. Nyögtem, közben őt néztem, láttam hogy alig bír magával. Mellettem állt. A gép dugott, vastag óriás csúszkált bennem, dörzsöltem a csiklóm.
Ő: Ez igen. Segítsek?
Nézett a csikló dörzsölős kezemre.
Én: Bármidet belém rakhatod tövig. Közben pedig megfogtam a farkát. Keze a csiklóm nyomogatását átvette de ráhajolt egyből és bő nyállal szívni, nyalni kezdte. Kiszabadítottam a farkát ami egy 17-18 körüli átlag lehetett de brutál vastag. Egyből szopni kezdtem a makkot de alig fért be a számba. Folyt az előváladéka a kezemre. Imádok ménytorkozni és egyből leengedtem a faszt torokra amin annyira meglepődött hogy szinte felordított. Alig kaptam levegőt, annyira faltam, lábaim óriás terpeszben közben.
Ő: El fogok így élvezni bébi.
Kivettem a farkát a számból.
Én: Akkor gyere és dugj meg jó keményen végre!
Kiszedte a műfaszt belőlem, és a nyíláshoz igazította magát. Kezdte betolni lassan, én közben 4 ujjal ütögettem a csiklóm.
Én: Csattogjon ám az a punci!
Ő: Nagyon keményen meg foglak dugni!
Rámarkolt a csöcsökre és nem szórakozott, betolta a farkát tövig, aztán olyan olyan vadul mozgott hogy cuppogott, csattogott a puncim. Puncim bejáratott volt, sokkal nagyobb faszokhoz szokva de ez a vastagság kitöltött rendesen. 2 ujjamat bedugtam a farka mellé,annyira kitágultam már.
Én: had üljek rád.
Elfeküdt a földön, ráguggoltam de úgy húzott a farkára hogy majd felborultam. Fogta a fenekem és nagyon durván rángatott magán, közben nézte ahogy tövig bennem van. Visítottam az élvezettől. Imádom ha keményen dugnak. Ráhajoltam és a fülébe súgtam:
Dugd meg a fenekemet is, kérlek.
Felcsillant a szeme.
Ő: Azt már nem fogom sokáig bírni, beléd élvezek mindjárt.
Még húzott párat a puncimon, leszálltam róla, bedöltem elé az asztalra, széthúzta a fenekem. A puncilével kente be a lukat. Dugta bele az ujját, egyet, kettőt. Érezte hogy gyorsan tágul.
Én: a gépet tett a puncim alá.
Naná hogy nem hagyom ki, élvezem én a többes dugást.
Beigazította a puncimba a műfaszt, elindítottam. Farkát a popsi lukhoz nyomta, finoman, óvatosan tette bele. Annyira feszített a vastag makkja meg alulról a 20/5s döfködő műfasz hogy visítottam. Húztam szét a fenekem még jobban. Berakta majd nem tövig, pumpálni kezdte a seggem, hörgött közben, a cicikbe kapaszkodott. Éreztem hogy lüktetek, önt el a forróság. Imádom ha két farok dolgozik bennem. Ezt a srácot így még soha nem elégítette ki senki ennyire gátlástalanul az biztos.
Puncim, popsim cuppogott, csattogott, itt volt végem.
Én: Végem van, most dugjál jó keményen.
Feljebb vettem a fokozatott, a srác már totál tövig nyomta a fenekem, hatalmasat vonyítva élveztem. Kb 5 mp múlva nagyon erősen tolt egyet és beleélvezett a seggembe. Hörögve, remegve. Sok spermája volt, nagyon telenyomott.
20 perc volt az egész, tényleg mint a nyulak.
Letakarította magát és rohant is.
Ő: Ilyen mélyen még senkit nem dugtam seggbe. Legközelebb ismétlés?
Én: Ha gondolod, ma rendelek valamit, 2 nap múlva jöhetsz, nyitott puncival várlak.
Nagyon nevettem.
Odahajolt hozzám és nyelves csókkal köszönt el, kezével még megsimogatta a puncim.
Hát isteni volt. Dugás a javából.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3514913410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása