Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Oltárira szét lettem baszva

Rosszlányok blog 2019.07.19. 05:37

Tegnap este aludni készültem,amikor is a férjem közel bújt hozzám,akkor már tudtam,hogy nem fogok egyhamar aludni..
A kezét lassan a hálóingem alá csúsztatta,és meglepődve vette észre ,hogy nem volt rajtam bugyi!elöszőr a fenekemet simogatta,majd felbátorodva a nyögésem hallatán a puncimhoz is elért.az egyik ujját belém dugta,majd szolt,hogy izgassam a csiklómat!ekkora már a második ujja is bennem volt!egyre nedvesebb lettem..majd nagy meglepődésemre a 3. ujját is feltolta!már éreztem a mozdulatain,hogy ő sem bírja!feltérdelt és lehúzta a boxerét,amitől végre kiszabadult,a vastag hatalmas farka!hátulról belém döfte,én közben tovább izgattam magam!a nyögéseim egyre sűrűbbek és hangosabbak lettek!
Egyszer csak a vastag farka mellé benyomta az egyik ujját is,amitől olyan érzésem volt,mintha két fasz lenne bennem!!egyre csak nyögtem,szóltam neki,és basszon keményebben..belőlem kitört a fenséges élvezet!
Ő ezt látván kivette a farkát,és kiverete!mellém feküdt,és én még mindig csak élveztem(magyon sokáig),ahogy megláttam ahogy folyik lefele a gecije,nem bírtam ki,hogy ne nyaljam le!!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1114923272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása