Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Víz szerelés

Rosszlányok blog 2019.07.30. 04:58

Kéthétre el kűldött a főnököm szabadságra
Mert fél évig kő keményen dolgoztam és volt hogy túlóráztam. A szabadságom alatt egy szép reggelen a szomszéd asszony átjött hogy menjek már at hozzá mert nehezen záródik a csap. Én természetesen igent mondtam egy nagyon csinos nőnek. A mellei nagyon szépek és feszesek. Mondtam neki hogy azonal megyek csak meg fogom a cuccomat és megyek is. Előttem ment és mutatta az utat hogy merre kel menni én meg a szép kerek popsiját szem ügyre vettem. Be értünk a fűrdőszobába és mutatta hogy a mosdót nem úgy működik ahogy kell. Meg néztem én is és mondtam hogy csak a csap belsőt kell kicMegfogja.
Mondja nekem hogy, te aztán tudod hogy hova kell nyúlnod!? Én el egy kicsit zavarba jöttem és rögvest mosojogtam rajta. Hát igen egy jó szak ember tudja hogy hova kell nyúlni. Ő is el kezdet nevetni de kapcsol rögtön. Meg kértem hogy a táskámból agyon egy csap felső gombot ő le hajolt és én megint a fenekére néztm. Szép látvány? kérdezi é meg gyórsan vissza néztem a csapra. Nem baj ha meg bámulsz mert már meg szoktam hogy a férfiak néznek. Kész a csap válaszoltam hogy a témárol letéjek de a farkam az már kezd álln. Kérsz egy kávét? Igen kérek. Feleltem. Ő meg fórdult a konyha felé és meg tőltötte a főzőt én meg össze pakoltam. Elindultam én is a konyha felé. Be jutok a konyhába és egy szép látvány fogad engem. A blúzán háromgomb ki gombolva és le hajolt hogy lássam azt a két szép mellet. Ó édes istenem hova kerűltem ez már kinzás. Feletem magamba a farkamban a vér egyre jobban áramlik és érzem hogy le kell hogy űljek mert már a nadrágom lessz a szűk.
Míg a kávé jön beszélgetés jött.
Hogy állsz a lányokkal?
Most lettem túl egy szakításon.
Bocsánat hogy tapintatlan voltam.
Semmi baj ez már nem az első. De már hiányzik a sex.
Gondolom.
Gyórsan témát akartam váltani de nem jött össze.
Ha már sex lett a téma tudom hogy kívánsz és le akarsz velem feküdni és jól meg akarsz engem dugni. A mondat közben közelebb jött hozzám és a kezét a farkamra tette. Ugye meg akar engem dugni érzem hogy a farkad kemény. A farkamat simogatta a narágon keresztűl. De te férjnél vagy. Nem lehet. A férjem csal engem. De hogyogy egy ijen szép asszonyt csalni. Ne foglalkozz vele. Gyere menjünk a hállóba ott kényelmesebb. Én rögtön engedelmeskedtem de nem bírtam ki hogy a mellét ne markoljam meg. Be értünk a hálló szobába es be lökött az ágyra. A farkamat simogatta és közben húzta le a nadrágom. A farkam kő keményre duzzadt.
Ó ez aztán a fasz a férjemnek nincs ekkora mint neked van. Megfogja a farkam es a keze munkára lát de nem kell sok hozzá már a szájába került és keményen szopja a farkam. Ezaz szopjad a farkam.
Mmm ki szívom belóle az összes csepet.
El telt pár perc és én a fel űltem és le vettem a pollómat és és a lányról a bluzt. Ő a munka közben a rövid nadrágját vette le és a tangát. Hagy nyaljam ki a puncidat. Enged és én még nem merűltem bele rögtön. Hanem elősször csak a testét simogattam. Ne kínyoz térj a lényegre. Nem halgattam rá csak simogattam a mellét aztán a hasát és a puncijára tértem de még nem újjazttam még. Zihálva mondja. Gyerünk ne kínyoz már. Be dugtam az ujjamat és éreztem hogy nagyin nedves szinte fojik a nedve. Nem haboztam tovább nyalni kezdtem a pináját. Csak zihált nyöggött és a mellét simogatta. Csináld nagyon jól nyalod a pinámat nyaljad. Fel kiáltott hogy ezaz csináld egy kicsit mimimindjárt. És eljutott a menyországba. Remegő hangal mondja nekem hogy dugd be a farkad. Elé térdelek be igazítom a farkam és be dugom. Felmszisszen de már nem bir magával. Nem dugni hanem baszni akarok. Hát én ugy istettem. Gyórsan és keményen mozgattam ki be. A kőrmét belém eresztve a lábát a derekamon pihenterve erőssen és gyórsan mogarom a farkam. Baszál ne álj meg baszál meg. Ki huzom a farkam és négy kéz lábra állítom és hátúlról nyomom neki. Már nem nagyon bírja a fejét a párnán pihentai. És zihálva monva csináld ne kiméld a pinám. Magamhoz olelem a mellét markolom és mozgatja a csípőjét. Hanyat fekszek bele ül a dákóba. És lovagló pózban bassza magát a jobb kezemmel a mellét markolom a ballal meg a pináját simogatom. Jelzem neki hogy itt a vég leszál rólam le tédel a padlóra elé állok és megint a szájába kerűlt a faszom. Ki akarom szívni az utolsó cseppii. Nem kellet sok hozzá a farkam a szájába el sűlt és ő meg mind az összeset le is nyelte. Mind a ketten jól ki voltunk éhezve és meg beszéltük hogy el vál a férjétől és mi meg eggyüt leszünk és járunk. Azóta még mindig eggyütt is vagyunk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1614942190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása