Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex egy tündérrel

Rosszlányok blog 2019.08.06. 04:03

Hol is kezdjem.

Idén februárban elkezdem szerezni az egyik kolléganőmmel.
Igazi milf típus. Alacsony szép kerek cickók faszra termett kezecskék. Úgy adódott hogy egyszerre mentünk szünetre dumáltunk és mondta mennyünk gyorsan cigizni.
És ő ezzel a lendülettel elindultam hátra. Én kölyök fejemmel követtem.
Mikor kértünk az ebédlőből falhoz nyomott és mondta.
-Most a farkad az enyém.
Ezzel a lendülettel behúzott a női mosdóba.
Lehúzta rólam a nadrágot elővette a nem pici 23 centis farkam és elkezde iszonyat mód szopni. Gondoltam nem lesz csak egy gyors cumi és megyünk az utunkra.
De nem.
Felnézett és annyit kért :-Húgyozd tele a szám kérlek!
Nem tudtam mit tegyek. Ilyet még egy nő sem kért tőlem. De bele mentem a játékba. Előtte vedeltem be egy fél lityós colát. Jött is rendesen aminek kellett ő meg csak nyelte és nyelte. Amikor érezte hogy Elfogyott újra elkezde szopni ekkor hirtelen megfordított széthúzta a seggem és miközben verte a farkam nyalni kezdte a seggem. Nagyon élveztem. Nekem sem kellett több felállítottam félre húztam a bugyiját és tövig nyomtam a farkam a seggébe. Csak úgy lihegett ez a perverz ribanc. Gondoltam magamban -fokozom egy picit.
Így hát elkezdem öklözni az a húsos kopasz punciját több nem is kellett neki nyöszörögve hangját vissza szorítva élvezett egy nagyot de nekem még nem volt jó ekkor befogtam a száját és az orrát benyomta lüktető farkam a puncijába és addig kefélt míg tele nem löveltem a forró gecimmel.
Gyorsan felhúztam a nacit és vissza siettem dolgozni mert ekkor már jócskán 20 perces késésbe voltam.
De ez csak az eleje egy azóta tartó perverz kapcsolatnak!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7914975410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása