Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Lábfétisem kiteljesedése

Rosszlányok blog 2019.08.20. 04:11

Sziasztok! Egy gyors leírás magamról dióhéjban. 21 éves lány vagyok, hosszú barnás fekete hajjal, normális alkattal, kedves és bájos hanggal.

A történetem előzménye, hogy az idejét sem tudom megmondani annak, hogy mióta tudom magamról, hogy lábfétis hajlamom van, lábimádó vagyok. Természetesen a női lábakért rajongok, de nagyon!! Igen a női lábakért, nőként!

Pár nagyon régi és hozzám közelálló barátnőm tudja, hogy milyen vagyok és szerencsére nem is ítéltek el emiatt, sőt tetszik nekik a dolog, és szerencsémre ki is élhetem a vágyamat általuk! Rengetegszer találkozunk, vagy Ők jönnek át hozzám, vagy én megyek át hozzájuk, beszélgetni, csajos estéket tartani. Aztán többnyire a beszélgetések alatt mindig lekerül a zokni, vagy a papucs a lábukról és boldogan nyújtják oda gyönyörű, formás és elmondhatatlanul sima, puha lábaikat, hogy kedvemre kényeztethessem őket! Egyszerűen imádom!

Ahogy csináltam ezeket, néha belementünk részletesebb dolgokba is, mikor nagy bátorságomra, a legjobb barátnőmnek elmondtam, hogy elmondhatatlan késztetést érzek arra, hogy végre meglovagolhassak egy gyönyörű lábfejet. Először furcsa szemekkel nézett rám, hogy mégis hogy néz ki, miből áll ez a dolog. Válasz roppant egyszerűen tálaltam, felnyomnám a lábfejed a puncimba! Pár másodperces néma csend, halk hangvételek sora. Majd jött a válasz szinte suttogva, érdekes, de nem lehet rossz. Egyből majdnem fülig érő mosollyal közöltem, hogy egy álom válna valóra ezzel, ha megtörténhetne. Mondta, hogy igazából, soha nem kértek tőle ilyet, ám mivel évek óta ismerjük egymást, és a legjobb barátnők vagyunk, megteszi nekem.

Másnap este átmentem hozzá, szülei elmentek otthonról, miénk volt az este túlnyomó része. Nem is haboztam, lefeküdtünk az ágyra, azonnal lekaptam róla a papucsot, végig szagoltam, már égtem is a vágytól. Egyre jobban nedvesedtem, mert tudtam, hogy mit fogok átélni! Majd ledobtam a papucsot az ágy mellé, kezembe vettem az egyik lábfejét, míg a másikat a még rajtam lévő bugyihoz tettem és lassan elkezdtem mozogni rajta, miközben a másikat végig nyaltam, nyaltam-csókoltam a talpát, bekaptam a lábujjait, simogattam, markoltam, amit csak heves érzelmek közepette tenni tudtam. Élvezte a dolgot, mert hangját is adta, hogy kezd Ő is bizseregni. Én teljesen nedves voltam, elmondani nem tudom mennyire! Majd levettem a bugyit, a már jól agyon nyalt lábfejjel kicsit rá segítettem, hogy minél jobban nedves legyen. Szerencsémre jól táguló puncim van, mert tettem érte, hogy ilyen legyen. Kicsit megjárattam benne az ujjaimat, kézfejemet. Amint kellőképpen tág voltam, a barátnőm lába nem volt nagy, 38-39-es méretű, számomra a teljes tökély!! Még egyszer benyálaztam, megszopogattam és szépen lassan elsőként a nagylábujját vezettem be a barlangba, majd szépen lassan a többit is. Ahogy csúszott belém a gyönyörű lába, magamban egy érzés volt, nem hiszem el, hogy végre megtörténik!! Majd teljesen rácsúsztam a lábfejére, a bokájáig, amennyire csak belém fért! Hangosan felnyögtem az élvezettől!! Hamar meg is jött az első orgazmusom, egyszerűen annyira élveztem. Nem húztam ki magamból, hanem ismét elkezdtem mozogni rajta, szó szerint meglovagoltam a lábfejét! Mennyei érzés volt! Közben a másik lábát pedig agyon kényeztettem, ahogy csak tudtam az érzelmek hatása alatt! Ő is a kezével ingerelte magát, simogatta a punciját, el is élvezett Ő is! Majd jött a 2. a 3. orgazmus is.. Kegyetlenül kivégzett..!! Az utolsónál hatalmasat is spricceltem, ott lett végem!

Majd még kicsit élveztem a helyzetet, hogy bennem van egy gyönyörű szép lábfej, majd szépen lassan kihúztam magamból, agyon nyaldostam, mennyei íze volt!! Fogtam egy kis törlőkendőt és letöröltem. Majd mondtam a barátnőmnek, hogy egy álmomat váltotta valóra!! Mondta, hogy semmiség, a legjobb barátnőjének bármit! :)

Aztán kicsit kifújtam magam, felöltöztem és egy gyors csókot követően, egyszerűen meg kellett tennem, elköszöntem.

A dolog kettőnk közt maradt természetesen, de nem egyszeri alkalom volt! A puncim azóta is boldogan kielégül egy isteni láb által, na meg én is! :)


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4114992520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása