Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

69 és első szex

Rosszlányok blog 2019.09.02. 03:56

Ez egy megtörtént sztori.Bár kicsit érdekesen indult,de szép vége lett...

Egyik nap a barátnőmmel elmentünk a kedvenc szórakozóhelyére,majd néhány haverom felhívott,hogy menjek velük bulizni egy másik helyre.Miután a barátnőm hazament én átmentem a másik helyre és ott találkoztam Vele.Már korábban pontosan 5 nappal korábban egyik ismerősöm bemutatott neki így elkezdtünk beszélgetni.Majd oda ültem az asztalukhoz.Nem sokkal később el kellett jönnünk,mert záróra volt így átmentünk egy másik kocsmába.Oda már csak mi ketten mentünk.Sokat beszélgettünk,mindent elmondtunk egymásnak pedig alig pár órája volt lehetőségünk beszélni.Iszogattunk is és azon vettem észre magam,hogy egyre erotikusabb dolgokról beszélünk és én egyre jobban felizgulok.Ő is így volt.Úgy egy fél óra múlva hazafelé vettük az irányt,s mivel,hogy én közelebb laktam mondtam neki,hogy jöjjön fel hozzánk és aludjon ott.Mai napig nem tudom mi ütöt akkor belém,de felhívtam magamhoz.
Akkoriban koliban laktam.Felmentünk s ő elment WC-re,de engem is behúzott magával.Elkezdtünk vadul csókolózni,majd vetkőztetni egymást.Én ekkor mondtam neki,hogy menjünk a szobába.Ez hajnali fél 5 körül volt.
Bementünk a szobába lepakoltuk az ágyat és egymásnak estünk.Vadol csókolóztunk és vetkőztettük egymást.Ő tudta,hogy nekem ez lesz az első...
Lassan egyre lejjebb kalandozott nyelvével a testemen míg el nem érte addigra már nedves puncimat.Elkezdte vadul és szenvedélyesen nyalni.Majd finoman,lassan és gyengéden belémhatolt.Először fájt,de az érzés,amit iránta éreztem elmulasztott minden fájdalmat.Egy ideig egymásba fonódtunk,majd kipróbáltuk a 69 est.Persze mondanom se kell,hogy még sohasem szoptam le pasit,addig az alkalomig.Akkor azt is megtettem.Nagyon élvezte,láttam a szemén és a reakcióin,hogy jól csinálom...Elélvezett, a forró geci mind a számba spriccelt.Utánna ismét elkezdett nyalni,majd újra belémhatolt,és keményen,egyre keményebben kezdett dugni.Az élvezettől sikítottam.Már majd nem a csúcson volt mikor mondta,hogy forduljak meg mert belém akar élvezni.Megtettem és belémélvezett.Utánna addig nyalt amíg életem leghatalmasabb orgazmusában nem lett részem...
Utána felöltöztünk és délig egymás karjai között aludtunk.

Így köszöntött rám az első alkamamkor a hajnal...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr915008186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása