Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Duci szextörténet

Rosszlányok blog 2019.09.12. 04:32

Valaha, az emlékek homályába veszö idökben, én is voltam fiatal. Nekem is felállt a farkam, ha kellett, ha nem. Ma már inkább csak kellene. No de félre a panasszal, búval, adózzunk a daliás idök emlékének.
Egyik, talán legemlékezetesebb szerelmi élményem a második volt. Javában dúlt a nyár de zsebemben pénz helyett csupán frissen szerzett technikusi oklevelem lapult. Ezért ahogy lehetett elmentem dolgozni, úgy gondoltam, hogy elsö fizetésemböl futja majd egy rövid utószezoni nyaralásra. Egy nagy tervezö intézethez vezetett a sors (vagy a szocializmus káderpolitikája), ahol nem nagyon tudtak velem mit kezdeni.
Napokig - ha nem keresztrejtvényt fejtettem - a régi épületekböl összevágott irodaház zegzugait jártam be, volt iskolatársakat keresve. Az egyik reggelen, éppen a büfében zsákmányolt sóskifliket pusztítottam, némi zacskós kakaóval, amikor is bejött a nyári lány. Szó nélkül. Magával vonszolt egy létrát, majd felmászott rá, valamit keresve a felsö polcokon. Elég blazírt pofa vagyok, de erre letettem az utolsó kifli csücsköt a kezemböl. Ugyanis volt rajta bugyi. A piros, övméretet alig meghaladó miniszoknya ezt nem tette kérdésessé. Kicsit illegette a popsiját, majd leszállva a létráról, azt szó nélkül kivonszolta.
Úgy gondolom ezúttal okkal állt fel.
A nyári lány vékony volt és szeplös. Mérhetetlenül. De nagyon jól ment rövidre vágott izzó vörös hajához és piciny melleihez. Az a fajta volt, aki állandóan nyüzsög, tesz-vesz, és ha megállásra kényszerítik belehal mint a cápa. Nem kényszerítették. Idönként beviharzott a szobába, ahol én asztalomnál ülve végeztem a semmit, csinált valami fontosat, majd kiviharzott. Most éppen a két viharzás között, derékig hajolva csinálta a fontosat. Persze pont felém hajolva.
Az akkori csúcsdivat a twisztpulóver hordását írta elö a magára valamit is adók számára. Hát rajta nem volt melltartó. A twisztpulóver ezt nem tette kérdésessé. Piciny melleit hosszasan szemlélhettem, mert sokáig tartott a fontos tevékenység. De nem tudta egyedül befejezni. Fel-nézett, és látván, hogy mereven bámulom merev bimbóit, mosolyogva megkérdezte, hogy segítek-e?
Segítettem. Miközben a fontos dolog felét már én csináltam, nem hagytam fel a bimbóbámulással. Mert a beláthatásra továbbra is vigyázott.
Nagy sokára befejeztük a közös fontoskodást, megkérdezte:
- Tetszik?
- Igen! - válaszoltam, és ennyiben is maradtunk.
Közben persze kiviharzott. Én meg ott maradtam merev farkammal egy társaságban.
Délután az irattár polcai között kutakodtam, amikor is a polcok vége felöl felém viharzott a nyári lány. Az illendöség határain belül lefékezett. Nekem már állt. A farmer ezt nem tette kérdésessé. Kicsit nézegette, majd közölte, hogy neki is tetszik.
Némi - számára szokatlan - bizonytalankodás után a nyakamba ugrott. Kis híján felborított. Helyzetünk stabilizálását meg sem várva, vadul csókolództunk.
Kezem felsiklott a twisztpulóver alá, és rásimult a mellére. Bimbói szokás szerint mereven élték életüket. Ujjaim kedves játékszerre leltek. Átkarolván megmarkoltam a popsiját, tenyeremet a bugyi alá csúsztatva.
Miközben én a nyári lány testének markolászásával voltam elfoglalva, ? igen praktikus gondolkodásmódról téve tanúbizonyságot, megszabadult pulóverétöl és szoknyájától. Egy szál bugyiba öltözve simult karjaimba, és folytatta a kíméletlen csókolódzást. Én kezdtem kényelmetlenül érezni magam, a rajtam lévö sok ruha miatt, de a rajtam csüngö lánytól nem tudtam levetközni.
- Vedd le a bugyid! - utasítottam, majd elkezdtem lehámozni magamról a farmeremet, ami elég nehezen ment, mert a farkam beledagadt. ? hamar végzett, és elém tárult hatalmas vörös bozontja. Úgy elálmélkodtam, hogy még a gatyahúzogatással is felhagytam. Ezúttal a punciját bámultam mereven. Nem vette rossznéven, de a fent említett praktikus gondolkodásmód következtében, ? folytatta nadrágom lecibálását.
Farkam kiszabadulása egy pillanatra megállásra késztette, ezúttal rajta volt a bámulás sora. Azért valahogy az ing is lekerült rólam, és a rajtam maradt egy pár zokni nem tudta elvonni figyelmét merev farkamról. Igen kritikus volt a helyzet, sehogy sem tudtuk összehozni, hogy nézzük is egymást, és fogdossuk is. Végül is a tapintás lett a nyertes. Vad ölelkezés közepette csókoltuk egymást, ahol értük. Idönként azért egy-egy pillantást vethettem forradalmi színü puncijára, amitöl nem állt kevésbé mereven a farkam. ? éppen belekapaszkodott, és lelkesen szorította. A finomkodást félretéve, én is megmarkoltam a pináját, néhány ujjammal felnyúlva benne. Egy darabig kézimunkáztunk.
- Dugd be! - az ötlet kedvemre való volt, de gyakorlatlanságom miatt tanácstalanná váltam.
- Hogy csináljuk? Végül is, némi tanakodás után elörehajolva a polcokba kapaszkodott, én pedig hátulról megdugtam. Isteni volt a kerek popsitól övezett punci látványa. A nyiladozó szeméremajkakat övezö vörös szörzet nagyon izgatóan hatott. Így aztán nem volt gond farkam keménységével. Amikor csupasz makkom megérintette a puncit, a leányka megrándult, és hátranyomva seggét, szinte ráhúzta a pináját a faszomra. Miközben én eröteljes lökésekkel jártam a pináját, ö sem tétlenkedett. A lökések ritmusához igazítva járatta punciját.
Nagyon jól éreztem magam a langyos, nedves és barátságos punciban. Az adott szituációban úgy tünt, a leányka apró nyögdécseléseit sem a benne járó farkam miatti kétségbeesés okozta. ? nyögdécselt, én lihegve markolásztam a seggét, és közben basztunk. Rendesen. A szexológusok nem lettek volna elégedettek az elsö szeretkezésünkkel, mert igen rövidre sikerült. Mindketten mindent beleadtunk, így aztán nem csoda, hogy igen hamar elélveztünk. Bár ezúttal nem figyeltem rá, mégis egyszerre jutottunk az önkívületi csúcsra. Én gyors lövellésekkel spricceltem ondómat a pinájába, miközben ö hosszasan élvezett. Annyira jó volt, hogy nem volt kedvem kihúzni kókadó farkam a punciból. Nem bánta.
Apró csókokkal, simogatásokkal próbáltunk egymásban életet kelteni, miközben a farkam továbbra is a punciban tanyázott. Aztán valahogy mégis csak kicsúszott. Bánatunkban összeölelkeztünk, és csókolództunk. Elmondtam, hogy milyen gyönyörü, és milyen nagyszerü volt, ö pedig a farkamat dicsérte. Addig-addig hízelegtünk egymásnak, míg azt nem vettük észre, hogy újból dugunk. Egy kicsit lecsillapodva az elsö szeretkezés mámorából, körülnéztünk, és aki keres, az talál! Egy szortírozó asztal lett következö kefélésünk helye. A leányka fölfeküdt az asztalra és felhúzott, szétnyitott combokkal kínálta magát. Egy ideig lenyügözve bámultam a gyönyörü puncit.
A vékony, izmos test vénuszdombját hihetetlenül vörös, dús ször borította. A kagylósodó nagyajkak éppen hogy kibújtak a bozontból. A látvány izgató hatását tovább növelte, hogy széthúzta a punciját, és az eddig csak sejlö csikló teljes pompájával került szemeim elé. Kellö szexuális müveltség hiányában, csak bámultam, majd belevágtam a farkamat a pinába. Most már nem siettem el a dolgot. Váltakozva hosszú majd gyors lökésekkel jártam a punciban. A leányka hol a lábaival, hol a karjaival, hol mindkettövel átölelve húzott magába. Ha már nagyon közelinek éreztem a csúcsot, visszafogtam magam és egy kis pihenés után folytatódott a szex. Természetesen a farkam ilyenkor is a pinában maradt, csak leálltam a lökésekkel. Most már szerét ejtettük annak is, hogy beszélgessünk dugás közben. A felfelé ívelés közben mindig megkérdeztem, hogy elmenjek-e? Általában az volt a válasz, hogy hová sietsz? Aztán megjött a rövid válasz is:
- Igen!
Az eddigi taktikázással végeztem, és hosszú eröteljes lökésekkel jártam punciját, miközben a seggét markolásztam. ? sem volt rest, és beizzította pináját. Robbanásszerü elélvezés lett a vége. Fáradtan borultam a testére, és még igen sokáig vendégszeretö puncijában maradtam. Aznap nem szeretkeztünk többet, de ezt követöen minden alkalmat megragadtunk arra, hogy összepuncizzam a farkam.
? is kívánta az ondómat.
Néhány hét múlva geodéziai munkára küldtek. Majd két hétig távol voltam. Igen hiányzott a puncija.
Mire visszajöttem lejárt a nyári lánysága. Hiába kérdezgettem, senki sem tudta, hol lakik.
Azokban az idökben a személyzeti osztály az ilyen adatokat a szocializmus védelme érdekében nem adta ki.
Soha többet nem láttam. Bánatomban majdnem beléptem a KISZ-be.
A KISZ titkár ugyanis egy vörös, szeplös lány volt. Szerencsémre sokkal kövérebb.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4215026846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása