Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex napló

Rosszlányok blog 2019.09.29. 04:51

A hétfő este nem telhetett dugás nélkül. Kutyás Ivett nálam aludt. Először fordult elő, hogy Kutyás Ivett egy este kétszer is elélvezett. Az első menet egy viszonylag gyors de élvezetes kör volt, utána fürcsi és irány az ágy, alvás. De szokás szerint nem lett belőle alvás. Már nem emlékszem egészen pontosan, hogyan is történt, de először én mentem el. Már kezdtem érezni Kutyás Ivett-n hogy egyre jobban élvezi, de én is egyre jobban élveztem, aztán el is mentem, azt hiszem az nap este harmadjára, de nem adtam fel. Már csak félig állt a farkam, olyan vízzel töltött lufi állaga volt, de a célnak még éppen megfelelt. Nem akartam abbahagyni, hátha most sikerrel járok, olyan biztatóak voltak a nyögések. Nem gondoltam volna, hogy puha fasszal érem el ezt a régóta dédelgetett vágyamat.

Kedden külön voltunk.

Tegnap igazi kúrós nap volt. Nem kezdtünk bele túl korán az akcióba, csak az esti lefekvés előtti fürdés előtt. Az Asszony már engedte a vizet magának, amikor magamhoz szólítottam, hogy mocskosan akarom. Szerintem hétfőn is az első kör így zajlott. Talán egyre jobban ráéreztünk arra, hogy kell a másikkal bánni, hogy jó legyen. Eleinte sokáig tartott, ha Kutyás Ivett szopott. Nem azért mert valamit rosszul csinált, csak nem voltunk ennyire összeszokva, de mostanában hamar el tudnék menni, ha csinálja. Én is egyre inkább ráérzek, hogy lesz Neki jó. Most is viszonylag hamar sikerült a csúcsra juttatni, igaz eddigre én kétszer mentem el. Fürdés után látta rajtam, hogy piros a farkam a sok használattól, és kérdezte, hogy fáj-e. Mondtam, hogy nem, de jól esne rá egy puszi. Készségesen odahajolt és adott rá egyet, de ezzel a lendülettel be is kapta, majd közölte velem, hogy felizgult, nedves a puncija. Nem bántam, hogy nem csak egy puszit kaptam, bevallom őszintén, jól cidázott. Mondtam, hogy most már el fogok menni. Erre azt felelte, hogy nem baj, szívesen leszop, amíg el nem megyek, én meg azt feleltem, hogy szívesen berakom Neki. Kapott az alkalmon, vette le a ruháit. Erőteljes menet volt, akkor lett vége, mikor nekem jó lett. Utána lefeküdtünk aludni. Összebújtunk kis kifli- nagy kifli pozícióba, de Kutyás Ivett még mindig fel volt izgulva, és harmadjára is kiprovokálta a dugást. Először hason feküdt én pedig rajta, aztán kifliben, utána ollózva toltuk. Kutyás Ivett átvette a vezetést és rám ült, meglovagolt. Ült, guggolt, vágtatott, minden volt. Mondta, hogy közel van a csúcshoz megint, de már érzékeny a puncija. Nekem is ez veszi leginkább igénybe a farkam, amikor lovagol. Megint nagyon leizzadtunk ebben a kánikulában. Hogy kevésbé fájjon mindkettőnknek, a hátára fektettem és misszionáriusban dugtam. Előtte még nyaltam is, de szólt, hogy rakjam vissza a farkam. Így is volt vele még dolgom, de egy negyed óra után szinte üvöltve élvezett el. Másodjára az este folyamán.

Annyira leizzadtunk, hogy ki kellett cserélni a lepedőt. Mondtam, hogy én ebben nem veszek részt. Nem volt elég elővigyázatos, mert ahogy a kerek seggét kitolva hajolgatott, én mögé álltam és megcsapkodtam a farkammal a fokhagymáit. Azt modta, az a vicc, hogy már megint tudna, dugni. Puha volt a farkam, de be tudtam erőltetni, és kutya pózban nagyon keményen - talán ez most a legtalálóbb kifejezés - megbasztam hátulról. Még egyszer elmentem. Ötödjére. Szerintem már geci is alig jött, kilőttem tárat.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1815063504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása