Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Faszkedvelő csaj

Rosszlányok blog 2019.10.05. 03:40

Már több mint három hónapja járok a csajjal és azóta naponta kétszer háromszor megdugom,de volt,hogy a villamoson és a buszon is megdugtam már. Igaz a buszon amikor megdugtam észrevettem,hogy a másik koma is elkezdte baszni a seggét és pár perc múlva már tele is lőtte amint a csaj mondta.Annyira szép formás lábai voltak és olyan rövid miniszoknyát hordott,hogy ilyen esetben engedtem neki,hogy bugyit viseljen,mert egyébként ha a szoknyája több volt mint harminc centi és két oldalt nem volt a comb felsőig sliccelve sose engedtem,hogy bugyit hordjon,mert akkor könnyebb volt bárkinek is alátennie a faszát valamelyik lyukjába.

Most már máshol lakott,mert az előző szálláson a főbérlő mindig bement hozzá éjszaka a barátaival és megkefélték akár erőszakosan is a csajt. itt mindig szívesen látott engem is a főbérlő,mert az egyik alkalommal amikor hazafelé jött utolértem pont akkor amikor letámadtakét koma és segítettem neki,elzavartam a kölyköket. A lakásba mindig meztelenül járkáltak,mert a házinéni is szerette látni a csajom minden részét.

Ha a boltba ment akkor is csak egy vékony köpeny volt rajta. Később derült ki,hogy azért volt rajta csak egy köpeny,mert ha lement vásárolni az egyik főnök mindig bevitte a raktárba és jól megbaszta. Mikor rákérdeztem miért van ez közölte,hogy lement az egyik kora délután és nagyon viszketett a pinája erre benyúlt a köpeny alá és megvakarta magát. Ezt meglátta az egyik főnök és azt hitte eldugott valamit,majd behívta a raktárba és megkérte mutassa meg mit dugott el. Erre a csajom kigombolta a köpenyét és megmutatta nincs rajta semmi és csak a pináját vakarta meg,mert nagyon viszketett.Ettől kezdve mindig akkor ment le amikor ez a főnök volt ott és mindig megbaszta a csajt,majd adott neki valami kolbászt,vagy szalámit amit feldugott magának és úgy jött ki.

Aztán egyik alkalommal elmentünk négyesbe kirándulni.Jött a főbérlő asszony a lánya a csajom meg én. Mivel a főbérlővel és a lányával is jóba voltam útközben még felvettem a lányának a férjét is aki hátra ült és az egyik kezével az anyósát markolászta a másikkal a barátnőm pináját bányászta. A felesége az én farkamat szívta miközben ha nehezen is de vezettem. Csodálatos hétvégét töltöttünk egy vadászházban ahol volt két három tagú család.

Apa,anya és egy másik férfi a másikba Apa anya és egy csaj. olyan jó volt,hogy a két nap alatt mindenki kefélt mindenkivel és szoptatta is egymást és mi srácok sem voltunk mások.Legjobban azt élveztem ahogy baszták a barátnőmet és nyelették vele a sok gecit. Volt egy olyan kefélés,az egyik koma dugta a pináját a másik a seggét és a száját-torkát a negyedik megint a punciját.Mikor elélveztünk mindegyikünk oda engedte a farka tartalmát ahol a farka volt. Legközelebb megint hasonló módon csináltuk úgy ahogyan valamelyik férj kérte. Ez e kapcsolat mos visszagondolva igazából negyven éve tart és mindegyik két házaspárnak a leánya és fia is kefélik az család minden tagjával és velünk is.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9515109318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása