Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Leszoptuk egymást - jól esett

Rosszlányok blog 2019.10.11. 03:09

A kollégám elhívott magukhoz , kicsit dumálni sörözni . Még csak egy hónapja voltam ezen a munkahelyen , nem bántam . Amikor felértünk kibontott egy sört , hogy szopogassam , amíg átöltözik . Kicsit furi volt , hogy nem azt mondta , hogy iszogassak hanem hogy szopogassak . Sebaj , iszom a sört , közben körbe néztem , sok könyvük volt , de egy kicsit beláttam a hálószobába is , az éjjeliszekrényen egy jókora fekete műfaszt vettem észre . Hű a mindenit .ha ezt beveszi a felesége , akkor az nem semmi . közben kijött a fürdőből a srác , ésa a meglepetéstől lezsibbadtam . Egy szál klasszikus alsó volt rajta , a farka pedig a sliccen kilógatva . Eléggé meglepett arcot vághattam , bár a látvány nem volt kellemetlen jó méretű , és borotvált volt a fasza no de azért mégis ! Tetszik a faszom ? - nem várta meg , hogy válaszoljak ne mond , hogy nem érdekel , láttam a benti gépen is mindig a farkokat , meg a szopós fiúkat nézed . Egészen közel lépett most pedig le fogod szopni a faszom ! Kicsit , hogy úgy mondjam dulakodtunk . Ő azon igyekezett , hogy odahúzza a fejem a kilógó faszához , én meg próbáltam ellenállni . Ne játszd itt a szüzikét , meg foglak szopatni ! Kapd be és szopjál ! Azt hiszem , az ellenállásom sem volt az igazi , meg a kollégám is jó kondicióban volt , végül sikerült neki a számhoz dörgölni a faszát , ami közben keményen felállt . Nyilván a küzdelem is izgatta , meg közben néha megfogta és húzott rajta párat . Mikor már a számhoz nyomta nekem is elszállt az ellenállásom , és a számat kinyitva engedtem besiklani a kemény faszt . Szívni , nyalni kezdtem a faszt , elszállt az előző ellenkezésem . Sőt kezdtem egyre jobban élvezni . Milyen jól szopsz nyögte elégedetten szívd ki az összes gecit a faszomból . Leszoptam rendesen . Kissé aggódva arra jöttem rá , hogy nagyon élvezem a srác faszát a számba sőt már szinte vártam mikor élvez el . Ez is eljött hamar . Remegve , lüktetve 6-8 erős spricceléssel megtöltötte a szám gecivel . Olyan hirtelen jött , hogy még izlelgetni sem maradt időm , meglepetésemben gyorsan lenyeltem . Jól van haver nagyon jól szoptál , de most én is le akarlak szopni mondta , de még helyeselni se maradt időm , mert elém ereszkedett , a sliccem lerántva már a kezében is volt a szopás élménye miatt keményen álló farkam . Jól csinálta , az előzmények miatt rendesen fel voltam izgulva egy perc se kellett és máris elsült a faszom . Hatalmasat élveztem , nagyobbat mint otthon valaha .
Mikor már lehiggadtunk némileg , megbeszéltük ha túlórázik a felesége felugrok hozzá , és leszopjuk egymást . Azt hiszem nem lettem buzi , mert estére jobban esett a kefélés mint valaha . Szeretem a pinát , de kívánom néha a faszt .

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5815173688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása