Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A focista fasza

Rosszlányok blog 2019.10.12. 05:08

Adott egy kis város, ahol mindenki ismer mindenkit, mindenki tartozik szívességgel mindenkinek és mindenkinek van néhány mocskos titka. Itt élünk mi. Attila volt a mi kis városunk ünnepelt focistája, aki külföldön is nagy sikereket ért el,majd hazatért és tudásával a helyi csapatot erősítette. Egészen addig, amíg le nem csukták és az ország egyik legnagyobb bunda-botrányának gyanúsítottja nem lett. 22 hónapot töltött előzetes letartóztatásban, míg végül haza nem tért, hogy poros kis városunkban töltse az idejét házi-őrizetben. A közhiedelemmel ellentétben azonban a focisták nem ostobák. A mi kis labdarúgónk ugyanis nem a saját lakásába költözött, nem Eljött az ideje, hogy behajtsa a barátain a nekik tett szívességeket. Így költözött be a helyi kis komplexumba, ami egy szórakozóhelyből és egy 8 szobás hotelből állt medencével és jacuzzival az udvarán.
A helyiek nagy része nyáron előszeretettel használta a kis strandot, így ismerkedtünk meg. Falatnyi bikiniben sütöttem a hasam, utáltam mindenkit magam körül, ahogy ez a kisvárosokban lenni szokott, őt pedig kerülte mindenki. Ha akarták sem tudták volna összekeverni senki mással, hiszen ott virított a kis bokaperec a lábán, bűneinek ékes bizonyítékaként. Nekem is ez tűnt fel először, amikor odajött hozzám. Másodszor a kidolgozott felsőteste, barna szemei és őszülő haja. Talán ez alkalmas pillanat arra, hogy elmondjam: megveszek az idősebb férfiakért. 20 éves korom ellenére sosem találtam vonzóbbat az ötvenes pasiknál, George Clooney számomra az etalon.
- Csatlakozhatok? - kérdezte. Bár nagy volt az esély arra, hogy lerázom, ahogy mindenki tette, semmi félelem nem volt a szemében. Azt hiszem, a börtön vagy ezt teszi az emberekkel, vagy megtöri őket. Úgy látszott, ő elfelejtette, mi az a szorongás.
- Amennyiben nem fogod idevonzani az összes retardált idiótát, aki itt van körülöttünk, csak nyugodtan. - mondtam, miközben levettem a napszemüvegemet. Elismerősen mérte végig derékig érő szőke hajamat, nagy melleimet (köszönet érte az exemnek) és hosszú lábaimat.
- Azt hiszem, inkább elriasztom őket - nevetett, miközben leült a mellettem levő napozóágyra.
- Remek, akkor gyere minél közelebb. Hánynom kell ettől a bandától. Sok mindent le tudok nyelni, de ennyi pletykát és rosszindulatot nehezen.
- Mégis mennyi mindent? - kérdezett vissza pajkos vigyorral. Először nem értettem, de aztán kapcsoltam.
- Az élet kemény. Néha a legjobb, amit a keserű dolgokkal tehetsz, hogy lenyeled őket. Ez már csak ilyen. - kacsintottam.
- Bölcs gondolat. - ezzel le is zárta a beszélgetést és élvezte a napsugarakat. Egy óra is eltelhetett, mire újra megszólalt.
- Kérsz valamit inni? Egy limonádét esetleg?
- Persze.
- 3 decit?
- Igen. 4 cent vodkával. Anélkül felesleges elkezdeni - mondtam, mire ő is elnevette magát. Megérkezett az italunkkal,a kezembe adta és lazán végigsimította a karomat. Áramütésként ért az érintése, a hőség ellenére is libabőrös lettem.
Nem vagyok prűd, sosem voltam. De mivel az egyetemen csődöt mondtam és hazaköltöztem, nem találtam magamnak senkit a porfészekben. 5 hónapja nem voltam együtt senkivel, nem vonzott senki. De most feléledt bennem valami, amiről már azt hittem, hogy elveszett. Ilyenek ezek a házi őrizetben pihenő negyvenes focisták. Az érintése után másra sem tudtam gondolni, csak arra, mennyire lehet vajon kiéhezve ez a férfi, ennyi börtönben töltött idő után. És hogy mennyi mindent tudnánk mi nyújtani egymásnak.
- Itt leszel az esti buliban is? - kérdezte.
- Talán attól függ, milyen lesz a társaság. - flörtöltem vele. Azt mégsem kérdezhettem, hogy ő itt lesz-e, hiszen nos, aligha mehet innen bárhová.
- Tarthatnánk egy kis házibulit a szobámban. Amennyiben szereted a whiskyt is, nem csak a vodkát.
- Miét nem ezzel kezdted?
- Tehát 10-re visszajössz?
- Talán. Bár megnézném azt a whiskyt már most, hogy biztosan legyen kedvem visszajönni később. - erre szó nélkül felállt, intett egyet és elindult a szobája felé. Én meg követtem, a vizslató tekintetek ellenére. Ahogy beléptem, bezárta mögöttem az ajtót, mögém lépett és átkarolta a derekamat. Lassan kezdte simogatni a hasamat, majd kikötötte az apró bikini alsómat. A vállára hajtottam fejem - meglepődtem, milyen magas: én is 175 centi vagyok, mégis csak a válláig értem - és hagytam, hogy végigcsókolja a nyakamat, miközben már a mellbimbóimmal játszott. Nem tévedtem, valóban ki volt éhezve. A mozdulatai sürgetőek voltak, maga felé fordított és mélyen a számba nyomta a nyelvét. Lazán felemelt és az ágyhoz vitt. Engem sem kellett félteni, az 5 hónap megtette a hatását és már rángattam is le róla a fürdőnadrágját,
amiből előtűnt hatalmas férfiassága - nem okozott csalódást. Mélyen a számba vettem a farkát, a szeméremszőrzete csiklandozta az arcomat. Azt hittem, miután párszor végigsimítom a nyelvemmel, már el is megy, tekintve az előzményeket, de nem. Erősen tartotta a fejemet, minden lökéssel egyre mélyebbre fúrta magát a számban.
Simogattam a fenekét, felnéztem rá, összeakadt a tekintetünk. Ugyanaz volt mindkettőnk szemébe írva: vad vágy, elfogadás és sürgetés. Kirántotta magát a számból és hátralökött az ágyon. A hűtőhöz ment, a szájába vett egy jégkockát, majd visszatért hozzám. Jéggel a szájában végigcsókolta forró testemet, körözött vele a mellbimbóimnál, de nekem ez nem volt elég. A vállába fúrtam a körmeimet és elkezdtem lefelé tolni. Nevetett egyet, majd széttárta a combjaimat, elismerően hümmögött egyet és munkához látott. Nos, el kell mondanom, ilyen élményben még nem volt részem. Nem finomkodott, úgy kezdett nyalni, mintha az élete múlna rajta, vagy legalábbis mintha a legfinomabb whiskyt érezné a puncimon. Erős nyelvcsapásokkal kényeztetett, játszott a csiklómmal és felnyomta nyelvét a hüvelyembe.
Lehet, hogy ő nem okozott csalódást, én viszont túlértékeltem magam. Egy perc sem telt el és már éreztem, hogy az orgazmus első hullámai elérik a testemet. Ő is megérezte és még nagyobb fokozatra kapcsolt, én pedig csak kapaszkodtam a vállába és próbáltam nem sikítozni a gyönyörtől, miközben belém vezette a farkát. Mikor teljes hosszában éreztem, elértem a csúcsot, nem bírtam tovább. Mikor kicsit magamhoz tértem, ő még mindig bennem volt, figyelt és várt.
- Most, hogy megvolt a bemelegítés, szeretnék még pár gólt rúgni - kacsintott, én pedig el sem tudtam képzelni, hogy milyen élményt nyújthat a továbbiakban, ha pusztán a nyelvével ilyen érzésekben részesített.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1315173686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása