Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kamionos sex, kurva lettem?

Rosszlányok blog 2019.10.16. 04:44

Sziasztok! Andi vagyok egy cseppet sexmániás... :) Hogy miért alakult ez igy? Valoszinü h a neveltetésem miatt, hisz 18éves koromig még barátom sem volt. Anyukám mindig csititott: h ráérek még fiuzni, tanuljak inkább, ne mutogassam magam stb stb... Plusz volt egy nagyon hasonlo barátnőm igy vele tulajdonképpen jól elvoltunk. Vagyis jól megértettük egymást inkább igy mondom. Hisz ő is, én is könyvmolyok vagyunk. :) Nem totál hülyék ám!!! Csak egyikünkért se voltak oda a jó pasik, a maradék meg nekünk nem kellett. :D Amugy mind2en szerettünk volna a menő csajok társaságába tartozni, de szülők, anyagiak, és egyéb dolgok miatt ez nem jött össze. Ma is undorral gondolok azokra a ruhákra amiket akkor hordtam. Plusz ugye ha lett volna pénzem ruhákra akkor sem vehettem volna anyukám miatt. Barátnőm pluszba még kövér is volt, de jó humoru. Én szerettem, a fiuk kevésbé, sokat csufolták szegényt. Olyankor persze én is kaptam mint barátnő. :( A legszomorubb az volt, h általában mindig azok a fiuk kötöttek belénk akikbe mi titkon szerelmesek voltunk. :( Na a lényeg h minket ez a sok közös vonás összekovácsolt akkor. :) Vigasztaltuk egymást és rengeteget olvastunk. A könyv még mindig a mániám, (Lőrinc L forever :)) de ma már csak a sex után. :P Az életem akkor fordult 180fokot mikor pestre kerültem fősulira. Totál egyedül a nagyvárosban!! Nem tagadom fejest ugrottam a nagy betűs ÉLETBE!! Koleszos voltam és dolgoznom is kellett mellette a mekiben, de életem egyik legboldogabb időszaka volt. Például, mikor az első fizumbol szinte csak ruhát, cipőt, sminket vettem. :) És végre engem is megtaláltak a fiuk!! A menő fiuk!! Mert bizony amolyan miből lesz a cserebogár, alapon kivirágoztam, rengeteget nőiesedtem. :)(igy utolag azért elgondolkodtam h vsz a középsulis barátságom is gátolt az ismerkedésben, mert azért nekem néha volt kérőm, de barátnőm mindig lebeszélt, leszolta az adott srácot) A menő pasikkal jöttek az első sexuális élmények és a sorsom eldölt. Sexmániás vagyok. :) Bekerültem egy haveri körbe, sokat jártam abban az időben focimeccsre, imádtam a hangulatát. Most mondhatom h hajrá Fradi?? :P Szóval a meccsrejáros csapatbol szinte mindenkivel összejöttem hosszabb-rövidebb időre, kézől-kézre járva szinte egytől-egyig leszoptam vagy megdugott mindenki egyszer vagy többbször. :) Nagyon rákaptam akkor a fasz izére... És mivel ez egy tök jó haveri társaság volt, nem lettem szerelmes egyikükbe sem. A sok bulinak, melonak persze a suli látta kárát, igy az első évet se fejeztem be, dolgozni kezdtem. Elöször a mekiben főállásban, aztán váltottam biztonságiőrnek. Nekem valo, hisz gyakran olvashatok munka közben is. :) Sőőőt... Duplán nekem valo hisz éjszakás müszakban nem egyszer sexeltem már ha épp olyan pasit osztanak be mellém aki bejön. :) Mondjuk ez is kiderült, azota csak öreg vagy női kolegékát kapok a fönökömtől... :D Persze azért is, mert azota őt szopom le havi rendszereséggel... Nagy farka van, finom gecivel, szóval nem bánom! :D Amugy külsőre hosszu hullámos fekete hajam, barna böröm, gömbölyű popoval. A fönököm szerint 5csillag a szopo technikám. :D De ennyit az elözményekről, jöjjön a kamionos story. Ugye ahol dolgozom ki-belépéskor körbe kell sétálnunk a soförrel a kamionokat. Nem nézünk meg különösebben semmit csak kinyitják a hátso ajtót bekukkantunk és ennyi. Uwe egy német sofőr rendszeresen jár hozzánk igazi nagydarab pasi. 33 éves én 22. Mindig udvarol csapja nekem a szelet. Szép fokozatosan melegedtünk össze, én mindig kimentem ha láttam h őt kell ellenőrizni, ő pedig mindig bókolt, pár szót tud magyarul, de inkább németül v angolul. Aztán többször hozott csokit, üditőt, bonbonokat. Ebben az időben már riszáltam neki a popóm, tudtam h nézi. :) Aztán elkezdett randira hivni, de mindig elutasitottam. Mondta h a cégtől pár utcára áll meg pihenőt kivenni rakodás után egyszer látogassam meg, megmutatja a kamiont belülről is és még pénzt is ad... Ja a kamion!!! Scania totál feldiszitve, krómmal, egyedi festéssel!! Sok kamiont látok naponta, de ilyen szépet ritkán. :) Mozgatni kezdte a fantáziám h kamionba dugjak, igy egyik nap arra vettem az irányt és megnéztem tényleg ott áll-e ahol mondta. Ott volt. Somolyogtam magamban, legközelebb ha jön sexelünk. :) Hetente egyszer jön, szóval következő héten már készültem. Párducmintás tanga, feszülős farmer-poló. :) Ellenörzéskor mondtam is neki h 6kor végzek, ha gondolja ma talizhatunk. Még szép! Vágta rá. :) Melo után nagy izgalommal vettem az irányt Uwe kamionja felé, ő is várt amint meglátott a tükörből már nyitotta is az ajtót. :) Hűűű de csinos vagy!! Hát eddig csak a biztiőr Andit láttad, mondtam neki kacsintva. :) Felsegitett a fülkébe tök tetszik h lépcsőkön kell felmászni. Bőrboritásu minden ezt már Uwe csináltatta egyedileg. Rendes srác, pár szó után nem felejtette el amit igért és kitett egy száz eurost a müszerfalra nagy mosoly kiséretében... Nevetve vettem el, elvégre nem ezért jöttem, de ha adja hát elfogadom! Jol jön! Sőt felizgatott h fizet a sexért, meg is kérdeztem rögtön h mit szeretne érte... Magához huzott, csókolozni kezdtünk, majd mondta vetközzek le h jobban megnézhessen. Közben ő befüggönyözte a fülkét és piros hangulatfényt kapcsolt igy nem láthatott be senki, de mi láttuk egymást... Levetköztem hát meztelenre, ő pedig kibujt a nadrágjábol. A soför ülésben ült én pedig középen álltam a két ülés közti részen meztelen. Ismét magához huzott, puszilgatni kezdte a hasam és a puncim, beleturtam a hajába, majd egyik lábam felraktam a kormányra, h jobban hozzámférjen. Igy már rendesen be tudott nyalni, élveztem a nyelvét! :) Mielött elélveztem volna, megállt és lenyomott a farkához h szopjak neki. Kibujtattam a boxerból és rögtön munkához is láttam szépen bőnyállal nyeltem befele a farkát. Nem is hagyta sokáig felállt ledobta a poloját is. Hát nem volt egy kimondott álompasi teste nagydarab, hofehér börü, háj cicikkel... Huhh nem épp az esetem, kissé vágyrombolo volt de mostmár mindegy. Uwe ledölt az ülések mögötti elég széles kis ágyra és kérte h 69ben feküdjek rá, még nyalni akar, de szopjam is közbe. Szeretem a 69et!! :) Igy már nem csak nyalt, ujjazott is, majd elővett egy gumit, felhuztam neki, megfordultam és lovagolni kezdtem rajta... A farka jó méret, de a hájas mellére támaszkodva majdnem elnevettem magam, az villant az agyamba ez majdnem olyan mintha egy malacon lovagolnék... :D Jajj hát muszáj volt valami szépre gondolnom h meg tudjam állni nevetés nélkül, igy hát azt képzeltem h Brad Pitten vonaglok épp... Őt imádom!! :) Uwe nagyon élvezte a pacit hamar a csucs közelébe ért, majd kért h szálljak le és gyorsan térdeljek elé, h rám élvezhessen. 2őt se huzott a farkán már locsolta is magábol a gecit, rendesen beboritotta az arcom testem, a padlora is csöpögött. Amugy szeretem ha egy pasi az arcomra élvez... :P Le is nyaltam egy kis spermát a szám széléről, hmmm finom!! Mondtam neki és nyomtam egy puszit a dákojára, ő pedig megsimogatta a hajam. Lehet h kövér, de kedves pasi. :) Jó sok papirtörlőbe került h nagyjábol szárazra töröljem magam. Van benn anyag gondoltam magamban... :) Öltözni kezdtem Uwe még piheget. Jövök máskor is kérdezte? Persze ha szeretnéd mindenképp. :) Hazafelé ballagva még éreztem amint Uwe spermája itt-ott szárad rá az arcomra és fesziti, de jót somolyogtam rajta. Jól esett ez a sex és kész! :) A pénznek külön örültem, nem keresek olyan jól biztonsági örként. Néha hosteskedem mellékállásban, de az sem hoz enyit mint ez a jó fél óra... Mondjuk azt is szeretem. Nos hogy igy alakult félig-meddig kurva lettem?? merült fel bennem a kérdés, de szerintem nem. Csak Uwéval és mostmár egy kolegájával sexelek pénzért, jol megfizetnek szerintem, kedvesek és más nekem nem kell. Eddig mindent pénzt félreraktam amit tőlük kaptam, majd egyszer veszek belőle valamit. Már van 1800 eurom. :) A legjobb h nélküle is meglennék, igy nincs rajtam kényszer, nem a pénzért csinálom csak igy alakult. Élvezem... :P


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1115184304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása