Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Zsuzsi a milf

Rosszlányok blog 2019.10.25. 02:37

Ez egy igaz történet, ami kb két hónapja tart. Most az első alkalmat mesélném el. Nem mondhatom el senkinek, így hát úgy döntöttem, hogy elmondom mindenkinek.

A történet -mint szerintem sok esetben- a munkahelyen kezdődött. Egy győri üléshuzatokat gyártó cégnél ismertem meg Zsuzsit. Ő 55 éves, kb 165 cm magas, korához képest kifejezetten jó alakú, külsejére és öltözködésére igényes, festett szőke, hosszú hajú nő. Én 30 éves, 178 cm magas, 100 kg-os srác vagyok.

Mindig megnéztem őt, mikor utcai ruhában láttam ki-be jönni a gyárból, de kezdetben nem érdekelt különösebben. Egy idő után azonban feltűnt (közvetlen kollégáimnak is), hogy a kávé automatánál, a dohányzóban, a keskeny gyári folyosókon mindig próbál úgy mozdulni, hogy hozzám érjen, úgy beszélt velem, hogy közben a kezét rám tette, és mindig mosolygott rám.

Egy délutános műszakban egyedül álldogáltam a dohányzóban, mikor megjelent Zsuzsi. Meggyújtotta cigarettáját, mellém állt, kezét ismét a vállamra tette és úgy kezdett beszélni hozzám, általános dolgokról. Én csak hallgattam a monológját, majd úgy zárta:
-Vége lehetne már a műszaknak!
-Valóban mehetnénk már haza! -szólaltam meg először.
-Hozzád, vagy hozzám? -kérdezte.
-Hová szeretnél? - kérdeztem vissza, és átkaroltam a derekát.
Ő nem válaszolt, csak rám mosolygott, és elgyúrta kb fél szál cigarettáját és bement. Ekkor kezdtem komolyabban eljátszani magamban a gondolattal, hogy mi lenne ha

Munka végén siettem ki, és rágyújtottam a parkolóban ott egyébként sohasem szoktam, csak hogy véletlen ott legyek mikor jön Zsuzsi. Jött is, szokás szerint vigyorgott rám.
-Elvigyelek? kérdeztem tőle.
-Megtennéd? De aranyos vagy! hangzott a válasz és már ültünk is be a kocsiba.
Útközben végig arról beszélt, hogy ezt az 5 perces utat milyen rossz minden nap busszal megtenni, mert várakozással, mindennel együtt több, mint fél órába telik. Ez egyáltalán nem érdekelt, de nem mertem kezdeményezni. A lépcsőháza előtt leparkolva ért véget az út:
-Megjöttünk kedves hölgyem!
-Köszönöm szépen, adhatok egy jó éjt puszit? kérdezte
Válaszolni sem volt időm, már nyomta is az arcom bal felére. Mikor fordult volna a jobb oldalamra arcát olyan közel tartotta az enyémhez, hogy szájaink összeértek. Itt a lehetőség gondoltam, és nyelvemet a szájába dugtam. Ő nem hogy nem ellenkezett, hanem az övét majdnem a torkomig tolta, tarkómnál fogva húzta a fejemet magához. Közben bal kezemmel combjait simogatva, majd derekánál elidőzve haladtam fel a jobb melléig, amit gyengéden masszírozni kezdett.
-Feljössz egy üdítőre? tette fel a kérdést.
Szavak helyett, egy újabb heves csókolózás volt a válasz és indultunk. A lépcsőház ajtajánál enyhén lehajolva matatott a kulcsával, ekkor már felbátorodva formás popsiját markolásztam, majd az első emeleti lakása ajtajánál ugyanez következett.

A lakás ajtó túloldalán rövid csókolózás után a nappali ajtaját nyitotta, és beirányított:
-Ülj a kanapéra, hozom az úccsiket!
Mikor visszatért a gyümölcslevet az asztalra tette, és mellém ült. Kissé felé fordultam, bal kezemmel átkaroltam és nyelveink ismét heves táncba kezdtek. Jobb kezemmel a melleit masszíroztam, majd ruháját felhúztam. Zsuzsii felnyújtotta mindkét kezét, így melltartójával összefogva egyben rántottam le róla. Korához képest cicijei elég feszesek voltak, noha nem olyanok, mint egy 20 évesé. Számmal a melleit kezdtem kényeztetni, először csak finoman, majd egyre vadabbul szoptam, szívtam a bimbóit. Eközben jobb kezem a farmerját gombolta ki, és a bugyijába nyúlva borotvált punciját simogatta. Ó sóhajok és nyögések közben rövidnadrágomban kezdett matatni. Amint megfogta kőkemény lett a már amúgy sem puha farkam. Letolt magáról, közben erotikus hangon suttogta:
-Had szopjalak le!
Nem kellett több, egy mozdulattal toltam le magamról a boxert és a rövidnadrágot. Zsuzsi szép finoman bekapta először csak a makkomat, majd nagyon lassan szinte az egész férfiasságom eltűnt a szájában. A pólóm lelógott a farkam tövéig, így azt is gyorsan ledobtam magamról. Ő gyorsított a tempón, közben én alányúlva a mellbimbóját dörzsöltem. Időnként lassított, és csak a makkomat szívta, majd ismét bólogatásba kezdett. Eszméletlen élmény volt, de éreztem, hogy már nem bírom sokáig, így rászóltam:
-Most én jövök!
És engedelmesen hanyatt vágta magát, lehúztam a farmerját, de ismét tolta fel a csípőjét, hogy most a bugyi jön. Lábait terpeszbe rakta, ekkor tárult először elém csodálatos szőrtelen puncija. De hogy csigázzam elsőre csak a belsőcombjait kezdtem puszilgatni, úgy haladtam finoman a cél felé. Az egész vágaton többször végighúztam a nyelvemet, egyre mélyebbre nyomva, majd a hüvelyébe dugtam. A hangjai alapján tetszett neki. Majd a csiklójára tértem, közben két ujjammal kezdtem dugni. Hatalmasakat nyögött, és közben kérlelni jezdett:
-Dugjál meg! A farkadat akarom!
Én pedig jól nevelt fiú módjára engedelmeskedtem, a lábai közé térdeltem, és egy határozott mozdulattal a nedves puncijába hatoltam. Egyből erősen és keményen tosztam, lihegéseink közben csak az időnként hozzácsattanó zacskóm hallatszott. Pár percig löktem, majd nehezen szólaltam meg:
-Hátulról is meg akarlak kapni!
-Nekem is az a kedvenc pózom! -lihegte vissza
Miközben négykézlábra állt ismét adott egy csókot, és egy kis furulyaszólamba kezdett. Hatalmasat sikított, mikor így is belehatoltam, én a csípőjét fogva mozogtam. Talán fél perce dughattam hátulról, mikor éreztem, hogy nem bírom tovább:
-Elmegyek! -préseltem ki magamból
-Élvezz belém! nyögte vissza.
És abban a pillanatban beléélveztem. Talán azóta sem jött ki belőlem annyi, mint akkor. Ő felém fordulva térdelt már, és egymást magunkhoz ölelve ismét óriási csókcsatát rendeztünk.

Felöltöztünk, ittunk egy gyümölcslevet, és az erkélyen elszívtunk egy cigit. Kifele jövet az ajtónál annyit mondott a búcsú előtt, hogy amíg nem tudja senki, addig bármikor felnézhetek egy üdítőre.

A munkahelyen Zsuzsi azóta is hozza a formáját, csak nekem nehéz eljátszani, hogy nem érdekel, de tudom, ha sikerül, akkor munka után vár érte a jutalom!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8715216540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása