Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tünde a szőke milf pénztáros

Rosszlányok blog 2019.11.02. 03:22

Tündi 50 év körüli csinos szőke milf! Egy közepes bevásárló helyen dolgozik mint pénztáros, 25 évvel idősebb nálam. De mindig is tetszettek az érettebb hölgyek, mint pl ő. Ezért amikor tehettem hozzá álltban be fizetni, hogy legyen hozzá, pár szavam, amit mindig jó néven is vett! Elterveztem hogy ha törik ha szakad, de megbaszom!A közösségi oldalon kint levő képeire már számtalanszor kivertem a farkam, neki is álltam a becserkészésnek, tudtam hogy a ferje motorozik, ezért napi szinten kezdtem bejárni hozzá, akár csak egy rágógumiért, és kezdtem a taktikát, motorosok szidása, mennyire megbízhatatlanok stb.. sokat csaljak a feleségüket, alig vannak otthon, és csak helyeselt, de nem tudta hogy én tudom a férje motorozasait! Aztán kiöntötte a szívet hogy a ferje alig foglalkozik vele,nem nyul hozzá.. persze ezt burkoltan mondta.. teltek múltak a hetek egyre jobban összemelegedtünk már amennyire így össze lehet melegedni *128522 ! Majd meghívtam kávézni, kicsit ódzkodott hogy hátha valaki meglát minket mi jön le ebböl! Arra jutottunk hogy akkor elmegyünk egy olyan helyre ahol biztos nem találkozunk ismerősökkel! Ferje motoros talalkozora ment hetvegen, gyerekei,meg nem voltak otthon soha hétvégén! Neki nem kellett alibi, nekem igen! De megoldottam! El is mentünk kávézni a balatonra, itt már nagyon közvetlen lett kettonk között a -beszélgetés, persze itt is inkabb csak szidta a ferjet,én meg úgy csűrtem csavartam a dolgokat amibol az jött ki hogy tartsunk egy olyan napot ami a kettonk titka marad!.. és nagyon is tetszett neki az ötlet mert egyből megfogta a kezem és azt mondta ma meghálálom azt a sok törődést amit az utóbbi hetekbe adtál a farkam kezdett merevedni,gyorsan fizettem és ültünk is be a kocsiba, na de hova menjünk? Hozzá veszelyes lett volna, szomszédok, ismerősök, akárki megláthat minket, aztán azt nehéz lenne kimagyarázni! Éppenséggel volt egy lakásom amit 2 héttel elotte adtak vissza a bérlőim, berendezett szép kis 1 szobás lakás! Hazafelé már a combjában volt a kezem, néha a lába kozé is tettem, is ráfogott a farkamra, vettünk 2 üveg pezsgőt és, -fel mentünk a lakásra! Beertunk, nekiálltunk pezsgőzni! Majd megbeszélik hogy először én majd utána o megy el zuhanyozni és találkozunk a szobában... bent vagyok az ágyon, egy szál faszban,egyszer csak megjelenik az ajtóban egy törölközőbe tekerve! Mondom álmodok ilyen nincs itt a nő akire annyiszor kivertem,es most tényleg megkurhatom.. ledobta magarol a torolkozot, nem voltak nagy mellei, de istenien nézek ki, megláttam a lábujjait, tűzpirosra festve,a puncijat,frissen borotvalva! Oda is jott ram, csókolóztunk, majd a melleit szopogattam, nyalogattam szívogattam..o meg csak sóhajtozott, majd elindult lefele, a farkamhoz, nyalta szopta,szivta,mint ha az elete mulna ezen.. Majd én is kinyaltam,beledugtam a nyelvem meg a huvelyebe is..a segglyukat is izgattam...majd folehajoltam,es megkrrdeztem tole,biztos betegyemm...? Ne szórakozz kurj meg és beetetem a farkam, ilyen meleg és nedves pinát életembe nem éreztem! Kurtam,misszionariusba.. Majd megfogtam a lábát és bekaptam a lábujjait, egyesével, kozben szepen utemesen kurtam mikozben o masztizott, tudtam nem fogom -sokig -bírni ezért szoltam is neki hogy beleélveznetek? Ha szeretnél? És belelottem az osszes gecimet ami csak volt, sőt utána meg nyomtam rá párat.. Majd leburultam melle, azt hittem nem lesz több menet, de szolt hogy ne igen pihenj mert ma egész éjjel baszni fogunk! .. azota parszor kurtunk meg,de megbeszéltük hogy ennek nem lenne jó vége, előbb utóbb lebuknánk,úgy hogy befejeztük de ki tudja mit hoz a jovo..

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5615230124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása