Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Teli szájjal ébredtem

Rosszlányok blog 2019.11.06. 04:23

Ezen a nyáron történt amit most elmeselek. A belvárosban iszogattunk egyik este 2 barátnőmmel egyikük szülinapját ünnepelve. Annyira jól sikerült, hogy egy idő után kidoltem a sok piatol. Utólag tudtam meg hogy egyikük ismerőse taxis és megkérték hogy vigyen haza mert ők még tovabbmentek bulizni. Szóval a sokadik rövid után minden elsötétült...

Nem tudom mennyit aludhattam de nem sokkal később arra keltem hogy egy kietlen sötét helyen egy csomagtartóban fekszek az oldalalom és egy srác farka ki be járkál a számban. Óriási farka volt és rögtön ébredéskor éreztem a finom ízét. Teljesen meztelen voltam csak a magassarkú cipő maradt rajta. A melleim nyalasak voltak és kissé ossze voltak harapdalva. Egyrészt mozdulni nem tudtam az alkoholtól plusz élveztem is a szopatast szóval úgy döntöttem sodrodok az árral....

Körülbelül 2 perc múlva egy autó érkezett ez megijesztett de a srác intett hogy nyugodjál le. Két haverja szállt ki a kocsiból és már akkor az ovuket lazítottak amikor setaltak felénk. Rögtön a tárgyra tértek. 1 per múlva egy újabb nagyobb farok járt a cicieim között a másik fazon a popsimat nyalta ütemesen. Huhhh kib...ott jó érzés volt. Ezután a taxis felkapott a kezébe és feldobott a motorháztetőre, lehúzott a szélére és elkezdett dugni.. Felváltva kúrtak miközben többször elmentem. Kezdett vilagosodni tudtuk hogy be kell fejeznunk. Leterdeltem a fűben miközben a hajamat összefogva felhúzták a fejemet.
-nyujtsd ki a nyelved - mondta valamelyik
Így tettem erre mindhárman a farkuk véget hozzaerintettek és közben verni kezdtek. Sorban élveztek el , folyt le a testemre ami már nem fért belém.
Hátradőlve a fűben ledobták két 20ast hogy szép munka, de hívják egy másik taxit.
A barátnőm másnap reggel felhívott hogy hazaértem és hogy jobban vagyok e?
Sosem voltam ilyen jól, mondtam neki :)

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4215246446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása