Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A piros tanga

Rosszlányok blog 2019.11.10. 03:35

Először mondanék magamról pár szót: 21 éves egyetemista lány vagyok. Hosszú szőke haj, barna szem, 166 cm és 8 éve táncolok versenyszerűen. Amit most leírok, közel két éve történt meg velem. Édesanyámmal és a férjével (nevelőapámmal) laktam egy háztartásban. A középébe vágok.

A szobámban zenét hallgatva tanultam, így nem hallottam először, mikor a nevelőapám hazaért. Csak arra figyeltem fel, amikor munka után bement a fürdőbe, és magára nyitotta a zuhanyt. Hoppá, elfelejtetettem köszönni neki. Na nem baj, majd ha lezuhanyzott. Kis idő múlva hallottam, ahogy nyílik a fürdő ajtó. Befejeztem amit éppen a füzetbe írtam, majd kimentem köszönni neki. Azonban, a szobámból kiérve megálltam az ajtóban, visszahőköltem. Nevelőapámon (aki már 45 éves volt) nem volt ruha, kizárólag a törölköző csöngött a nyakában a (húsos, de egyébként meglepően izmos) felső testét valamelyest takarva. Alul nem takarta semmi. Nem először láttam a farkát. Emlékszem, amikor kb 16 évesen legelső alkalommal szintén egy véletlen folyamán láttam meg egész éjszaka kényeztettem magam arra, hogy vajon anya helyett velem mit tenne. És most megint látom. Még izgatóbb volt, mint anno. Frissen mosott. A melegvíztől bár nem állt fel, de kellemesen meredt előre felé. Ami ezután jött, azon egyenesen lesokkoltam. Most tűnt csak fel, hogy a nevelőapám a nappaliban felállított ruhaszárító előtt állt. Kinyújtotta a kezét, és végighúzta az ujját egy vörös, nagyon pici tangán. Az a bugyi az enyém. Miért nézi így, így simogatja? Ráadásul pont ott? Úr Isten. Sokkolva néztem, és azon kaptam magam, hogy elkezdtem alul is beindulni. Totál azt hiszi, egyedül van itthon Csak álltam, és ami ezek után jött attól leesett az állam. Ahogy a piros tangám simogatta, láttam, ahogy elkezd felfelé meredezni a farka. Felállt neki. De annyira egyenesen fölfelé, hogy majd szétdurrant. Lenyúlt a szabad kezével, és megfogta. Becsukta a szemét, és levitte a másik kezét is a csípője elé. Nem hittem el mire készül. A másik kezével is ráfogott a farkára, azzal, amelyikben a tangám volt. A bugyimmal maszturbál a nevelőapám???? Mi több, a bugyimba maszturbál?? Ahogy a bugyimmal markolta a farkát, elkezdte húzogatni rajta a bőrt. Fel és le. Csukott szemmel. Másik kezével a ruhaszárítóba kapaszkodott, és elkezdett halkan nyögni, miközben a bugyimba verte. Teljesen megfeledkezett magáról. Pár perc elteltével pedig zihálva a csúcsra ért. Csak lestem, ahogy a nevelőapám farka élvez. Pumpálja az spermát. Az én bugyimba! Végem volt. Kéjelegni akartam. Sajnálom anya, de apu most meg fog csalni téged. Méghozzá velem. Gondoltam magamban. Nevelőapám a törülközővel próbálta törölgetni a termékét a bugyimról, mikor összeszedtem magam és odamentem hozzá. Kómásan állt az élvezettől, mikor ráköszöntem felszökkent és rám nézett.
-Te itthon vagy?? Mikor jöttél??
-Csak most nem rég. Mit csinálsz? Ööö miért van a bugyim a kezedben?
-Én csak
Kezdte, de torkán akadtak a szavak. Úgy tettem, mintha akkor érteném meg a helyzetet. Ragadós fehér nedv, amit a bugyim elkezdett beszívni, lenéztem, és a még félig meredező farka közepéből kinyúlt egy fehér spermafonal.
-Ohh, azt hiszem értem. A bugyimba élveztél?
Látta rajtam, hogy tudom mi történt. Féloldalasan rámmosolygott, amitől majd elolvadtam, majd közölte a tényt.
-Meglehet.
Alig pár centire álltam tőle. Lehajolt hozzám és elkezdte simogatni az arcom. Gyengéden. Mire én válaszul lenyúltam, és megmarkoltam a törülköző alatt a félmerev farkát. Félredobta a törülközőt. Puhán elkezdtem verni neki, mire válaszul megcsókolt. A kezemben meredezett a farka, éreztem, ahogy az élvezés után lassan-lassan elkezd új erőre kapni. Nagyon gyengéden csókolt. Mennyire vágytam már erre. Visszacsókoltam olyan puhán amennyire csak tudtam, és a kecses kezemmel finoman vertem neki. Hosszú percekig így ment ez, mire újra merev lett a szerszáma. Itt már nem lehetett minket szétválasztani egymástól, magához húzott, mindkét kezével a farmeron keresztül markolta a fenekem. Csapkodta.
-Imádom. Nagyon-nagyon imádom a feneked. Szerelmes vagyok belé.
-Szerelmesebb, mint anyába? Incselkedtem vele.
-Imádom. Nyögte a nyakamba, majd markolta és fogdosta a fenekem tovább. Hát a tánc
-Akarlak. Folytatta.
-És ha megjön anya??
-Akkor is akarlak.
Kigombolta a farmerem és lehúzta. Nem tétovázott sokat, a bugyim is húzta rögtön a farmerrel együtt. Félredobta a törülközőt. Letérdelt előttem, és kibújatott a farmerből, majd félredobta azt is. Ő anyaszült meztelen volt, rajta pedig csak egy top és egy melltartó volt. Tovább csókolóztunk, majd hátra döntött a falhoz. Felkapta mind a két lábam. Nagyon erős volt, most aztán érezhettem közelről a felső testét, ahogy a karjaimmal is és a lábaimmal is a levegőben magamhoz öleltem. A farkára helyezett, és szépen lassan rácsúsztatott. Csillagokat láttam. Annyit, de annyit álmodoztam erről, és most végre megdug. Két kézzel tartott a fenekemnél fogva a levegőben, csókolt, miközben a farkára húzott.
-Annyira gyönyörű vagy. Gyönyörű arc, tökéletes fiatal feszes test. Azt hittem sose lesz már ilyenhez szerencsém. Évek óta kívánlak. Sokkal jobban, mint anyudat. Micsoda feszes fenék és combok. És ez a szűk, puha pina. Álom jó vagy.
Olvadtam a szavai hallatára, ahogy elkezdett dugni a levegőben. Éreztem ahogy a merev farka egyre csak tör és tör felfelé bennem. Méretesre dagadt, azt hittem szétrobbanok alul. Szétfeszítette a hüvelyem, miközben fel-le mozgatott rajta. Egyre erősebben és durvábban. Közeledett az orgazmushoz. Ennek hatására én se bírtam magammal. Ahogy a merev farok csak dugott és dugott alulról. Kéjesen sikoltoztam, ahogy magáévá tett az élvezéshez közelítő farka. Éreztem ahogy megfeszül felfelé. Eddig bírtam, óriásit élveztem. Ez pedig beindította az ő orgazmusát is. Ő ordítva, én sikítva élveztünk. Remegve egymás testén. Még egy picit hagyott a levegőben. Élvezett még egy kicsit. Majd letett.
-Nagyon köszönöm, ez a mi titkunk marad.
-Természetesen. Feleltem mosolyogva.
Az elkövetkező kb. 1 évben amit még otthon laktam ez volt az első, de nem az utolsó eset kettőnk között.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5715260748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása