Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex idősebb nővel

Rosszlányok blog 2019.11.12. 03:35

Az internet segítségével megismertem egy akkor 47 éves nőt! Én, ha jól emlékszem 28 voltam. Az arcán már kezdett látszodni a kor. De nem *232 rdekelt, mert szimpatikus volt. Első randin beültünk egy pubba sörözgettünk beszélgettünk. Sajnos nem történt akkor több. Majd egy héttel később felkerestem. Egy új randit sikerült megbeszélni. Ekkor már a lakásán kötöttem ki. Bemutatta a fiát aki 26 éves volt akkor. Majd ránk esteledett...
Ültünk az ágyán. Megcsókoltam. Puszilgatni kezdtem a nyakát. Majd elkezdtem lehámozni a ruháját. Felizgultunk mind a ketten. A szerszámom pillanatok alatt kőkemény lett, ami csak fokozta, hogy ő sem volt rest. Kezelésbe is vette. Majd lassan bevette a szájába. Alaposan benyálazta. Profin játszott vele. Hiszen az évek... Na de vissza a történetemhez.
Elkezdtem én is kényeztetni. Először csak a melleit, majd a szép kopasz punciját nyaltam. Nagyon finom, nedves lett hamar. Egyre többet egyre jobban sóhajtozott. Ekkor vissza tértem a melleihez, hogy kicsit kikészítsem. Hiába volt idős. Hiába látszódott az arcán a kor. A teste feszes, szép, arányos *232 s izgató volt. Sok fiatal irigyelhetné...

...szóval vissza mentem a melleit puszilgatni...
De ekkor már én se bírtam magammal és a farkamat óvatosan a lucskos kis puncijába dugtam. Olyan szűk volt, hogy fájt a farkam mikor nagy nehezen sikerült behatolnom. Nem mondom, hogy sokáig szeretkeztünk, mert olyan szorosan ölelte körbe a farkam a puncija, hogy kb 15 perc múlva ki kellet húzzam belőle és a szeméremdombjára élveztem.
3 hónapig tartott ez a szex kapcsolatom. És mondtam is neki, hogy fáj a farkam mikor behatolok, mert olyan szűk! Erre ő:
- tudom. Mások is panaszkodtak már! (egy csalfa kis mosollyal az arcán)

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5015263186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása