Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megkúrt a benzinkutas is

Rosszlányok blog 2019.11.15. 03:22

Pár éve történt, hogy egy benzinkútnál egy szemtelenül fiatal fiú félreérthetetlen ajánlatot tett nekem. Először megrökönyödtem, sőt felháborodtam. Minden barátnőmnek ezt meséltem, valahogy nem tértem napirendre felette. Ahogy ülepedett bennem ez a meghökkentő élmény, elkezdtem azon gondolkodni, hogy végül is ez azt is jelenti, hogy nem is vagyok olyan rossz csaj, még ennyi idősen sem. Hiszen ha egy huszonéves fiú kíváncsiságát annyira felkeltem, hogy bárhol, bármikor megdugna, akkor nem lehetek lohasztó látvány. Hirtelen egészen más értelmet nyert az egész történet.

Akkoriban boldog kapcsolatban éltem egy velem egyidős férfival. Viharos szerelem volt. Az egyik ilyen vihar közepén elköltöztem tőle egy időre. Ekkor találkoztam vele. Dögös volt, elbűvölő, remek modorral, gyönyörű mosollyal, szívdöglesztő hanggal. Mindezek tetejébe még hihetetlenül intelligens is volt. Imádott sportolni és ez meglehetősen látszott is rajta. Őrülten jó teste volt. Izmos felsőtest, kemény kis popsik. Ritka csodás, kedvemre való koktél, gondoltam. Ugyan nem gondoltam, hogy ebből lehet, vagy lesz valami.

De lett. Először facebookon írogatott, majd telefonon hívogatott, aztán - gondoltam miért ne - találkoztunk. A szokásos kávézás, ismerkedés. Aztán egyszer csak megkérdezte, nem akarok-e felmenni hozzá egy pohár borra. Naná, hogy volt akartam. A nagy boldogságra, hogy végre meglátogattam, pezsgőt bontott. Mivel a nyár derekán jártunk, borzasztó hőség volt. Könnyű kis, piros nyári ruhát viseltem, ami alig takart valamit. Kortyoltuk az italt, aztán egyszer csak hirtelen megcsókolt. Közben a kezében tartotta a pezsgősüveget, mert újra tölteni szeretett volna a poharakba. Picit keresztülhúztam a számítását, mert megfogtam a kezét és lassan a puncimhoz irányítottam. Az üveg szájával félretoltam a bugyimat és a fiúka kezét végig fogva, együtt lassan feltoltuk az üveg nyakát a puncimba. Egyre mélyebbre toltuk a kemény, hűs pezsgős üveget. Aztán óvatosan kihúztam az üveget és leszopogattam, lenyalogattam róla a sok-sok finomságot. Ő szinte letépte a bugyimat. Felültem az asztalra a puncimba öntöttem a maradék pezsgőt és mondtam neki: gyere kicsim, idd ki az utolsó cseppig! Először nem fogadott szót. Hatalmas, kőkemény farkát bedugta a puncimba és elkezdett dugni. Mennyei volt, ahogy néztem gyönyörű testét, éreztem magamban a farkát és közben bizsergetett a pezsgő. Alig maradt bennem valami a folyékony gyönyörből, de azt az utolsó cseppig kiitta. Bementünk a hálószobába. Órákig szeretkeztünk. Napokig. Végül visszamentem a - velem egyidős - viharos szerelmemhez. Nem bántam meg amit tettem. Sőt! Ez egy kihagyhatatlan élmény minden középkorú, vagy annál idősebb hölgynek! Receptre írnám fel, akár hosszútávra is. A faszim mellé tökéletes, úgyis megcsalom az összes faszimat.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3415268808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása