Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy bárban kezdődött

Rosszlányok blog 2019.12.08. 04:40

Ausztriában dolgozom, hétvégente járok haza. Minden pénteken meló után azonnal indulás, hét nyolc óra utazás, mikor haza érek gyors fürdés, vacsora.

Egyik ilyen alkalommal vacsora után megkívántam egy pohár bort. Le mentem a sarkon lévő bárba, huszonöt - harminc vendég élő zene, jó hangulat volt.
A pulthoz ültem kértem egy italt és néztem a táncolókat. Nem volt semmi tervem csak pihenni szerettem volna kicsit. Egyszer csak mellém ült egy negyvenes nő 160 - 165 magas, vállig érő sötétbarna haj, szolidan kifestve nagy mellek, vékony de asszonyos derék, formás fenék. Szóval jól nézett ki.
Szóba elegyedtünk a szokásos semmit mondó beszélgetés idegenek között, munka , család meg a többi.
Egyszer csak megkérdezte kérek e még egy bort, ez meglepett mert inkább én szoktam meghívni a nőket egy italra ha a pulthoz ülnek, de most fordítva történt.
Közben néha elment táncolni a társasággal akivel jött, hát néha eltátottam a számat ahogy egy fiatal lánnyal táncoltak, elég izgató volt. Később megint csak vissza ült mellém. Utána még egy ital amit már én kértem, és mentünk táncolni most mi ketten. Nem volt berúgva de eléggé felszabadult volt az italtól. Táncolgattunk , majd egy lassú szám következett erre szólt hogy maradjunk. Átkaroltam , táncolni kezdtünk nagy mellei a mellemnek nyomódtak , fejét a vállamra hajtotta, mire lenéztem. Csodálatos látvány a két gyönyörű  halom között a napbarnított völgy. Tánc közben kicsit közelebb húztam magamhoz , nem ellenkezett. Mire jobb lábammal beléptem a combjai közé, így táncoltunk tovább éreztem ahogy a combomnak kezdi feszíteni a szeméremcsontját.
Erre elkezdtem egy sötétebb sarok felé terelgetni, nem volt ellenére.Lehajoltam a és egy puszit leheltem a füle mögé amit viszonzott a nyakamon. Ettől felbátorodtam és a derekáról  blúza alácsúsztattam a kezemet lassan simogatva fel a gerincén mire kicsit megremegett és már szinte dörzsölte magát a combomhoz. Vége lett a számnak szünetet tartottak a zenészek. Vissza mentünk a pulthoz ittunk egy kortyot, közben nézegettem a nőt vékony nyári blúzán és a melltartóján keresztül is látszott hogy ágaskodnak a bimbói.
Nagyon meleg volt bent ezért kimentünk az utcára beszélgetni kint kellemes idő , lágy hűvös szellő mitől még jobban ki emelkedtek a kis csúcsok a ruhán keresztül. Meg borzongott , magamhoz öleltem hogy ne fázzon erre megint nekinyomta magát a combomnak, csókolózni kezdtünk jobb kezemmel fogtam a tarkóját ballal lassan a derekáról elindultam a ruha alatt a melle felé, mire még közelebb bújt hozzám ha lehet. Megfogtam a mellét felsóhajtott és szinte a számba lökte a nyelvét. Ekkor már nem hiányzott a zene , sétálni indultunk egy közeli parkban kötöttünk ki.
Eléggé fel voltunk már izgatva mind ketten néhány lépésenként csókolóztunk simogattam ruhán keresztül a melleit , fenekét meg ahol éppen értem. A parkban leültem egy padra ő az ölembe és fojtattuk tovább. Itt már hátulról felhúztam a szoknyáját és simogattam a fenekét  csipkés bugyiján keresztül , középső ujjamat a combjai közé csúsztattam és a tocsogósra ázott bugyin át hozzá értem a puncijához. Nagyot sóhajtott és elkezdett fészkelődni az ölemben dörzsölte  már álló farkamat, combjait összeszorította így nyomta jobban az ujjamat a már nedveiben úszó bugyijához. Kezdett kényelmetlen lenni hogy álló farkamon ül ezért szemből az ölembe ültetem. Nem volt szégyenlős, felhúzta a vékony szoknyát a derekára átlépett a padon és széttett lábakkal vissza ült az ölembe , álló farkamat a hasamnak nyomta szeméremcsontjával mellei a szám előtt , innét már nem volt megállás kigomboltam néhány gombot a blúzán melleit kibuktattam a melltartóból és csókolni kezdtem őket, szoptam a bimbókat kicsit harapdáltam is egyre mélyebbeket sóhajtott, csípőjét mozgatta az ölemben már ruhán keresztül dörzsölte álló farkammal a csiklóját. Közben a szoknya alányúltam és hátulról simogatni kezdtem vérrel teli szemérem ajkait. Félre húztam a vékony csipkebugyit és bedugtam egy ujjam a tüzes , nedvekben úszó punciba. Végre, sóhajtott fel és megszorította az ujjamat. Elég szűk volt de miközben izgattam nedves lett az egész kezem így a mutató ujjam is becsúszott a középső mellé pár húzás után remegni kezdett éreztem hogy közeledik erősebben szoptam a mellét , ujjaimat ameddig tudtam benyomtam neki , remegni, élvezni kezdett és fojt  bele a tenyerembe.
Kicsit pihentünk és lassan egymásba karolva haza indultunk. Nem lakott távol de két lakótelepen át kellett vágni, séta közben persze hogy nem tudtam parancsolni a kezemnek simogattam derekát át karoltam és oldalról a mellét birizgáltam. Néha seggére csúsztattam a tenyerem , éreztem hogy járás közben megfeszülnek a farpofái. Hajnal három volt alig néhány ember lézengett az utcán senkit nem zavart mit csinálunk ezért hátulról simogatás közben felhúztam a rövidke szoknyát és benyúltam a lába közé. Bugyija tocsogott , pinája úszott a nedveiben. Mikor megérezte ujjaimat a szemérmén kicsit össze szorította a combjait de nem tiltakozott. Nem szégyenlős a nő gondoltam.
Egy játszótérre értünk a lámpák világítottak , középső ujjam hegye már a puncijában volt. egyszer csak csókolózás közben megszólalt: üljünk le egy padra megint akarom. Itt a játszó téren a házak között, kérdeztem. Igen , jött a válasz. Nagyon kívántam már én is és hát ha egy férfinak fel áll a farka általában ki megy a fejéből a vér nem sokat gondolkodik.
Leültem egy padra ő az ölembe velem szemben combjai a csípőm mellet pináját ruhán keresztül az ágaskodó farkamnak nyomta. Két ujjamat közben a bugyit félre húzva bele nyomtam, így smároltunk tovább. Nem telt el több három , négy percél mikor a teste megfeszült levegő után kapott ujjaimat satuba fogta és élvezni kezdett, másik kezemmel fogtam a tarkóját és számmal tompítottam az élvezés hangjait , mégse arra ébredjen a lakótelep hogy a játszótéren szexelünk.
Mikor elültek a gyönyör hullámai mondtam neki hogy most már ő következik mert nem bírom tovább . Menjünk fel hozzá, jött a válsz. Két sarokra voltunk de végtelennek tűnt számomra az a pár száz méter.
Mikor a lépcsőházba értünk neki estem újra de csak húzott maga után, szerencsére az első emeleten lakott. Ahogy az ajtó becsukódott mögöttünk azonnal kezdtem kigombolni a blúzát csókoltam nyakát, melleit. letérdeltem végig nyaltam a hasát bele csókoltam a köldökébe. Hopp elakadtam a szoknya derekánál , alányúltam és szinte letéptem róla a bugyiját.Szemem előtt volt fazonra borotvált pinája, azonnal bele nyaltam két kézzel tartotta a fejemet , nyelvemen éreztem az erotika nektárját. Csak habzsoltam,  nyelvem ki be járt az asszonyos pinában orrom kemény csiklóját nyomta dörzsölte és megint jött az édes remegés a számba élvezett. ölembe kapta és bevittem a szobába. Az ágyra fektettem azonnal kicsatolta az övemet gombolta a nadrágom és már markában is volt meredező farkam. Botomnál fogva húzott a szája felé, erre mondtam neki most inkább a pinádat szeretném, már nagyon dugni akartam.
Először leszoplak , jött a válasz. Így nem tiltakoztam tovább. Hátra húzta a bőrt a farkamon Makkom hegyét csókolni kezdte nyelvével a nyílást nyalogatta, ahogy térdeltem teste felett keményen álló mellbimbói néha combomhoz fenekemhez értek, hátra nyúltam és simogattam csipkedtem a gombokat. Lassan emelte a fejét farkam egyre beljebb került a szájába és egyre erősebben szopott. Majd bólogatni kezdett faszom ki be járt a tüzes ajkak között, jobb kezemmel közben simogattam ujjaztam a punciját, szeretem volna ha együtt élvezünk el de a természetnek nem lehet parancsolni mer ahogy egyre  erősebben szívta a farkamat nem bírtam tovább és a szájába élveztem.  Nem hagyta abba a szopást tovább dolgozott lassan puhuló farkamon. Úgy éreztem még tartozok neki eggyel ezért faszommal a szájában megfordultam és nyalni kezdtem a lucskos puncit, megint szivárgott belőle az őröm nedve  combjai között le a segge felé. Ahogy csókoltam a csiklóját térdeit felhúzta ölét szét tárta és elém tárult a kis redős másik nyílás. Pinájába dugtam középső ujjamat benedvesítettem és ezután elkezdtem izgatni a fenekét nem tiltakozott csak erősebben szopott tovább. Lassan engedett a gyűrű ahogy ujjam hegye egyre beljebb jutott. Alig ért be az első ujjpercem Szájában ,megnőtt a vákuum szívott még egy nagyot megint elélvezett és elernyedt. Még simogattam kicsit , csókolóztunk és össze bújva pihentünk. Utána......
De azt majd a következő részben.Nem sokára.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7215314356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása