Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Fejés, aranygyapjú 2.

Rosszlányok blog 2019.12.23. 05:35

2. rész

Megérkeztem Szlovákiába. Természetesen, mindenki tud magyarul, a szállás egy idősebb házaspáré, kicsike szobák egy sorban az udvaron, nagy kert, a kert végében lakókocsikban fiatalok szállása.
Nap melegítette hatalmas tartály, zuhanyfejek, nincs elkerítve, mindenki látja a tisztálkodókat.
Móni vár, a szoba szűkös, két gyerekre a barátnő vigyáz, amíg mi a szőnyegen kúrunk egy hatalmasat. Bár nem egyszerű, a nagy forgalom miatt, de Móni szájmunkája nem marad hatástalan. Majdnem a szájába sültem el, bár ez nem lett volna újdonság. Eleinte kiköpte a gecit, később lenyelte, azt mondta, jobb íze lett. Hát, nem tudom mióta, bár velem is megkóstoltatta. Meglovagolt, aztán a számig csúszott a csöpögős pinájával, és ráült, -Most nyaljál!- felkiáltással. Ilyen felszólításnak lehet ellenállni? Nyaltam a saját gecimet a puncijából. Nem punci! Pina! Egy lucskos, csókos picsa! (Majd egyszer elmesélem, miért is csókos.)
Most is meg akart itatni a saját gecimmel, de kopogtak az ablakon. Barátnője, Lilla hívott bennünket, menjünk zuhanyozni, felfrissülni.
Felkapta az egyrészes fürdőruháját, azonnal átütött a pinájánál a nedv. Fürdőgatyába bújtam, és mentünk.
Lilla már a zuhany alatt állt, egyrészesben. Kellemes volt a langyos víz. Móni hozzám dörgölőzött, benyúlt a fürdőnadrágomba, elmarta a farkamat. Már kezdett sötétedni, a kószáló fiatalok nem sokat láthattak, de így még izgalmasabb volt. Móni erősen verni kezdte a faszomat, -Úgy vártam- súgta.
Nem voltam messze a csúcstól, amikor Lilla észrevette az akciót.
-Mit csináltok?
-Kifejem belőle a maradékot!
-No de itt?
-Ne nézd!
-De kíváncsi vagyok. Én még sose csináltam ilyet. Nekem Misi volt az első, és Ő ilyet nem engedne.
-Akkor menj be, vagy tanulj! Mondta nevetve Móni.
Rövidesen sikerült a fejés , egy adag geci loccsant a lefolyóba. Már kezdtem érezni a farkam tövét, kicsit zsibbadt.
A lányok mondták, most már sötét van, le lehet vetni a ruhát. Szerintem még az udvari világítás elég fényt adott, de hát ők vannak itt egy hete. Nekivetkőztünk.
Lilla mindig szemérmesen elfordult tőlünk, mi meg martuk egymást, ahol csak értük. Mindenhol értük.
-Menjünk be, kúrjál meg!- súgta Móni.
Lehet ennek ellenállni?
-Szopjál le!
-Az is meglesz!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5915336676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása