Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Fejés, aranygyapjú 3.

Rosszlányok blog 2019.12.24. 04:50

3. rész

Besétáltunk a húsz méterre lévő szobákig, közben észrevettem, hogy a lányok sugdolóznak valamit. Mikor kettesben maradtunk, kérdeztem Mónit, miről volt szó.
-Tudod Lilla volt urológiai orvosi asszisztens, és amikor a fejést mondtam, eszébe jutott valami hülyeség.
-Hátha nem az. Bár ha orvosi...
-Kezdjük a kefélést! Ne ezzel foglalkozzunk. Hogy telt a heted?
Nem tudom, mi szállt meg, elmeséltem neki az én vörösszőrű, kisfaszú emberemet.
Elsápadt, azt mondta:
-Ha buzi leszel, elválok tőled.
-Nem vagyok buzi és nem is akarok az lenni, de pont olyan kukija volt, mint az enyém, csak valamivel kisebb, és úgy éreztem, ugyanúgy megfoghatom, mintha az én farkam lenne.
-Ne csináld kérlek! Itt a pinám, meg itt a szám, a fenekem nem merem felajánlani, azt csinálsz velem, amit akarsz, de ne férfival tedd!
-Oké, szopjál le!
-Igen!
És már kezdte is. Istenien szopik, körbenyalja a makkomat, a nyelvével élesen körbejárja, a kantárját külön megnyalogatja, fogaival kényezteti a faszomat, érzi mikor fog robbanni, van mikor zsebkendőt szorít rá és van mikor a szájába engedi. Mostanában olyankor nem látok egy cseppet sem belőle, bár van, amikor megcsókol.... A nyálával kevert geci íze csodálatos, főleg ha előtte kinyalom a pináját. Ez a három íz isteni finom keverék.
Már érzem, jön!!!! Valahonnét egy műanyag poharat varázsol elő, abba engedi a gecimet.
-Ezt miért csinálod?
-Összegyűjtöm, nem adom másnak. Úgy lefejlek, hogy hét közben ne legyen kedved a vörös szőrű faszhoz. Meg anyagod se legyen hozzá.
-És ha én szopom le?-kérdeztem viccből.
-Még van két napunk. Addig fejlek, amíg erőd sem lesz hozzá!- mondta mérgesen.
Kis pihenőt tartunk, meg egy könnyű vacsorát, de közben is egymást fogdossuk.
Ő a farkamat, én a melleit, meg alányúlok, keresem azt az illatos lyukat, amiben meghalni szeretnék. Izgatom a kis pöckét, tényleg nagyon kicsike neki, nem bánnám ha nagyobb lenne, láttam már olyat is, nagyon izgató volt. Mintha egy kis fasz lenne.
Vacsora után újrakezdjük a szőnyegen, áll a farkam, mint a cövek, de Lilla újra az ablakot zörgeti.
-Kimegyek, beszélek vele, ne lásson álló fasszal!
Kiment, várok, persze közben lehervad a kis barátom, már csak egy kuki. Te kis pöcs!-utállak!
Hosszan tart ez a beszélgetés, mit suttognak a lányok? Persze, Misi csak holnap jön, így Lilla egyedül van 3 éves lányával. Nehéz szülés lehetett? Széles medencéje van, biztos csak kiesett a gyerek.
Végre visszajön, -Folytassuk- mondja, mielőtt átjön Lilla. Gyors szopással egyenesbe állítja a dákót, hanyatt fekszem, beleül, karóba húzza magát. Érzem a méhszáját, eldurran a farkam, újra öklik belőle a geci, ma már harmadszor? Több nincs, itt végem. Megint előkerült a kis műanyag pohár, a hasam felett engedi ki a pinájából a pohárba az én drága tejemet!
-Mit akarsz vele?- kérdem
-Mondtam már, gyűjtöm. Addig, amíg nem lesz egy deci. Egy deci geci...! viháncol.
-És akkor mi lesz?
-Lillával koccintunk két féldecis pohárral!
-Addig nem áll el!
-Dehogynem! Hűtőben. A maradékot a lyukamból pedig tessék meginni, ne vesszen kárba, így kevesebbet kell újratermelned!- és mivel még mindig hanyatt fekszem, punciját a számra teszi, megrándul egy kicsit, és így a maradék a számba folyik amíg ez a mennyei pina szájon csókol, így a szó szoros értelmében. Ezt már régóta gyakorolja, intimtorna címén tudok csókolózni a picsájával.
Dehogy is picsa! Pina, puncika, punika, alsó szájacska. Igazi szája van a lába közt! Isteni finom!
-A Lillával miért az én gecimmel akartok koccintani, egyébként is olyan prűdnek látom, nem hiszem hogy benne lenne!
-Férje volt neki az első, és nem is volt más, rettentően izgatja egy ilyen kilengés. Sajnálod tőle a spermádat? Még nem is tudja, mit tervezek vele.
-Nem sajnálom, de máshová is engedhetné, nem csak a szájába!
.A fenekébe Ő sem szeretné!
-Pinája nincs?
-De van. Segített megborotválni a kis puncikámat, az övén alig látszik a szőr, mert aranyszőke.
-Nem is borotválja?
-Mondom, alig látni!
-Szeretném látni!
-Nem elég az én kopasz pinám?
-Az csodaszép. De egy kis változatosság...
-Azt mondtad, nekem szájam van a lábam között, tudok vele csókolózni. Tornáztatom rendesen. Meg tudok vele fogni már egy vastagabb tollat. Láttam videón egy nőt, aki pingponglabdát tud kilőni a pinájából, célozni is tud vele. Na, azt nem tudok. Megnövesszem a szőröm, hogy igazi nagy picsa legyen? Egy nagy, szőrös bula? Akarod? Minek neked egy másik pina?
-Nem-nem-nem! Nem kell más. Nekem így tetszik, ilyen selymesen, kislányosan, kopaszon, ha nem fázik.
-Amíg van egy fasz, ami megmelegíti belülről, kívül sem fog fázni. Addig jól érzi magát az én kis puncikám.
Ezek után már nem tudtam mit mondani, a farkam remegett, geci sehol, akkor nyaljunk egyet!
Drágám bele is egyezett, hanyatt vágta magát, mondván a csiklóját így jobban eléri a nyelvem.
Kitágult, még mindig nedves lyukába könnyen belenyaltam. A női nedvek, a gecim íze, verejték és még ki tudja mi keveredett a számban. Teljesen kiakadtam a mai nap megpróbáltatásaitól.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5815338454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása