Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Fejés, aranygyapjú 8.

Rosszlányok blog 2019.12.29. 03:34

8. rész

Ébredés után mindannyian megyünk a fürdőbe. Ott reggelizünk, ki-ki amit akar. Misivel beszélgetünk, már vagy két órája munkáról, csajokról, kocsikról, csupa férfias dologról, míg egyszer csak fura kérdést tesz fel:
-Nem próbálnánk ki a szexet egyszer egymás mellett? Nem cserére gondolok, csak hogy egy szobában keféljünk. Ti ketten meg mi ketten. Mi a véleményed?
-Nem!- volt az azonnali reakcióm. Aztán elgondolkodtam:
-Kérdezzük meg a csajokat a jövő hét végén, addig gondolkodjunk róla. Oké?
-Oké! Örülök, hogy nem utasítottál el helyből. Azt hiszem, nincs minden rendeben velünk, vagyis Lilla meg köztem valami gond van. Egyáltalán nem élvezi a szexet. Gondoltam, valami új talán segítene. Annyira szeretném, ha Neki is örömet okozna!
-Akkor miért toszogatod a beosztottadat? A Bettit?
-Felajánlotta. Én meg hülye, elfogadtam, most meg nem tudom levakarni.
-Előbb-utóbb ezt szerintem tisztázd Lillával.
Hamar telik a nap, lassan indulni kell hazafelé. Persze, a búcsúzás nem maradhat el, Mónival hosszasan csókolózunk, alul-felül, fantasztikus kis feleségem nagyon ügyesen használja a puncija izmait, szinte már beszélni tud vele! Még azt is megérem, hogy pinahangon szól hozzám?
A nagy punci csóközön közepette természetesen keményen dolgozott a farkamon a szájával, így míg én a pinanedveit nyaldostam, vette a pohárkáját, és begyűjtötte faszom termését.
Persze, megint az utolsó csókkal visszaadott egy kevéske gecit a számba: -Na ezt nem kell újratermelned!
-Gyere hamar, péntekig beszélgetek Lillával, azt hiszem tudunk segíteni rajta, meglestem őket. mondta szégyenlősen.
-És a prosztatamasszázst is meg akarom tanulni tőle. Gyakorolhatom rajtad, vagy keressek más áldozatot?
-Vállalom!- vágtam rá gyorsan. -Nehogy már egy idegen segget ujjazzál meg!
-Igen? És téged a Lilla? A szemem láttára!
-De te elvontad a figyelmemet! Nem is láttam mást, vagy a cicidet, vagy a tátogó pinádat!
-Nekem puncikám van! Icike-picike!
-Igen. De ha felizgulsz és kitátod, akkor egy ordas nagy picsád lesz, drágám! -nevettem.
-Te fasz!!! - volt a válasza. - Menjél, mert most én leszek a soros óvónéni, amíg Misi is elindul.
Búcsúzás mindenkitől, puszi a gyerekeknek, Lillának is az arcára -köszönöm, -szívesen máskor is.
Indulás haza, vár a heti robot.

Még mindig nagy a hőség, rövidnadrág, délután már alsó nélkül. Kicsit dörzsöl a szőröm, borotválni
kell. Sokáig tart, mert a tökeimet elég ügyetlenül tudom borotválni. Nagyok a golyóim, nem egyszerű kifeszíteni simára a zacskóm bőrét. Pedig most nincs segítségem. Azért meglesz.
Faszverés eszembe sem jutott, olyan üres voltam mint egy lufi. Kiszivattyúzott belőlem mindent az én kis privát ringyóm, drága kicsi Móni. Ó, ha itt lennél!!!!
Szerda van, az én rókám napja! Beszéljek vele, vagy ne? Nem akarok meleg lenni, de azért egy kalandot megérne az a vörösbundás farkinca. Milyen ízű gecije lehet? A sajátom ízét ismerem egy kicsit, mert csak Móni nyálával vagy pinaszaftjával keverve kóstoltam.
Odamegyek hozzá, döntöttem el, végül is mit veszíthetek? Csak nem lesz válás emiatt?
Ott várt a padon az állomás várótermében.
-Hoztál újságot? - kérdezte.
-Előbb menjünk vécére! Menj előre!
Elindult, pár perc múlva követtem. Azt vártam, addigra kibújtatja a kis rókát, de nem. Az újságot várta. Művelődni akart.
-Mutasd! -szólt rám. Gyorsan előkaptam lankadt faszomat:
-Tessék!
-Nem ezt, az újságot!
-Nem érdekesebb, mint egy újság?
-Dehogynem, csak nem merek én ilyenbe belemenni.
-Nem is belemenni kell! Fogd meg légy szíves! Látod már lilul a feje, egészen kihúzta magát!
Megfogta, körbemarkolta, érzékien, tudta mi a jó egy férfinak. Gondolom, sokszor kiverte a sajátját.
-Na ugye hogy jobb mint az újság! De most gyorsan húzzunk innét, kint találkozunk, megbeszéljük merre menjünk! - azért gyorsan belenyúltam a nadrágjába (rajta sem volt alsó), ellenőriztem, megvan-e még a kis vörös. Leborotválta. Ettől nagyon rossz kedvem lett.
Kint ő javasolt egy helyet, ahol nem látnak, sokszor kifigyelte a buzikat. Próbáljuk meg!
Az eldugott bozótosban aztán megkértem, mutassa a farkát. Kezdett neki ágaskodni, de így csupaszon már nem tetszett annyira, persze megsimogattam, körbecirógattam ő is félénken az enyémhez nyúlt, finoman simogatta, húzogatta. Az övé már ágaskodott, az enyém még eléggé alélt volt a hét végi eseményektől, de azért már kezdett magához térni. Önkéntelenül verni kezdtük egymás kopasz faszát. Nem tagadom, jobban esett, mintha én kézimunkáztam volna magamon.
Szünetet tartottunk, kis pihenőt, egymás mellé rakott farkincáinkat hasonlítgattuk össze. Mintha csak testvérek lettek volna, az enyém picivel hosszabb volt. Hozzáérintettem makkom a makkjához, összedörzsöltük a gyöngyharmattól csillogó fejecskéket, ujjammal letöröltem az előváladékunkat csókolózó farkamról, meg persze az övéről is. Gyerekkorom óta imádom az ízét ennek a tiszta, friss folyadéknak, ezért még le is szopnék valakit, ha csak ez jönne a faszából.
Kicsit kardoztunk, összeütögettük farkunkat, összebékítettük őket egymás mellé fektetve, néhány húzással új életet vert mindegyikünk a sajátjába, aztán keményen verni kezdtük egymás faszát.
Ezt a nők így nem tudják csinálni, azt hiszem csak fiú a fiúnak tudja mi a jó. Bár ha Mónira gondolok.... Majdnem lekókadt a harcosom... De partnerem finoman folytatta a faszfejést, kirobbant belőlem a gecifolyam. Ő is elsült kezemben, alig tudtam irányítani. Irdatlan mennyiségű sperma lövellt ki a kis nyúzott rókából. Gyűjtögette régóta, azt hiszem.
Fáradtan, lankadt fasszal váltunk el, köszönés nélkül, nem is beszéltünk meg semmit, ez így jó volt egyszeri alkalomnak. Bűntudatosan ballagtam hazafelé, péntek estére gondolva, hogy fogadja ezt az én drága kicsi Mónim. Otthon hosszú zuhanyozás, többszöri szappanozás következett, áztattam magam a kádban is, le akartam mosni magamról mindent.
Csak már mehetnék Mónihoz!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8815341560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása