Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Édeshármas a baratnőmmel és a legjobb baratnőjével

Rosszlányok blog 2020.01.08. 05:05

Én 20 eves voltam amikora baratnommel mar 4 eve eve egyutt voltunk. A baratnom 19 mig az o baratnoje 18 volt. En magas izmosabb srac vagyok barna hajjal a baratnom pedig kozepmagas barna hosszu haju. Nos o sportos alkatu es szep kerek feszes mellei vannak. Az o baratnoje kinga fekete hosszu haju lany. Testre kisse telt de nem kover barna a bore a szollariumozastol. Hatalmas kerek feneke van es jokora mellei is. Ez az egesz eset ugy kezdodott,hogy strandra mentunk furdeni. Mar amikor ott voltunk akkor sem tudtam a szemeimet levenni kinga hatalmas koverkes de feszes fenekerol amibe nagyon bevagott a fekete tanga furdoruhaja.Mar fantazialtam rajta hogy milyenn lenne alaposan megbaszni es ettol csak megjobban felizgultam. De nem tehettem semmit hiszen a baratnom is ott volt. Ok nagyon joban voktak mindig is. A nap vegen haza mentunk es kingaeknal meg ettunk egyet. A furdoruha a nagy melegben megszaradt igy arra vettuk ra a ruhainkat. Amikor odaertunk kingaekhoz bementunk a furdobe es kezet mostunk majd a baratnom mondta hogy o lefurdik itt mert gyorsabb. Majd levette a bikinijet es izmos combjaival belepett a kadba es magara engedte a vizet. Ok sokszor szoktak egyutt furdeni. Mi is kingaval meg furdoruhaban bealltunk. Petra a baratnom megkerdezte ti nem furdorok? Majd Kingaval egymasra neztunk es mondtuk hat de de igy ruhaba? Majd Petra mondta hogy dehigy hat vegyetek le miert kene szegyelloskodni. Majd ezutan letoltam a nadragom es elovillant a vastag felig mar merev farkam. Kinga rapillantott majd elkapta a fejet mintha nem latta volna. O is levette a melltartojat es en sem birtam ki higy ne nezzek ra es meglattam a nagy barna melleit ami csak jobban felizgatott es mar fel is allt a farkam. Makd szet durrant a 24 centis vastag farkam amit probaltam takarni de Petra is nezte mikozben a birotvalt puncijahoz nyult mintha mosna. Majd a kedvenc reszem jott az esteben Kinga elorehajolt megkapaszkodni aztan levette a tangajat. Elkezdtem magam mosni majd Kinga mondta higx ide tudnad adnk nekem is majd megfirdultam fele es a farkam hozzaert a combjahoz a puncija mellett. Petra elmosolyodott es Kinga pedig ranezett a farkamra majd sohajtott egy halkat es elkezdte mksni magat. Kinosan ereztrm magam mert Petta ott allt kozbr mellettem. Majd Kinga zavarjaban elfordult es ugy mosta barna meztelen testet de nem birtam nem nezni ahigy meztelen feneken folynak a vizcseppek.
Egyszer csak ereztem hogy Petra leterdel elem es hirtelen a szajaba veszi a farkam. En hirtelen nem is tudtam felfogni hogy mi van de belemarkoltam a hajaba es elkezdtem szajba baszni. Petra meg kicsit csinalta majd mogem allt es a farkamat fogta es a fulembe sugta hogy tegyem be Kinga puncijaba. Kinga meg hattal allt es mosakodott majd ahogy Petra mondta odaalltam Kinga hata moge szorosan es a farkam hozzaert a fenekehez o hatra nezett nem ertve higy ez mi majd a farkam megfogtam es kingat elore bajoltattam es oda dorzsoltem a fafkam a pinajahoz ami mar nagyin nedves volt es egy mozdukattal lassan betoltam neki tovig amit egy hatalmas sohajtas kisert. Belemarkoltam hatulrol a mellebe es a masik kezemmel osszefogtam a majdnem a seggeig leero egyenes fekete hajat es elkezdtem egyre erosebben baszni hatlrol. Petra nagyon elvezte ahogy lattam elmosolyodott es elkezdte magat ujjazni. Majd elenk jott es rault a kad szelere es szetterpesztette labait es Kinga elkezdte nyalni.Ez igy ment joideig majd kivettem a farkam kinga luncijabol ami tocsogott a nedvesseggtol majd Petra szajaba adtam es leszoptattam. Majd en ulte a kad szelere es elkezfzem az olembe baszni. Kozbe Kinga nyalta a melleit majd lejjebb ment a puncijahoz. Ezutan Kingat is leszopaftam majd kiszalltunk es a tukor elott kugyaba basztam Kingat ameg o megibt nyalta Petrat ereztem higy mindjart elmegyek ahogy lattam higy Kinga hatalmas kerek feneke beleremeg minden egyes dofesbe ahogy dugom.Egy hangos nyogessel jeleztem Kinganak hogx nemsoka elelvezek es erre o ket nyogoes kozitt azt mondta hogx csak elvezz belem kerlek erezni akarlak! En ettol megjobban beindulva egyre vadabbul basztam o mar nagyon nem birta szinte remegett az elvezettol es egy hangosat sikititt ahigy o is elelvezezt majd szinte ugyan abban a pillanatban enis elelveztem es bele a puncijaba majd meg parat loktem rajta es kivettem a farkam. Ezutan kinga elore esett ra Petra hasara aki csak mosolygott. Kinga puncijabol folxt ki a gecim amit ezutan Petra kinyalt belole es ezt kovetoen meg a maradekot kiszopta a farkambol. Eletem levdurvabb estelye volt egy almom valt valora. Aznap este egyutt aludtunk amit mrg egy kiados szopas kovetett aztan masnap mintha misem tortent volna hazamentunk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9715355098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása