Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Be/le/nyalás

Rosszlányok blog 2020.01.10. 04:20

Helló. 18.szülinapom elég emlékezetesen telt. Nyáron a nagynénémnél tartottuk. Sok barátnöt hivtam,kevés volt a fiú. /Nénikém kérése volt,késöbb tudtam meg miért./ Este felé érkeztünk szép tanyájára,csak nyáron szokott kint lenni. Nagyon jó medence,tusolok mellette.gyünyörü ház és környezet. Késö este volt, mind a 4 fiu,és pár lány elmentek a városba discoba. Igy is maradtunk 3 lány és a nénikém.A medencében uszkáltunk,nagyon jó idö volt éjjel is. Egyszer a nénikém elment,mondta jön mindjárt.Tovább beszélgettünk,egyszer csak megjelent a medence szélén,egy szál átlátszó bugyiban. Nagyot néztünk,mondta,hogy ö éjjelente meztelen szokott uszkálni,most csak ránk való tekintettel hagyta fönn a bugyit.Anita,az eggyik lány lekapta a fürdöruháját,és meztelen ált a medence szélén. kicsit éreztük már az ital hatását,és mi is levettük a melltartónkat.Kicsit fura de izgató volt a dolog. Nénikém behivta az eggyik lányt a házba,hogy hozzanak még italt ki inni.Vegyük le mi is a bugyinkat szolt Klári barátnöm.Jó csak beszaladok valami nasiért. De azért elöbb levettem a bugyimat. Klárinak szép borotvált puncija volt. Az enyém kicsit bozontos volt. be mentem a házba,nem találtam nénikémet,de a pince felöl,hangokat hallottam. Oda áltam és halgatoztam. Épp arrol beszéltek,kinek milyen a melle. Nénikém mondta mindeggyikötöknek szép a melle. Az övé kicsit meg van ereszkedve,Dehogy mondta neki barátnöm.És megcsokolta a bimbóját.Nénikém mondta,nyalogassa még neki,mert szereti a fiatal lányokat.Barátnömnek se kellet kétszer mondani. És nyalta falta a melleit,nénikémnek,aki levette a bugyiját és mondta nyaljon bele a puncijába. Gyönyörü kopasz puncija volt mindkettönek. Elis élveztek pár perc mulva. Jöttek föl a pincéböl én a konyhába siettem és mint aki most jött be ugy kerestem a nasit. Jövünk csak bort kerestünk lennt.Mennyünk ki és fürödjünk mondták. Elindultunk,A nénikém picit ráütött a fenekemre,és odasugta,tettszett neked? Beléd is nyalhatok ha akarod? És szájon csókolt..... A folytatásban ez is, és sok minden történt. De ezt legközelebb.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9515356742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása