Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Amikor azt hiszed,veled már nem történik csoda......

Rosszlányok blog 2020.01.12. 03:08

Amit most leírok,nem kamu.Igaz történet.Sokat szoktam barangolni szex oldalakon/Mint sok férfi,csak sokan tagadják/Nincs ebben semmi rossz.Megláttam egy hirdetést 10 km-re tőllem.Ezt írja:svéd,tantra,lingam masszázs.Életemben nem voltam ilyenen,azt sem tudtam mi ez.A hirdető hölgy nagyon szép.Felhívtam,hogy szégyen-nem szégyen,ugyan mondja már el mi is ez.Kedvesen elmagyarázta.Ez egy meleg olajos 3 részből álló masszázs különböző illatú olajokkal.A svéd masszázs egy erőteljes,izmokat,testet átmozgató masszírozás.A tantra finom,simogató.Olyan erotikus zónákat érintő masszázs,amikről nem is tudtam eddig.Ekkor a péniszt még nem érinti.Na a lingam masszázs hát az valami csoda.Félmeztelenül csinálja,felül semmiben.Az én masszőrömnek gyönyörű,feszes mellei vannak.Hanyatt szétterpesztem a lábaimat,ő beül közéjük.A nemes szervet is bekenni olajjal és elkezdi masszírozni.Masszírozni, nem kiverni.Eljuttat majdnem a csúcsig.Ott visszavesz a tempóból.Az izgalom lejjebb csúszik.Aztán megint fel a csúcs közelébe.Ezt számtalanszor megismétli.Nem tudom honnan érzi olyan biztonsággal,mikor kell csökkenteni a masszírozást.Nem tudom hányszor jártam csúcsközelben,hányszor voltam a hullám teteje közelében és hányszor a mélyben.Olyan rángások futottak végig rajtam,mint még soha.Nyöszörögtem,majdnem sírtam,fantasztikus volt.Majd a végén engedi,hogy végre feljuss a csúcsra.Soha nem tapasztalt érzések kerítettek hatalmukba.Még menni fogok többször.10 000 ezer ft.egy ilyen masszázs,megérte.Teljesen komolyan mondom,olyan dolgokat éltem át,mint még soha.Néha úgy éreztem,mintha a víz allatt lennék.Úgy éreztem,hogy ez valami földöntúli.Biztos van aki kinevet,mert volt része ilyen élményben.Nekem ez volt az első.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr315357818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása