Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Duci lány állásinterjún

Rosszlányok blog 2020.01.27. 03:43

Nem akartam már több utcai munkát. Nem akartam fillérekért kisegítő munkát. Nem akartam lenézést, meg lealacsonyító melókat. Pénzt akartam, hogy tanulhassak, lakbért fizethessek, bulizhassak. Ennyi! Nem érdekelt semmi. Aki nem kér, nem kap, hallottam egyszer. Hát én kérek! A hirdetésre is ezért jelentkeztem. Vannak karcsúbb csajok is? Hol érdekel? Adat lapot kitöltöttem, méreteket lemértem, fényképeket megcsinálta egy kis srác, cserébe jól leszoptam. Aztán vártam, mi lesz. Még meg is lepődtem, hogy felhívott a csávó. örültem aztán neki. Ruhát összeszedtem, és elmentem a próba napra.


(főnök)

A valóságban még gömbölyűbb volt, mint a képeken. Farmer volt rajta, nem is tudtam, hogy ekkorát is csinálnak. Meg egy váll pántos felső. Azért minimális önkritikát elvárok mindenkitől Én sem veszek fel trikót az utcára, bár szeretnék. Meghagyom azoknak, akik valami izom tömeget is be tudnak mutatni hozzá. Mosolygós volt, és ahogy bejött, tele önbizalommal. Kíváncsi vagyok, fél óra múlva is ilyen magabiztos lesz-e? A beszélgetés elég érdekes volt. Alig kérdeztem, már tíz másról beszélt. Nem is érdekelt. Elmondtam, mi a követelmény most, meg később. Nem fogta fel, vagy nem érdekelte, vagy ennyire szex mániás volt. Ez utóbbitól féltem, mert akkor nehezebb elhajtani. Elég erőszakos és nyomulós természetűnek tűnt. Megmutattam az irodát. heverőre ráült, és azt mondta, ezen jókat lehet baszni... kezdtem venni, hogy a szája is nagy, meg szeret megfélemlíteni is. Aztán az öltözőben hagytam, és sejtettem, hogy meg fog lepni.



D.

Normálisnak tűnt a csávó, meg szimpi is volt. Nem volt szex mániás, láttam rögtön rajta. Sokat dumált, uncsi is volt. Gondoltam, hamar kivágzem az ágyban. A sok csontváz biztos vérszegény, nem sokat tud velük kezdeni. Megmutatta az irodáját, hatalmas heverő volt benne. Kiszúrtam, mekkorákat lehet ezen kefélni. Tetszett. Aztán elvonultam átöltözni. Mikor előjöttem, harcra készen, a szeme kikerekedtek. Gondolom, erre nem számított. Ekkor már eléggé izgalomba jöttem, lázba hozott a vékonyan izmos kis teste, és hogy milyen örömöket fogok neki okozni.
Odaültünk a gép elé. Adta sorban a feladatokat, én meg csináltam. Kicsit cirkusznak éreztem. Szerintem ez a munka csak a szexről szól, a többi alibi. Ennyire hülye nem vagyok, hogy bekajáljam ezt a titkárnősdit. Aztán bementünk az irodába. Levetkőztettem. Jól felhergeltem, mert a gatyából már az álló fasza került elő. Rögtön a számba vettem.



(főnök)

Volt önbizalma. Vádli-középig érő magassarkú csizma volt rajta. Apró szemű necharisnya, a vastag combok közepéig ért. Fekete laza mini ruha. Nem karcsúsította. A számítógép előtt nem volt meggyőző, bár látszott rajta a nagy önbizalom. Bementünk a szobámba. Kértem, vetkőztessen le, és masszírozzon meg. Ügyesen, szexisen vetkőztetett, behunytam a szemem, a faszomba vér gyűlt. De a masszírozás helyett rögtön szájba kapta a faszomat, mikor az kibukott a gatyából. Finoman szopott. Forró, nyálas szája volt, puha, és ügyesen dolgozott a nyelvével. Szopni hihetetlenül jól tudott, az biztos. Kicsit hagytam, aztán eltoltam a száját. Utasítottam, hogy négykézláb a kanapéra, bugyit le. Elgondolkodtam, hogy ekkora zsinóros tangát vett, vagy csináltatott. A ruháját felemeltem, és a faszomat minden előjáték nélkül nyomtam be a húsos pinába. Felsóhajtott. A hüvelye forró, lucskos, és puha volt. Jó mély. Rögtön nekiestem, és keményen basztam. Nyögött, élvezett. A nedve a heréimen csorgott. Kis idő múlva a faszomat minden bejelentés nélkül kivettem, a seggéhez toltam, és minden finomkodás nélkül benyomtam. Feljajdult, aztán nyögve mondta, hogy finom. Legyen. Nagyon durván vertem be neki, és így is folytattam. A segge feszes volt, a pinájától a faszom lucskos. Szoros volt, de hamar ellazult. Ezt is élvezte, csak párszor jajdult fel, de elélvezett. Visszatettem a pinájába a faszom, és keféltem tovább. Majd kivettem, hanyatt fordítottam, fölé térdeltem. A mellei közé raktam a heréimet, felemeltem a fejét, és finomklodás nélkül a szájába toltam, egészen a torkába a makkomat. Finoman basztam a száját egy ideig. Tele torokkal nyögdécselt. Aztán visszaültem, és mondtam, fejezze be szájjal, a torkával csinálja. Engedelmesen hajolt fölém, és apait-anyait beleadva szopni kezdett. Jó mélyen benyelte, tövig eltűnt a faszom a fejében. hamar felértem a csúcsra, éreztem, ahogy a gecim kitölti a torkát, éreztem a makkommal, ahogy dolgozik a gigája, hogy elnyelje. Alaposan kiszívogatta, lenyalogatta. Elégedett képpel nézett rám. Szemét módon azt mondtam, hogy elmegy, még gyakorolni kell. Kérdezte, hogy mégegyet csinálhat-e, jobb lesz, mint most. Inkább kiküldtem átöltözni. Visszatértekor kapott egy szerény borítékot, és azt hazudtam, felhívom egyeztetni, mikor jöjjön vissza. Boldog volt. Nem fogom visszahívni.



D.

Nagyon felizgultam a farkától. Finom volt, selymes a bőre, vastag, és nem tjúl hosszú. Teljesen bekeményedett, tele volt vele a szám. Jó lett volna, ha meg is keféli a pinámat, nagyon kívántam. Nem kellett sokat várnom rű, mert négykézláb állított. Levetette a bugyimat, a ruhámat nem. Tapintatos volt a hurkáim miatt. Hátulról tette be. Teljesen extázisba jöttem, olyan jól csinálta. Nem volt kiméletes, de pont erre vágytam. Alaposan megrakott. Egy kicsi előorgazmusom volt, mikor kirántotta belőlem, és váratlanul a seggembe tolta. Nem finomkodott, kicsit fájt is, ahogy belém verte. Feljejdultam, de nem akartam hogy abbahagyja. A seggemet még durvábban kefélte, de teljesen izgalomba jöttem, és életemben előrször elélveztem análisan. A seggemből megint visszarakta a pinámba, és kefélt tovább. Közel voltam a kövektező elélvezéshez, de kivette, hanyatt kellett feküdnöm. A melleim közé rakta a heréit, és a számba tolta a faszát. Lucskos, büdös volt, de így is finom. Baszta tovább a számat, ahogy eddig a seggemet meg a picsámat. Nem volt kiméletes, nagyon izgató volt. Majd megunta, felült, és azt akarta, hogy mélytorok technikával én szopjam le. Ment a dolog, a faszik szeretik ezt. Nekiestem, a faszát a torkom mélyére eresztettem, és úgy csináltam neki. Hamar elment, a torkom tele lett a gecijével. Sűrű volt, forró, és nagyon sok. Nem győztem nyelni, de hagytam a gégémnél, minnél jobb legyen neki. Még egy darabig cumiztam. Elküldött öltözni. Izgalomban voltam. Jó lett volna még egy kör. Aztán adott egy borítékot, hogy majd felhív, mikor vár vissza. Szerintem nagyon meg volt
elégedve. Sok pénz volt.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5015401544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása