Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szüzesség elvesztése

Rosszlányok blog 2020.01.29. 07:21

Az egesz meg augusztusban torten amikor is anyu elvitte a testverem a balatonra nyari munkara. Reggel kb 5-6 orakor indultak es mondta anyu hogy ilyen este 9-10 fele érkezik vissza. Igy otthon maradtam egyedul. Amikor mondta hogy ilyen keson er haza egybol merevedni kezdett a szerszam mert ilyenkor belegondolok mindig hogy mit fogok magammal csinalni. Somogymegyeben lakom egy nem olyan kis varosban, amirol azt kell tudni, nem mindig vannak oromlanyok a neten. Reggel 6 fele mikor mar elmentek anyuek megneztem a neten hogy akad e valami. Hat mit ad isten egy 45 eves milf. Nem kellett ketszer mondani allo fasszal es remego hanggal felhivtam. Megkerdeztem tudna e mondani arlistat meg hogy mikor mehetek. Azt mondta minel elobb menjek mert mar nem birja sokaig. Erre a mondatra annyira fel allt a faszom hogy par csepp elovaladek kicsordogalt a makkomon. Gyorsan biciklire szalltam es be a varosba. Felertem az emeltere. Megkerdezte hany eves vagyok azt valaszoltam 19 de nem hitte el. Levetkoztunk mindketten de amikor felmentem az emeletre mar akkor allt mint a gerely. Nem lehetett eltitkolni mert melegito rovidnadragban voltam mig nem vette le a nadragot egesz vegig luktetett. Elkezdte kopkodni majd szepen finoman nyalogatas utan bekapta ott szoszerint az agyamat is leszivta es torkon lottem gecivel. Nagyot nevetett majd felalt es lesmarolt. Valami azt sugta most en jovok. Hatara fekudt szettette formas labait es ott volt egy szep punci ami csak ugy fenylett olyan nedves volt. Belenyaltam abba a finom dus husos vágatba amibol csak ugy csordogalt a sos edes lé. Egyre melyebben melyebben nyaltam majd szivogattam a puncijat kozbe mar kiabalt annyira jo volt neki neha neha annyira beleremegett hogy csak razkodott ossze vissza. Majd egyszer csak annyit veszek eszre koncentraltabban feher nedvet szivok ki a puncibol es a ket comb elkezdi szoritani a fejem. O csak sikit szuntelenul es remegve elmegy. Fel egy perc utan megnyugszik es azt mondja hogy o nem hiszi el hogy en szuz vagyok. Azt mondja jobban nyalok mint egyes tapasztalt kuncsaftok. Megkerdezte van e olyan amit ki szeretnek probalni. Mondam olyan semmi kulonod nincs csak tanitson. Nem kellett neki ketszer mondani. Megfogott magahoz huzott es elkeztuk misszionariusba csinalni kora ellenere olyan szuk volt hogy csak ugy szoritotta a farkam ki be ki be mar nem bitam az 5. dofesnel es beleereszettem. Hirtelen megalt bennem a vilag hogy felcsinalom de azt mondta neki nem lehet gyereke ne feljek. Kivettem a lankadt nedves faszomat amit elkezdett szopni intenzivebben mint valaha. Meg a szivem is hevesebben vert egyszeruen nem bitam. Elmentunk a furdobe lefurodtunk ott megegyszer megkuram aztan lejart az ido.
Azt mondta hogy nem kell semmit se fizetnem ugy is kivanta o is. Mielott elmentem azt mondta nem lenne baj ha legkozelebb is jonnek. A nyar folyaman meg csinaltuk erdobe strandon parkban sot meg egyszer egy kv zo wc jeben is.
Eletem legjobb elmenye volt.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2915409868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása