Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy fülledt péntek este

Rosszlányok blog 2020.02.06. 04:48

Egy nyári péntek este történt.
Régóta terveztünk már egy közös estét a baráti házaspárral, de most sikerült, hogy a gyerekek nyaralni mentek.
Mind a négyen egy korosztály vagyunk, 30-as éveink közepe felé járunk.
Átmentünk hozzájuk, különösen izzasztó este volt, így Erika is és Heni is elég lenge öltözékben volt.
Heni elég nagy mellekkel van megáldva és a vacsora alatt is párszor majdnem kikandikáltak a lenge ruhából.
Finom volt az étel és a bor is, amiből az idő előrehaladtával egyre több fogyott.
A bor fogyásával egyre nőtt a lányok és persze a mi bátorságunk is.
A beszélgetés egyre sikamlósabb fordulatott vett, amíg már egymás szexuális élet tárgyaltunk ki.
Biztos volt valami aznap a levegőben, mert az én szolid feleségem is és a visszafogottnak gondolt Heni is nagyon kitárulkozott. Meglepő volt számomra és Heni férjének Gábornak a számára is.
Persze nekünk férfiaknak nagyon tetszett. Sőt már már az izgatás határát súrolta.
Aztán előjöttek a vágyak, ki mit szeretne, de pl a párja nem akarja, vagy ódzkodik a gondolattól.
Volt olyan amire Heni simán rábólintott, hogy ezt bármikor megtenné a párjával, amit Erika nekem nem akar.
S volt olyan is amire Erika mondott igent, vagy csak egy huncut mosollyal nyugtázta a dolgot, hogy ez sima ügy lenne.
A levegő szinte már forrt ettől a beszélgetéstől és a bor is kezdte egyre jobban kifejteni gátlás romboló hatását.
Majd a felnőtt filmeket kezdtük kitárgyalni, ki néz ki nem, miért vagy miért nem.
Eléggé a témában volt mindenki, amikor Gábor Henire nézett:
- Merész vagy ledobni a ruhádat? ( Ugyanis Gábor egyik titkos vágya volt ez, hogy lássa egy másik férfi előtte.)
Heni nem nagyon tiltakozott így egy mozdulattal ledobta magáról azt a kis pántos mélyen dekoltált ruhát.
Mindenki jót nevetett, hogy megtette.
Erre Erika is kérés nélkül ledobta a ruhát.
A két lány ott ült egy szál bugyiban.
Innentől kezdve már nekünk sem kellett több, mi is alsóra vetkőztünk.
Közben már látszott mindenkin, hogy eléggé izgalmi állapotban voltunk.
Én tudom, hogy Erika milyen így kicsit elkezdtem provokálni:
- Megmered fogni a farkam?
Erre megmarkolta a már éledező szerszámom.
Rámosolyogtam:
- Gábor farkát is megmered fogni?
Erre sem szólt semmit csak mellé ült és megmarkolta az alsóján keresztül a farkát.
Láttam, hogy Gábor se nagyon ellenkezik, Heni is mosolyogva nézte hogy ebből mi lesz.
Erika rám mosolygott és mondta:
- Szerintem elég bátor vagyok!
Majd elkezdte Gábor nyakát csókolni és simogatni a felső testét s a másik kezével megszabadította az alsótól.
Lágyan finoman ahogy én is szeretem elkezdte simogatni a heréit, majd lassú mozdulatokkal elkezdte verni.
Közben rám nézett, látta, hogy izgat a látványa.
Gáborral egy mozdulattal tudatta, hogy dőljön hátra. Eri elé térdelt és elkezdte szájjal izgatni a már kőkemény farkát.
Tudtam, hogy milyen jól csinálja így a látványtól durva merevedésem lett.
Heni közben a fülembe súgta de hogy ők is hallják:
- Mi se maradjunk már ki a jóból!
Erre ledobta falatnyi bugyiját és engem is megszabadított az alsómtól.
Balkezemmel magamhoz húztam, hogy érezzem a csodálatos nagy melleit, jobb kezemmel pedig a már nedves forró punciját simiztem.
Közben hol Heni, hol Eri nyögött egy kéjeset.
Nem tudtam kihagyni, hogy ne tömjem a számba Heni mellét, már amennyi belefért.
Ő sem tétlenkedett, mert egyből kezébe vette a kőkemény farkam és elkezdte verni.
Közben Erika ránk nézett és huncut mosollyal mondta:
- Élvezd ki a nagy melleket, mert máskor nem tudod.
Aztán folytatta Gábor farkának kényeztetését.
Én közben már ujjaztam  a nedves forró nunit.
Közben hallottam, hogy Gábor egy nagy sóhaj közepette teleélvezte Eri száját és ő pedig nyelte a forró nedűt. Így Gábor titkos vágya is teljesült.
Henit megkértem, térdeljen elém, egyből tudta mi a vágyam, mert a mellei közé kapta a farkam és elkezdte masszírozni, közben be-bekapta.
Nagyon élveztem mert ekkora mellekkel még sosem volt dolgom.
Megfogtam a feszes nagy melleket és jól a farkamra szorítottam, forró volt és izgató.
Ütemesen mozgattam a melleit a farkam körül.
Keféltem a nagy ciciket, közben néha Heni szájába dugtam aki a végén elkezdte szopni, szívni, harapdálni.
Mikor éreztem, hogy élvezni fogok, a markomba vettem a farkam és rávertem Heni arcára, aki nyitott ajkakkal várta a forró anyagot.
Jutott mindenhová, a mellei is kaptak.
A makkommat az arcához nyomtam, és érzéki módon szétkente vele az arcán, majd a mellein is.
Majd a zuhany alatt tisztára mosta magát, érzéki látvány volt nekem is és Gábornak is, mert nyitva hagyta a fürdőszoba ajtaját és mindent jól láttunk .
Közben Gábor már a hason fekvő Erikát kényeztette. Simogatta a hátát, masszírozta a nyakát. Végigsimogatta és végigcsókolgatta  az egész testét. Hallottam, hogy ezt nagyon élvezte Era.
Gábor felületette és elkezdte simogatni a melleit és az arcát is, majd csókolta a testét egészen lefelé amíg elérte a nuniját.
Ahogy elkezdte izgatni egy hangos nyögéssel adta tudtára, hogy jó úton halad.
Heni közben megtörölközve visszaült mellém, és elkezdtem simogatni a melleit, popsiját, nuniját.
Ő pedig a farkam simizte.
Majd mikor már jó kemény lett az ölembe pattant, és elkezdett lovagolni.
Ekkor már Gábor is élvezte Erika forró nedves punciját, négykézláb állva hátulról.
Élveztem ahogy Heni lovagol, közben a melleit simiztem, nyaltam, élveztem, hogy látom ahogy dugja Erikát Gábor.
Heni fülébe súgtam, hogy izgató lenne ha Era szájába adnám. Erre mosolygott és leszállt rólam.
Gábor dugta a feleségem punciját én meg a száját.
Ő mint egy dugattyú mozgott a két kemény faszon.
Aztán cseréltünk, a hátára fektettünk, hagy élvezzem a feleségem nedves nuniját, Gábor meg a száját.
Ahogy elkezdtem dugni Erát, Heni hátulról átölelt és a melleit a hátamhoz nyomta, majd a forró nedves nuniját is a combomhoz és a fenekemhez.
Éreztem hogy elkezdi csókolni a hátam és lefelé halad.
A legizgalmasabb az volt mikor elkezdte a fenekem csókolni, majd széthúzta és a nyelvével izgatta a lyukat.
Annyira átadtam magam az élvezetnek, hogy hátra nyúltam és az arcát fogva a fenekemhez szorítottam a fejét, ő közben egyre csak nyalta.
Erika pedig ütemesen dugta magát, Gábor farkával a szájában.
Heni közben felállt és Eri mellét simogatta, s közben izgatottan mondta, hogy szendvicset akar.
Én dugtam tovább Erát, Gábor meg Heni smároltak miközben simogatták őt.
Eri pedig kicsit felült átölelt és mosolyogva mondta:
- Készen állok!
A hátamra feküdtem,  ő rámült, és azt a csodás popsiját kipucsította, közben Heni elkezdte krémezni a rést, jó sokat kent, kicsit az ujját is benyomta. Gábor farkát is erősen krémezte.
Lassan kezdte betolni, Eri szólt, hogy még Heni nyomjon krémet,majd Gábor óvatosan eltűntette a farkát a popsiban.
Elkezdtük ütemesen dugni.
Heni közben vadul masztizott, és csókolózott Gáborral.
Majd kérte Gábort, hogy dugja meg, így egy gyors farok törlés után már a felesége puncijában volt.
Én pedig érezni akartam Eri popsiját így már a kitágított résbe könnyen becsúszott.
Élvezettel dugtam a forró feszes rést, szinte majdnem elélveztem, de Heni ránk mosolygott és hangosan, viccesen ránk parancsolt:
- Fiúk és engem ki fog szendvicsbe tenni.
Erre Gábor feküdt a hátára és Heni ráhuppant a farkára, kinyomta a formás fenekét és Eri bőven bekente a lyukat is.
- Biztos szeretnéd oda ezt a vaskosat? - kérdezte Erám huncutul.
- Szerinted? Erre vágyom egész este! - nevetett Heni. - Mikor megláttam, egyből megkívántam, sosem volt még ilyen vastaggal dolgom, de jól kend be.
Erre Eri nagyon sok síkosítót nyomott Heni popsijához, és elkezdte szétkenni.
Közben Gábor lassan elkezdte dugni, és ahogy mozgott, Eri csak ujjait tartotta Heni popsijához és úgy síkosította.
Csókoltam Erikát és közben hol az ő, hol Heni seggét markoltam.
Era bekente a farkam jó sok síkosítóval megmarkolta és Heni popsi lyukához illesztette.
Ő hátra nézett és egy kacér mosoly kíséretében kérdezte: - nem akarod berakni? Én szeretném érezni milyen.

Erre elkezdtem lassan tolni, majd Heni hirtelen ráhúzta magát és egy kéjeset sikított, ahogy tövig magában érzett engem.
Nagyon izgató volt, én kicsit ráhajoltam és markoltam a ringó csodás melleit.
Közben Era simogatta a hátamat, mellkasomat és a fülemet harapta. Tudja, hogy az nagyon felizgat.
Heni extázisban volt, hogy egyszerre két farok volt benne.
Éreztem ahogy a nedve folyik a farkamra is.
Mi ketten Gáborral úgy éreztük, hogy túl sok volt ez nekünk.
Utoljára egy párcsere, én Heni ő pedig Erika nedves punciját nyalta élvezésig, majd az arcukra, szájukba mentünk el.
Extra ráadás volt még egy forró lánycsók.
Gyönyörűek voltak.....

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4415421932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása