Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A kis apácajelölt

Rosszlányok blog 2020.02.09. 03:29

Pár évvel korábban az egyetemről egy kisváros egyik patikájába (összesen három volt) kerültem gyógyszerésznek. Körülöttem csupa nő dolgozott,az idősödő tulaj, a főgyógyszerész, meg három asszisztens. Közülük kettő férjes, két-két gyermekkel, akiknek leg-fontosabb témája a háztartás, gyermekeik mit mondtak, mit csináltak stb. A harmadik hölgy 25 éves, nem szép, de ápolt és vonzó, jó alakú szingli volt. Talán két hét telt el, kezdtünk közelebb kerülni egymáshoz, sokat beszélgettünk, amikor ügyeletben voltam, este hozott be harapnivalót. Így ment ez két--három hónapig, amikor egyszer rosszkor nyitottam be az öltözőbe, ami egyúttal pihenő szobánk is volt. Tiszta meztelenül állt egy tükör előtt. Jobban zavarba jöttem mint ő,ki akartam hátrálni, valami elnézés-félét motyogtam, amikor megszólalt, kezét a kulcscsontja fölé a másikat a comb közepére helyezve, Ugye innentől idáig egészen jól nézek ki .
Nem tudtam válaszolni, csak álltam megbűvöltem. Miért nem jössz közelebb? hallottam, s mikor mellé léptem, csókokkal borítottam nyakát, melleit, ő pedig szorosan combjai közé fogta a nadrágba már alig férő fütykösömet. Ezután már nem volt megállás. Legközelebbi ügyeletekor én mentem vacsorával, meg egy kis sörrel.Szerencsére senki sem zavart bennünket, s ott megtörtént az egyesülés. Forró, tapasztalt nő volt, szabad--szájú, olykor követelőző. Hetente kétszer--háromszor találtunk alkalmat a szeretkezésre. Mi lenne ha bemutatnálak a családomnak ? Nem voltam oda az ötletért, de beleegyeztem. Tudni kell, hogy a többségében kálvinista lakosságú városkában, kevés, de annál bigottabban vallásos katolikus család élt. A barátnőm nem, de apja, anyja, nővére (aki már férjnél volt) erősen vallásosak, s mint megtudtam van egy harmadik testvér is aki zárdába vonult. A bemutatkozást húztam--halasztottam ameddig lehetett, de karácsony előtt, mégis sort kerítettünk rá. A kispolgári értelmiség normáinak megfelelően virágot vittem a mamának,egy üveg bort a papának, édességet a férjezett(de rám kiváncsi) testvérnek, meg persze barátnőmnek. A meglepetés akkor ért, amikor a bemutatkozás végén valahonnan elősomfordált egy szürkébe öltözött, lesütött tekintetű, szép, csinos fiatal lány. Mint mondták ő apáca lesz, most még novicia, azaz újonc. A bemutatkozó látogatáson túlestünk, s én mint facér férfi vállaltam a karácsonyi ügyeleteket. Magda (a barátnőm) hozott délben ünnepi ebédet, s délután szeretkeztünk, hevesen, forrón. Kissé kótyagosan a mámortól egyszer csak azt mondta: Leápolhatnád Szílviát, szerintem még senki sem kettyintette meg olyan isten-igazából. Hát ige, Szilvia, az apácajelölt, halk szavú, keveset beszélő, látogatásomkor lopva rám pillantgató ifjú hölgy, akit gondolatban megkívánta. Mondtam Magdának, hogy bolond vagy, nem akarlak megcsalni, meg különben is hogy jön az ki, ha egy apácajelöltet csábítok el. Ettől nem kell félned, a húgom nem bigott vallásos, csak a szüleink járatták egy zárdai gimnáziumba, beszélték rá, hogy maradjon bent. Közben a zárda beiratta egyetemre, s a kiadásokat is átvállalta, a szülőknek csak a zsbpénzt kellett biztosítani. Azt hiszem három év múlva úgy otthagyja a zárdát, amikor végez az egyetemen,mintha ott sem lett volna . Így már egészen másként néz ki a dolog, kezdett érdekelni a feladat. A két ünnep között még változatlanúl ügyeletes voltam, s egyik este Magda a húgával jelent meg. Civilben volt, igen jól állt neki a szolid, egybeszabott ruhája, mellei hegyesek, jó melltartója van, gondoltam. Aztán Magda magunkra hagyott minket, de addigra a beszélgetésbe már eljutottunk a szexig. Csodálkoztam milyen józanúl, tárgyilagosan beszélt róla.
Aztán egy hirtelen ötlettel mellételepedtem, átöleltem, szájon csókoltam. Nem tiltakozott, visszacsókolt, melleit hozzám szorította. Simogatni kezdtem, előbb csak ruhán át, aztán hogy össze ne gyűrjük levetette ruháját. Ekkor már mindenfelé járt a kezem,simogattam a combját, szőrzetét, s amikor be akartam nyúlni a pinusába, megfogta kezemet. Azt nem szabad, mert szűznek kell maradnom, legalább is addig amíg ott élek,de ha akarod akkor a hátsó bejáraton szívesen látlak. Ekkor már levetette a bugyiját, s négykézlábra állt. Gyorsan beszaladtam a patikába, s hoztam egy gumit, gyorsan felhúztam, bekrémeztem a farkam, meg az ő nyílását, s szép lassan betoltam. Nem sziszegett, nem éreztem rajta a fájdalmat, de az engedelmesen nyíló záróizom azt sejtette velem, hogy előttem már más is járt ott. Lenyúlt, megkereste a csiklóját, izgatta magát, s jóval azelőtt, hogy elmentem volna, már orgazmusba került, s amig munkálkodtam még egyszer elélvezett. Ekkor már bőséges kéjnedv csorgott belőle, lefeküdt, lábait széttárta, várta a nyelvemet. Rendkívül élvezte a nyalakodást, nem tudom hányszor került orgazmusba, csak azt hallottam egyszer: Gyere, gyere belém . Kötelességtudóan kerestem a hátsó bejáratot, amikor rámförmedt, nem oda. Most már mindegy. Persze nem volt szűz, de nem is volt nagyon tág. Két menetet engedélyezett, majd felöltözött és hazament. Nem beszéltünk róla, nem volt kilátásban folytatás.Újév után visszament a zárdába. Magditól tudom, hogy élményekben igen-igen gazdagodott.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7515425852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása