Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Sógornőmet dugom

Rosszlányok blog 2020.02.13. 04:09

Amit leírok igaz 26 éves srác vagyok se kutya se macska csak alkalmi barátnők. Mivel késői gyerek vagyok a bátyám és közöttem 15 év van. Bátyám megnősült és elvette Verát Vera egy fekete hosszú hajú molett nő volt mikor megismertük kedves szép arcú. Majd jött a két gyerekük Vera rendesen meghízott rendesen 100 fölött volt. Bátyám elkezdett kamionozni sokat volt távol és ahogy teltek az évek már én is észre vettem hogy nem stimmel valami velük kérdeztem Verát de mindig kitért a válasz elől gondoltam hogy nem akarja elmondani nekem. De tavaly januárba péntek délután csörgött a telefon Vera sírva hívott ha tudok mennyek fel mert ezt már nem bírja. Mondtam hogy most értem haza fürdök és átmegyek lefürödtem és átmentem. Vera kisírt szemekkel és egy pohár bórral a kezébe nyitott ajtót rendesen megijedtem. Kérsz bórt kérdezte szerintem rám fér válaszoltam öntött és leültünk a nappaliba rajta egy köntös volt. Gyereket kérdeztem anyuéknál vannak a bátyád meg éppen Angliába mi történt kérdeztem a szemembe nézett és halkan azt mondta hogy válunk. Szólni nem tudtam erre nem számoltam tudtam hogy baj van de ekkorára nem de mért kérdeztem. Megitta a bórt és válaszolt nem működik a dolog és elkezdett mesélni mindent elmesélt vagy egy órát beszélt közben két üveg bór is elfogyott látszott hogy rendesen spicces. Mikor végig mondta a dolgot megkérdeztem nem lehet megoldani nem válaszolta de hát egy aranyos szép nő vagy mit akar még mindenetek megvan . Hát a szépségemmel vitatkoznék mondta csak rám kell nézni egy dagadt bálna vagyok ha a bátyád nem volt velem másfél éve melyik pasinak kellenék. Te teljesen gáz vagy szerintem igazi szexi csaj vagy és ha tudni akarod nekem be jössz valakiket az ilyen nő izgatja. Rám nézett édes vagy de semmi nem segít próbáltam szexi ruhákat venni de a bátyád azt mondta gondolod ez segít ez nem esett jól meg igazság az hogy elhalgatott majd rám nézett másfél éve nem szexeltem és már teljesen kivagyok nagyon kívánom. Van valami tömény piád kérdeztem mert be kel rúgnom hogy ezt megemésszem van felállt és oda hozta elkezdtük inni és közben beszélgetünk pia elfogyott sikerült mind a kettőnek szintre menni. De legalább Vera már nevetett. Majd megkérdeztem ha már beszéltünk róla milyen szexi ruháid vannak falatnyi fehér nemük válaszolta megmutatod kérdeztem rám nézett érdekel azért mondtam felállt és kihozta tényleg valami isteniek voltak falat tanga bugyi apró melltartó hirtelen azon gondolkodtam menyit takarhat a nagy melleiből comb fix magassarkú cipő. Nincs kedved felpróbálni kérdeztem nagy szemmel rám nézett megörültél mért válaszoltam nekem nagyon be jön és a bátyámat nem érdekli engem viszont igen. Te most ki akarsz kezdeni velem kérdezte mért baj volna ha azt tenném rám nézett hát felpróbálhatnám de nem vagyok megborotválva és nem nagyon lennék szexi. Szerintem meg az lennél te örült vagy mondta. Majd fogta és elment vagy félórát volt a fürdőbe mikor halottam hogy kopog a magassarkúja és megjelent teljesen elképedtem fekete haja kiengedve szeme kékre festve száján birós rúzs nagy mellei lógtak a melltartó csak a méretes mellbimbóit takarta nagy hasa félig eltakarta a pináját a kicsi tanga bugyi mellett dús fekete pina szőr terült szét vastag combján a comb fix csak néztem mire ö szerinted kérdezte. Alig tudtam kinyögni iszonyatosan izgató vagy mondtam ez igaz is volt mert a farkam elkezdett meredni. Tényleg izgató vagyok igen válaszoltam körbe forgott akkor láttam meg a hatalmas kerek seggét végem volt és ez nem izgatja a bátyám mondtam bocs hogy ezt mondom de majd szét robbanok a látványtól. Rám nézett mindig ilyen vad dolgokra vágytam ez annyira izgató oda állt elém mit szeretnél kérdezte táncolnál nekem fogta kereset egy zenét a telefonba majd elkezdett izgatóan táncolni annyira belefeledkeztem hogy észre se vettem hogy gatyán keresztül markolászom a farkam de ö igen teljesen elém állt elkezdte simogatni magát a melleit majd haladt lefelé a pináját kezdte simogatni majd félre húzta a tanga bugyit és elkezdte ujjazni magát azt éreztem hogy rögtön elélvezek ö is kész volt szét tette a lábait és elkezdte magát kielégiteni nem bírtam tovább kigomboltam a nadrágom és elő vettem a farkam és elkezdtem lassan verni a farkam Vera egyre jobban elszállt elkezdett hangosan nyögni közben engem nézett ahogy verem a farkam majd megremegett a teste és elélvezett kivette az ujjit a pinájából majd a számhoz rakta megkóstolod ezt neked köszönhetem fogtam és egyesével lenyaltam az élvezetét az ujjairól. Mikor végeztem letérdelt elém had segítsek levette a ruháim ott ültem meztelen álló fasszal elkezdte a combjaimat simogatni majd haladt a farkam felé mikor oda ért az ujjával szét kente a farkam hegyén csillógo élvezetet majd kör körösen elkezdte lassan verni a farkam annyira jó volt hogy remegtem és nyögtem ö meg nézte hogy élvezem majd lejjebb csúsztam szét nyitottam a lábaim rögtön tudta mit akarok farkamhoz hajolt és elkezdte nyalni majd bevette a szájába és elkezdte valami piszok élvezetes volt a húsos szája ahogy járt a farkamon és a nyelve ahogy játszott a farkammal gondolhatjátok meddig bírtam egész testembe megfeszültem próbáltam a fejét lehúzni a farkamról de nem engedte és jött a pont megfogtam a fejét és elkezdtem élvezni hatalmas adagot engedtem ki mikor mind ki jött elengedte a farkam majd oda hajolt hozzám és megcsókolt éreztem hogy dugja a nyelvét engedtem akkor éreztem meg hogy nem nyelte le a gecim nem tudom mért soha nem csináltam ilyet de megvadultam ettől szivtuk szoptuk egymás nyelvét miközben a gecim mind a kettőnk szájába szét áradt. Zihálva engedtük el egymást a farkam még fél merev volt nem gondolkozott sokat megint elkezdett szopni nem is kellet sok már állt is megfogtam a fejét és elkezdte dugni a száját engedte egyre lentebb toltam a farkam a végén már torkoztam mikor elengedtem zihálva vette a levegőt cseréljük helyet mondtam beleült a fotelba én elé térdeltem csepp melltartót félre húztam megmarkoltam a mellét és elkezdtem szopni a nagy mellbimbóját rögtön elkezdett nyögni és megfogta a fejem szívtam és szoptam azokat a csodálatos csöcsöket majd elindultam lefelé végig csókoltam a hasát majd fogtam és levettem a tangáját majd szét húztam a combjait megfogta a fejem had borotváljam le nézett rám nem válaszoltam így foglak kinyalni elengedett belefúrtam a fejem a pinájába isteni húsos pinája volt szemérem ajkai rendesen lógtak. Elkezdtem a csiklóját nyalni felnyögött majd jött a szemérem ajkai teljesen elvesztette a fejét nyögött a teste rángatozott a kéjtől istenem ezt nem bírom soká mindjárt be pisilek nyögte nagyon nem érdekelt annyira finom és izgató volt a pinája hogy csak nyalni akartam majd jött az élvezet megemelte a csipőjét szét húztam a pináját és a nyelvem bele dugtam elélvezett de amire nem számoltam hogy elkezdett spriccelni az elsőt az arcomba kaptam majd elengedtem a többi a mellemre jött teljesen magán kivül volt. Megmondva nem zavart inkább perverz dolognak éreztem és az ize se volt rossz még magához se tért mikor mondtam neki álljon négykézláb letérdelt mögé térdeltem majd elkezdtem csókolgatni a szép seggét majd szét húztam a seggét és belenyaltam a segg lukába felkiálltott istenem mit csinálsz nem válaszoltam csak nyaltam a seggét mikor megint beindult oda raktam a farkam a pinájához és egy mozdulattal felnyársaltam nem számitott rá hatalmasat sikitott elkezdtem baszni élvezte rendesen mert töbször elment közben. Nekem is iszonyat jó volt hörögtem ahogy basztam majd megkérdeztem milyen érzés ennyi idő után baszni nyögve válaszolt isteni igazi mocskos dagadt kurvának érzem magam mocskosnak érzem magam hogy élvezem hogy a sógorom baszik igen ez igy van és innen kezdve még sokszor foglak megbaszni és te engedni fogod mert imádsz kurva lenni bármit megteszek kihúztam a farkam belőle széthúztam a seggét majd a segg lukára köptem majd oda tettem a farkam ne kérlek ott még szűz vagyok nem sokáig majd elkezdtem tolni a farkam sikitott miközben betoltam a farkam de engedte elkezdtem dugni a seggét közben kézzel a csiklóját izgattam nem tudom hányszor ment el de már folyamatosan élvezett majd jött az én pillanatom elélveztem rendesen megtöltve a seggét majd kivettem a farkam és néztem ahogy csorog a gecim majd fogtam és kinyaltam belőle teljesen kész volt egész testében remegett úristen mindjárt bepisilek gondoltam egyet lefeküdtem a padlóra a lába közzé térdelj föl fölém térdelt mit akarsz kérdezte pisilj rám te megörültél gyerünk csináld mocskos kis perverz kurva vagy ezért megcsinálod rám nézett széthúzta a pináját azt vártam hogy lassan engedi el de kitört belölle nyeltem rendesen mikor végzett rám ült megcsókolt ez nem semmi ugye maradsz még még nem végeztem veled mondtam. Vasárnap délig maradtam tényleg rommá dugtuk egymást. Azóta is találkozunk mikor egyedül van otthon a bátyámtól elvált de van egy titkos pasija akivel egyre perverzebb dolgokat csinál és ez én vagyok.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8415434154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása