Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A legszebb tábori emlékem

Rosszlányok blog 2020.02.17. 05:37

Tisztán emlékmszem hisz tavaly nyáron történt 15 voltam. Nyár volt de nem valami szép idő szervezett tábor volt és a csajom is jött. Valamiért nem akart velem beszélni én ráhagytamés ezért szakított is velem. Kicsit magam alatt voltam de segáz megismertem egy srácot akivel összehaverkodtam. (Nem vagyok meleg ne is számítsatok erre.) Vele hülyültem el a következő napokat majd nem sokkal később megismertem egy lányt gyönyörű volt szőke göndör haj, kék szemek, vékony arc és kerek popsi meg szép mellek. Késöbb kiderült hogy, szerelmes belém. Bekem is tetszett nem kell tagadni így hát össze is jöttünk csak volt egy kis bibi kb. 520 km-re laktunk egymástól. Nade segáz mert a csaj este felhívott magához mert, ugye emeletes házban laktak. Szerencsések nekünk fiúknak jutott 2 négyzetcentiméter létezni. Ott tartottam hogy, felhívott magáhok. Kb. 11 fele átsurrantam a házukba mert a felügyelő máshol volt a többi lány már aludt azt sem tudták hogy ott vagyok lassan bemásztam mögé és eréztem hogy csak melltartó és bugyi van rajta. Lassan átkaroltam és megcsókoltam majd a fülébe súgtam:
-Szeretlek.-
Erre azt felelte:
-Én is.-
És ezzel a lendülettel letolta az alsómat és előkerült a takaró alatt a 17 cm-es falloszom. Megtapogatta mint valami vak majd hallotam ahogy hangosan levegőt vesz:
-Ez nagyon nagy.-
-Tudom de tetszeni fog.- és levettem a melltartót meg a bugyit. Lassan elkezdtem cirógatni a punciját és markolászni a mellét, ő pedig simogatta a faszom. Közelebb toltam magam a testéhez majd lassan becsúsztattam a két szexi combja közé a dákóm. Egy jó darabig ki-be huzogattam majd lassan behatoltam. Erre Szasza,hívjuk így sikkantott egyet.
-Sssssssh még a végén fölébreszted a Maját.-szóltam rá.
-Semmi baj hallotam az egészet.-mondta nyugodtan-Csak masztiztam közben.-Maja egy nagyon csúnya lány volt jó idomokkal kelopátrahaja barna volt ahogy szeme is szája akaratlanul is egy picsáéra hasonlított, de ahhoz képest szexi volt.
-Folytassátok csak még nem fejeztem be.-
-Oksi.-mondta Szasza.
Először lassan aztán egyre gyorsabban toltam oldalfekvésben, majd pózt váltottunk és kutyapózban csináltam. Aránylag nagyokat nyögött de egyszer csak elnémult és remegni kezdett de én toltam tovább és pár percel késöbb a hátára élveztem. Egy órán keresztül beszélgettünk hármasban aztán Szasza megkérdezte:
-Még egy kör de, úgy hogy te is benne vagy?
-Persze csak én még sose csináltam ilyet


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5915449314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása